8. toukokuuta vietetään Lapsettomien lauantaita. Lapsettomuus voi koskettaa monella tavalla ja herättää monenlaisia tunteita. Lapsettomuus, tahaton tai itse aiheutettu, on näkymätön, mutta pitkäaikaista surun sisältävä kokemus.
Monella hautausmaalla on Tyhjän sylin muistokivi, mikä on tarkoitettu heille, jotka surevat lapsettomuutta, keskenmenoa, raskauden keskeytystä tai lapsen kuolemaa. Kaikille, joiden syli on syystä tai toisesta tyhjä.
Tyhjä syli
3
236
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että mitä teeskentelyä kun ei saa sitä omaa niin ei voi sitä antaa kenellekkään muulle ja kuinka paljon on tässä maailmassa joillekka voisi antaa syliä ja hellyyttä.
- Anonyymi
On meitä jotka olisimme halunneet lapsen muttemme syystä tai toisesta voineet edes yrittää hankkia.
Kaikki eivät myöskään saa adoptiolasta vaikka haluaisivat..
Olen yksi heistä jonka syli jäi tyhjäksi vaikka kaikkein mieluiten olisin perheellinen kotiäiti.
Kaikki lapset ovat toivottuja jollekin, siksikin olen aborttia vastaan.
Pääosin tietysti koska se on lapsen raaka murha ja siksi väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meitä jotka olisimme halunneet lapsen muttemme syystä tai toisesta voineet edes yrittää hankkia.
Kaikki eivät myöskään saa adoptiolasta vaikka haluaisivat..
Olen yksi heistä jonka syli jäi tyhjäksi vaikka kaikkein mieluiten olisin perheellinen kotiäiti.
Kaikki lapset ovat toivottuja jollekin, siksikin olen aborttia vastaan.
Pääosin tietysti koska se on lapsen raaka murha ja siksi väärin.On meitä tyhjästä sylistä surevia. Onpa todella tragikoomista sitten lukea palstan ymmärtämättömien trollien juttuja "jälkiaborteista" yms koomisista käsiteväännöksistä, kun tyhjä syli kaipaa täyteyttä, pientä hoidettavaa ja hänen elinkaarensa seuraamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1872395- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975