'Pekka', 57, sai aivoinfarktin n. 2 vk. koronarokotuksesta.
https://www.iltalehti.fi/sydan/a/ff4f98c5-cb06-4a10-a6ea-c2c3853b0da0
"Pekka miettii, voiko koronarokote olla syynä siihen, että hän sai aivoinfarktin."
Artikkelissa kerrotaan mitä muuta 'Pekan' tulisi myös miettiä:
"Pekalla on tyypin 2 diabetes, jota hoidetaan insuliinilla. Hänellä on myös metabolinen oireyhtymä, diabeteksen hermostokomplikaatioita ja eteisvärinää. Hänellä on lääkitys verenpaineeseen ja kolesteroliin.
Pekka tupakoi."
'Pekka' miettii ja arvelee
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
Miten pahasti korona vaikuttaisi Pekkaan jos hän sen saisi?
- Anonyymi
Infarkti johtui todennäköisimmin tupakoinnista. Kannattaisi lopettaa tupakointi.
- Anonyymi
Minä olen tupakoinut rapiat 60 vuotta ja palkeet pelaa oikein hyvin.
Olen ollut parinkymmenen minua nuorempien tupakoimattomien hautajaisissa. Kuolleet mikä mihinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tupakoinut rapiat 60 vuotta ja palkeet pelaa oikein hyvin.
Olen ollut parinkymmenen minua nuorempien tupakoimattomien hautajaisissa. Kuolleet mikä mihinkin.Ahdistaako noin paljon että pitää jopa valehdella itselleen tupakoinnin olevan harmitonta. Ehkä olisi helpompaa lopettaa se tupakointi. 😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako noin paljon että pitää jopa valehdella itselleen tupakoinnin olevan harmitonta. Ehkä olisi helpompaa lopettaa se tupakointi. 😂😂😂
Iltalehti kuuluu arvovaltaisiin ja luotettaviin tiedon välittäjiin joten siihen on aina uskominen.
Ilkeämieliset ihmiset tosin saattavat ajatella että lehti noudattaa tarkasti golobaalieliitin ja sen rakkikoirien käskyjä kaikessa uutisoinnissaan.
- Anonyymi
Pekka oli vai tyhmä siinä selitys. Evoluutio karsii tyhmät pois .
- Anonyymi
Juu... käkä-käkä-käänkin askel on jo lyhentynyt ja pää pehmentynyt saamistaan rokotteista ja lisää on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2669387Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52811Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2191986Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281349Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40848