8. toukokuuta vietetään Lapsettomien lauantaita. Lapsettomuus voi koskettaa monella tavalla ja herättää monenlaisia tunteita. Lapsettomuus, tahaton tai itse aiheutettu, on näkymätön, mutta pitkäaikaista surun sisältävä kokemus.
Monella hautausmaalla on Tyhjän sylin muistokivi, mikä on tarkoitettu heille, jotka surevat lapsettomuutta, keskenmenoa, raskauden keskeytystä tai lapsen kuolemaa. Kaikille, joiden syli on syystä tai toisesta tyhjä.
Tyhjä syli
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että mitä teeskentelyä kun ei saa sitä omaa niin ei voi sitä antaa kenellekkään muulle ja kuinka paljon on tässä maailmassa joillekka voisi antaa syliä ja hellyyttä.
- Anonyymi
On meitä jotka olisimme halunneet lapsen muttemme syystä tai toisesta voineet edes yrittää hankkia.
Kaikki eivät myöskään saa adoptiolasta vaikka haluaisivat..
Olen yksi heistä jonka syli jäi tyhjäksi vaikka kaikkein mieluiten olisin perheellinen kotiäiti.
Kaikki lapset ovat toivottuja jollekin, siksikin olen aborttia vastaan.
Pääosin tietysti koska se on lapsen raaka murha ja siksi väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meitä jotka olisimme halunneet lapsen muttemme syystä tai toisesta voineet edes yrittää hankkia.
Kaikki eivät myöskään saa adoptiolasta vaikka haluaisivat..
Olen yksi heistä jonka syli jäi tyhjäksi vaikka kaikkein mieluiten olisin perheellinen kotiäiti.
Kaikki lapset ovat toivottuja jollekin, siksikin olen aborttia vastaan.
Pääosin tietysti koska se on lapsen raaka murha ja siksi väärin.On meitä tyhjästä sylistä surevia. Onpa todella tragikoomista sitten lukea palstan ymmärtämättömien trollien juttuja "jälkiaborteista" yms koomisista käsiteväännöksistä, kun tyhjä syli kaipaa täyteyttä, pientä hoidettavaa ja hänen elinkaarensa seuraamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995