Miten on, olisiko kepulaisilla mänttä-vilppulassa suomen vanhin kunnallisvaaliehdokas? Kun ei näköjään itse ymmärrä luovuttaa ja JOS valitaan on reilusti yli 90 v kun kausi loppuu. Toivotaan kuitenkin että näin ei pääse käymään.
kunnallisvaalit
17
756
Vastaukset
- Anonyymi
En äänestä
- Anonyymi
Äänestän persuja
- Anonyymi
Äänestitte sitten sinne päättävään elimeen oikein järjen riemuvoiton persuista. Onnittelut!!!
- Anonyymi
Ihan sama ketä tai mitä äänestät, sama rämpiminen suossa jatkuu kaikesta huolimatta...
Ei täällä suomessa pärjää kun rikkaat ja kultalusikka peräaukossa syntyneet, duunarit kärsii ja herrat nostaa isoa liksaa, näin se vaan on!- Anonyymi
Onkohan puolueilla paljon merkitystä kun paljon hoidettavia asioita ja pitäisi puhaltaa yhteiseen hiileen. Ei paljon menneiden muistelu auta .
- Anonyymi
Kunnallisvaalit viime kausi.
Ainoat paikkansa lunastaneet olivat edustajat jotka vastutivat Sassi pelleilyä.
Toinen tärkea asia oli teveyskeskus rakennusten myynti Pihlajalinnalle valitus.
Nämä edustajat on vaalikaudella tehneet sen mitä kuntalaisena olen toivonut ja
nostan heille hatua ja kiitän hyvästä asioiden hoidosta puolue rajojen yli.
SDP on aina joo puolue ja perussuomaliset suomen suurimmat takinkäätäjä jouko
jossa puolekanta vaihtuu kesken vaalikauden joka miehellä joten taitaa asiden
hoitokin olla mitä sattuu.
Kannataa äänetää puoluestä välitämättä henkilöä joka uskaltaa vastustaa aivan
hölmöjä päätöksiä.- Anonyymi
Sama täällä ja keskusta on maaseudun tulevaisuus. Edelleenkin.
- Anonyymi
Tehkööt mitä tekee ei kiinnosta kuppane politiikka. Huonompaa vaa mennää koko aja
- Anonyymi
Ihan sinusta itsestäsi kiinni.
- Anonyymi
Kauhea joukko maireen näköisiä pyrikiöitä mutta ymmätääkö monikaan
kunnallislaesta niin paljon että pystyy edes tekemään päätöksiä ja ole vaan joo
äänetäjä puolejohdon johdateltavana.
Kannataako pyrkiä virkaan jos laintuntemus on heikko ja asioista ei tietotaitoa ole.
Kunnalisvaalessa puoluella on rima hyvin alhalla ehdokkaita valitessa. - Anonyymi
75% ehdokkaista on eläkeläisiä tai syrjääntyneitä. Eläköön Mänttä-Vilppula!
- Anonyymi
Sehän vain edustaa läpileikkausta Mänttä-Vilppulalaisista. Kuten kuuluukin edustaa. Ja en edes tiedä noista syrjäytyneistä. Kun käsittääkseni vain yhden ehdokkaan tittelin kohdalla olen itse nähnyt lukevan suoraan työtön ei mitään hienoja ammattinimikeitä, jotka tuo ehdokkaan asemaa yhteiskunnassa esille.
Ja onko sekään ainoa rehellisesti työtön nyt syrjäytynyt vain koska on työtön? Onko se joku oletusarvo työtön = automaattisesti myös syrjäytynyt? Toki työttömyys syrjäyttää ajan kuluessa varsinkin jos laitetaan 9 eurolla kerää "risuja", että kaupungin kulissit ja palkkakulurakenne pysyy pystyssä kun ei palkkaa haluta tehdystä työstä maksaa. Ja sitten kaupan päälle maksellaan 100 000 euron kultaisia kädenpuristuksia EX-kaupunginjohtajille joka itse sotkenut asiansa.
Tai lentokentästä niille, joilla varaa lentokoneeseen nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Onhan meillä biomateriaalitekniikan diplomi-insinööri Anna-Kaisa Pietläinen, joka on paluumuuttaja ja haluaa kehittää omaa kotiseutuaan. Itse äänestin häntä.
- Anonyymi
Nuori nainen, perheellinen, korkeasti koulutettu, ahkera ja yritteliäs. Mitä muuta Mänttä-Vilppula kaipaa?
Ei vajota synkkyyteen, katsotaan tulevaisuuteen! - Anonyymi
Hei, älä jätä äänioikeuttasi käyttämättä. Saat sitten arvostella päättäjiä ihan luvan kanssa.
- Anonyymi
Äänestäkää Anna-Kaisaa!
- Anonyymi
Täytyyhän syrjääntynyt ja työtön jostakin työpaikkaa etsiä,vaikka valtuustosta
sitten ,kun muualta ei ole saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768