Mitä mieltä olette te joilla on Lievän älyllisen kehitysvamman saanut omainen kun minut laitetaan kehitysvamma psykiatri puolelle osastolle ja itselläni on ADHD ADD ja Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ja onnistun muuttaa persoonaa heti kun ohjaajat menevät raportti tauolle ja sillä välin onnistun käyttää hyväksi muita Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneita, kun kukaan ohjaaja ei ole vahtimassa minua ja osaan esittää ystävää ensin niille muille kehitysvamman saaneille onko teidän mielestä Lievän älyllisen kehitysvamman saanut ihminen sellainen, että kykenee käyttämään muita Lievästi älyllisesti kehitysvammaisia ihmisiä hyväksi esimerkiksi seksuaalisesti itse olen tämän onnistunut naisena tekemään. Ja silti minua ei kukaan kehitysvamma alan työntekijät suostu tutkimaan uudestaan. Ja huomaan itsessäni narsisti piirteet ja mitä olen lukenut Narsistista se narsisti tulee jos yli suojellaan ja näin ollen minun vanhempani ovat sen aiheuttaneet minulle ja kun Kehitysvsmma ohjaajat suojelee ja narsisti muodostuminen johtuu myös siitä, että ylisuojellaan. Silloin olen itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ja muut kehitysvamman saaneet syyttömiä jos narsisti tulee myös suojelusta ja toivon todellakin kyseisen asian luettua, että te joilla on Lievän älyllisen kehitysvamman saanut omainen lopetatte suojelun väliinputoaja ja niiden kohdalla olevat joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja jos Neurokirjo vahvin oireinen niin ainakin niiden kohdalla luopumaan suojelusta. Itse voin kehitysvamman saaneena kertoo rehellisesti, että kun en olen valehdellut vanhemmille kun ne suojellut tällä tavalla olen oppinut huomaamaan että kuka on hyväksi käyttäjä ihminen ja kuka ei ole. Ja ilmeisesti tästä syystä olen onnistunut käyttää hyväksi itse muita Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneita joita suojellaan ja kun joudun asumaan kehitysvamman saaneiden ryhmäkotiin eivät ohjaajat huomaa että käytän hyväksi muita asukkaita jos ne menevät raportti tauolle.
Te joilla on Lievän älyllisen kehitysvamman saanut omainen
Anonyymi
1
58
Vastaukset
- Anonyymi
joo'o, se on kiva se, sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532047Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641153- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65854Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8801Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779