8. toukokuuta vietetään Lapsettomien lauantaita. Lapsettomuus voi koskettaa monella tavalla ja herättää monenlaisia tunteita. Lapsettomuus, tahaton tai itse aiheutettu, on näkymätön, mutta pitkäaikaista surun sisältävä kokemus.
Monella hautausmaalla on Tyhjän sylin muistokivi, mikä on tarkoitettu heille, jotka surevat lapsettomuutta, keskenmenoa, raskauden keskeytystä tai lapsen kuolemaa. Kaikille, joiden syli on syystä tai toisesta tyhjä.
Tyhjä syli
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että mitä teeskentelyä kun ei saa sitä omaa niin ei voi sitä antaa kenellekkään muulle ja kuinka paljon on tässä maailmassa joillekka voisi antaa syliä ja hellyyttä.
- Anonyymi
On meitä jotka olisimme halunneet lapsen muttemme syystä tai toisesta voineet edes yrittää hankkia.
Kaikki eivät myöskään saa adoptiolasta vaikka haluaisivat..
Olen yksi heistä jonka syli jäi tyhjäksi vaikka kaikkein mieluiten olisin perheellinen kotiäiti.
Kaikki lapset ovat toivottuja jollekin, siksikin olen aborttia vastaan.
Pääosin tietysti koska se on lapsen raaka murha ja siksi väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meitä jotka olisimme halunneet lapsen muttemme syystä tai toisesta voineet edes yrittää hankkia.
Kaikki eivät myöskään saa adoptiolasta vaikka haluaisivat..
Olen yksi heistä jonka syli jäi tyhjäksi vaikka kaikkein mieluiten olisin perheellinen kotiäiti.
Kaikki lapset ovat toivottuja jollekin, siksikin olen aborttia vastaan.
Pääosin tietysti koska se on lapsen raaka murha ja siksi väärin.On meitä tyhjästä sylistä surevia. Onpa todella tragikoomista sitten lukea palstan ymmärtämättömien trollien juttuja "jälkiaborteista" yms koomisista käsiteväännöksistä, kun tyhjä syli kaipaa täyteyttä, pientä hoidettavaa ja hänen elinkaarensa seuraamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495718Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314082Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv462570No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322348- 242123
- 132052
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h251997- 431995