kunnallisvaalit

Anonyymi

Miten on, olisiko kepulaisilla mänttä-vilppulassa suomen vanhin kunnallisvaaliehdokas? Kun ei näköjään itse ymmärrä luovuttaa ja JOS valitaan on reilusti yli 90 v kun kausi loppuu. Toivotaan kuitenkin että näin ei pääse käymään.

17

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En äänestä

    • Anonyymi

      Äänestän persuja

      • Anonyymi

        Äänestitte sitten sinne päättävään elimeen oikein järjen riemuvoiton persuista. Onnittelut!!!


    • Anonyymi

      Ihan sama ketä tai mitä äänestät, sama rämpiminen suossa jatkuu kaikesta huolimatta...
      Ei täällä suomessa pärjää kun rikkaat ja kultalusikka peräaukossa syntyneet, duunarit kärsii ja herrat nostaa isoa liksaa, näin se vaan on!

      • Anonyymi

        Onkohan puolueilla paljon merkitystä kun paljon hoidettavia asioita ja pitäisi puhaltaa yhteiseen hiileen. Ei paljon menneiden muistelu auta .


    • Anonyymi

      Kunnallisvaalit viime kausi.
      Ainoat paikkansa lunastaneet olivat edustajat jotka vastutivat Sassi pelleilyä.
      Toinen tärkea asia oli teveyskeskus rakennusten myynti Pihlajalinnalle valitus.
      Nämä edustajat on vaalikaudella tehneet sen mitä kuntalaisena olen toivonut ja
      nostan heille hatua ja kiitän hyvästä asioiden hoidosta puolue rajojen yli.
      SDP on aina joo puolue ja perussuomaliset suomen suurimmat takinkäätäjä jouko
      jossa puolekanta vaihtuu kesken vaalikauden joka miehellä joten taitaa asiden
      hoitokin olla mitä sattuu.
      Kannataa äänetää puoluestä välitämättä henkilöä joka uskaltaa vastustaa aivan
      hölmöjä päätöksiä.

      • Anonyymi

        Sama täällä ja keskusta on maaseudun tulevaisuus. Edelleenkin.


    • Anonyymi

      Tehkööt mitä tekee ei kiinnosta kuppane politiikka. Huonompaa vaa mennää koko aja

      • Anonyymi

        Ihan sinusta itsestäsi kiinni.


    • Anonyymi

      Kauhea joukko maireen näköisiä pyrikiöitä mutta ymmätääkö monikaan
      kunnallislaesta niin paljon että pystyy edes tekemään päätöksiä ja ole vaan joo
      äänetäjä puolejohdon johdateltavana.
      Kannataako pyrkiä virkaan jos laintuntemus on heikko ja asioista ei tietotaitoa ole.
      Kunnalisvaalessa puoluella on rima hyvin alhalla ehdokkaita valitessa.

    • Anonyymi

      75% ehdokkaista on eläkeläisiä tai syrjääntyneitä. Eläköön Mänttä-Vilppula!

      • Anonyymi

        Sehän vain edustaa läpileikkausta Mänttä-Vilppulalaisista. Kuten kuuluukin edustaa. Ja en edes tiedä noista syrjäytyneistä. Kun käsittääkseni vain yhden ehdokkaan tittelin kohdalla olen itse nähnyt lukevan suoraan työtön ei mitään hienoja ammattinimikeitä, jotka tuo ehdokkaan asemaa yhteiskunnassa esille.

        Ja onko sekään ainoa rehellisesti työtön nyt syrjäytynyt vain koska on työtön? Onko se joku oletusarvo työtön = automaattisesti myös syrjäytynyt? Toki työttömyys syrjäyttää ajan kuluessa varsinkin jos laitetaan 9 eurolla kerää "risuja", että kaupungin kulissit ja palkkakulurakenne pysyy pystyssä kun ei palkkaa haluta tehdystä työstä maksaa. Ja sitten kaupan päälle maksellaan 100 000 euron kultaisia kädenpuristuksia EX-kaupunginjohtajille joka itse sotkenut asiansa.

        Tai lentokentästä niille, joilla varaa lentokoneeseen nyt puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Onhan meillä biomateriaalitekniikan diplomi-insinööri Anna-Kaisa Pietläinen, joka on paluumuuttaja ja haluaa kehittää omaa kotiseutuaan. Itse äänestin häntä.

    • Anonyymi

      Nuori nainen, perheellinen, korkeasti koulutettu, ahkera ja yritteliäs. Mitä muuta Mänttä-Vilppula kaipaa?
      Ei vajota synkkyyteen, katsotaan tulevaisuuteen!

    • Anonyymi

      Hei, älä jätä äänioikeuttasi käyttämättä. Saat sitten arvostella päättäjiä ihan luvan kanssa.

    • Anonyymi

      Äänestäkää Anna-Kaisaa!

    • Anonyymi

      Täytyyhän syrjääntynyt ja työtön jostakin työpaikkaa etsiä,vaikka valtuustosta
      sitten ,kun muualta ei ole saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe