Vieläkö puree TURBO suomalaismetsissä?
Ominaisuuksia mainoksessa mm:
- turboahdettu moottori*
- ainutlaatuinen DCS-käynti-ilmanpuhdistusjärjestelmä
- mullistava mikroprosessori
- termostaattiohjattu käynti-ilma
Vain pyramiidiläpät puuttuu?
TURBO Jonsered 2051
8
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit keksiä omasta päästä mutta pääasia että aktivoidaan.
- Anonyymi
Aloituksen vaikeusaste kolme kiintoavainta.
- Anonyymi
Suomi 24:n ammattimetsureiden suosima Jonköping puree parhaiten palstan aktivoinnissa ja Hyundai on varma kakkonen!
- Anonyymi
Jyrkkä vastalause.! Lankunsahaus voittaa kirkkaasti hyntain ja brykkekin hengittää niskaan.
- Anonyymi00005
Kun minä viel tein mettähommia nin tuo oli paras.sahasin 400 litraa bensaa sillä ja viel toimi.ja on vieläkin käytössä.on tosi helppo vaihtaa laakerit ja muutenkin purkaa osisks.enää ei samanlaisia ole.koneiltu on
- Anonyymi00006
Vanha ja trolli aloitus mutta ihan hyviä sahoja. Minulla oli pitkään samanlainen, mutta Partner 460. Vinkeä kyntiääni ja varmatoiminen saha. Kaasuvaijeri aiheutti ongelmia sillointällöin, kun näissä se kiertää koko kahvan mitalta ja kaasun tuntuma oli vähän jäykkä ja outo. Muoviosat oli hyviä verrattuna nykypäivän kovamuovisiin halpasahoihin.
Samanmoinen Husqvarna 40 löytyy edelleen mökiltä ja tekee polttopuut vuodesta toiseen.- Anonyymi00007
Painavia katiskoja ja typeriä teknisiä ratkaisuja. Kauppa ei käynyt ja siksi myytiin electroluxille.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Painavia katiskoja ja typeriä teknisiä ratkaisuja. Kauppa ei käynyt ja siksi myytiin electroluxille.
Eipä nuo kyllä erityisen painavia ole. Samat kokemukset kuin edellisellä. Se kaasuvaijeri systeemi aiheuttaa ongelmia. Kaasuttimen edessä olevan muovikotelon vaijerin hahlo kuluu ja lopulta vaijerin ulkokuori karkaa siitä läpi, jolloin ei kaasu toimi. Jos vaijerin rasvaa vaikka ketjuöljyllä, niin pakkasessa se jämähtää jumiin. Itse vaihdoin Husqvarna 45 sahaan mopon kaasuvaijerin jossa on paljon paksumpi kuori. Ihan riski saha, mutta ei mihinkään kovempaan savottaan kannata lähteä. Pakoputken pinnapultit myös löystyy ja alkaa sotkea öljyj ja sahanpuhu mönjällä sylinteriä ja lopulta leikkaa mäntä ylikuumenemisen takia pakopuolelta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760