Neuvoja kiitos!

Anonyymi

Olen nuori naisenalku ja kovasti kiinnostunut kryptoista! Tein tilin https://coinmarketcap.com. Mistä voin ostaa ja myydä, kun tuolla coinmarketissa ei ilmeisesti voi ostaa ja myydä??

11

586

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sijoita mieluummin osakkeisiin. Ne ovat edes jotenkin ennustettavissa kun taas kryptovaluuttojen arvonheilahtelu on täysin tuurikauppaa eikä perustu mihinkään.

      Jos sulla on säännölliset tulot, niin helpointa on laittaa tietty summa pankkisi isoriskisimpään rahastoon. Tätä kun jatkat esim. 10 vuotta niin kyllä sinne useampi tonni ehtii kertyä.

      • Anonyymi

        Ei ole tuurikauppaa, kun pääsee paremmin perille. Jopa paremmin pystyy ennakoimaan niiden liikkeitä kuin osakkeita, jos vain seuraa aihetta laajasti. Mukavaa, yhteisöllistä ja trendikästä pikapeliä, jossa on joka päivä jaossa saman verran tuottoja ja tappiota kuin keskimäärin osakkeilla teen muutamassa vuodessa. :D Ei kannata nukkua näiden ohi, sillä nämä ovat tulleet jäädäkseen. Osana muuta sijoitusstrategiaa toimii todella hyvin👍


    • Anonyymi

      Coinbase saattaisi olla helpoin käyttää.

    • Anonyymi

      Tervetuloa kerhoon! Itse sijoitan osakkeisiin ja myös kryptoihin. Coinbasessa tai Binancessa voit helposti ostaa ja säilyttää suosituimpia kryptovaluuttoja. Binance on niistä laajempi. Jos sitten haluat ostaa esimerkiksi uusimpia (ts. kaikkein riskialtteimpia) kolikoita, tarvitset lisäksi Trustwalletin, Metamaskin tai muun lompakon, mikäli haluat ostaa esimerkiksi parhaillaan hyvän hypen saaneita UltraSafea, Clucoinia, Kishua, Saturnaa, ym erikoisempia kolikoita

      • Anonyymi

        Komppaan tuossa Kishu inussa. Se on laskenut todella paljon, joten on menossa kohti pohjaa tai nyt sitä saa halvalla ennen seuraavaa pomppua. Luotan jälkimmäiseen ja tankkaan... On sellainen pöhinä ympärillä, että sillä tehdään vielä paljon rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tuossa Kishu inussa. Se on laskenut todella paljon, joten on menossa kohti pohjaa tai nyt sitä saa halvalla ennen seuraavaa pomppua. Luotan jälkimmäiseen ja tankkaan... On sellainen pöhinä ympärillä, että sillä tehdään vielä paljon rahaa.

        Tsekatkaa Yummycrypto.com! $Yummyssa on potentiaalia ja hyvä tiimi takana.


      • Anonyymi

        Binancessa pystyy käyttään myös lite näkymää joka sopii ja on tosi yksinkertainen aloittelijalle!


    • Anonyymi

      www.litebit.eu toimii hyvin

    • Anonyymi

      www.rainbowcurrency.com. Maailman viranomaisystävällisin crypto YEM = Your Everyday Money

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

      Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin ja Ethereum?

      Muutamalla eurolla sijoittamaan suomenkielellä Binancessa
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT

      Roimasti paremmat voittoprosenti kuin esim Veikkauksen peleissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe