Miten 15v poika voi alotella rallia.

Anonyymi

Olen 15v poika.Seuraan MM-ralleja ja ajelen itse G29llä paljon rallia.Haluaisin aloittaa rallin ajamisen ihasama missä sarjassa.Rahaa ei ole paljoa joten onko vinkkiä miten halvalla aloittaa rallin ajo? Kartanlukijan hommat kiinnostaisi myös tosi paljon.Jos on vinkkejä saa laittaa.

5

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaudu siihen, että täällä tuut saamaan paljon paskaa ja vittuilua päällesi. Ei minulta, mutta muilta täällä kirjoittavilta, jotka savat nautinnon toisten halventamisesta, kiusaamisesta ja nöyryyttämisestä. Se on nähty...jos jotain asiallista kysyt, tulee 9 paskaa viestiä/kymmenen. Se kun on niin helppoa nimimerkillä vittuilla toisille...aikuiset ihmiset...saavat siitä jonku kiksin. Varaudu siihen, elä lannistu.

    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä paikalliseen autourheilu seuraan. Sieltä saat vinkkiä kuinka tilaat lisenssin,tutkinnot ym. Auto olisi sinulle v1600 sellaisen saa hintaan n. 5000 euroa millä voi aloitella.
      Jokkista voi harrastaa halvemmalla n. 1000-2000 euroa niin saa valmiin auton.

      • Anonyymi

        Alottajahan haluaa ajaa/harrastaa rallia eikä mitään jokkiksen tönimis/ryttäysajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottajahan haluaa ajaa/harrastaa rallia eikä mitään jokkiksen tönimis/ryttäysajoa.

        No sehän on hienoa se.


    • Anonyymi

      Katso netistä akk motorsport ja harrasteralli.
      Näistä apua.
      Osta v1600 sellaiselta kaverilta joka on ajanut ko. laitteella. Saat todennäköisesti asiallista vinkkiä. Apua olisi jos saat jonkun kilpailukokemusta omaavan avuksi auton osto tilaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe