Neuvoja kiitos!

Anonyymi

Olen nuori naisenalku ja kovasti kiinnostunut kryptoista! Tein tilin https://coinmarketcap.com. Mistä voin ostaa ja myydä, kun tuolla coinmarketissa ei ilmeisesti voi ostaa ja myydä??

11

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sijoita mieluummin osakkeisiin. Ne ovat edes jotenkin ennustettavissa kun taas kryptovaluuttojen arvonheilahtelu on täysin tuurikauppaa eikä perustu mihinkään.

      Jos sulla on säännölliset tulot, niin helpointa on laittaa tietty summa pankkisi isoriskisimpään rahastoon. Tätä kun jatkat esim. 10 vuotta niin kyllä sinne useampi tonni ehtii kertyä.

      • Anonyymi

        Ei ole tuurikauppaa, kun pääsee paremmin perille. Jopa paremmin pystyy ennakoimaan niiden liikkeitä kuin osakkeita, jos vain seuraa aihetta laajasti. Mukavaa, yhteisöllistä ja trendikästä pikapeliä, jossa on joka päivä jaossa saman verran tuottoja ja tappiota kuin keskimäärin osakkeilla teen muutamassa vuodessa. :D Ei kannata nukkua näiden ohi, sillä nämä ovat tulleet jäädäkseen. Osana muuta sijoitusstrategiaa toimii todella hyvin👍


    • Anonyymi

      Coinbase saattaisi olla helpoin käyttää.

    • Anonyymi

      Tervetuloa kerhoon! Itse sijoitan osakkeisiin ja myös kryptoihin. Coinbasessa tai Binancessa voit helposti ostaa ja säilyttää suosituimpia kryptovaluuttoja. Binance on niistä laajempi. Jos sitten haluat ostaa esimerkiksi uusimpia (ts. kaikkein riskialtteimpia) kolikoita, tarvitset lisäksi Trustwalletin, Metamaskin tai muun lompakon, mikäli haluat ostaa esimerkiksi parhaillaan hyvän hypen saaneita UltraSafea, Clucoinia, Kishua, Saturnaa, ym erikoisempia kolikoita

      • Anonyymi

        Komppaan tuossa Kishu inussa. Se on laskenut todella paljon, joten on menossa kohti pohjaa tai nyt sitä saa halvalla ennen seuraavaa pomppua. Luotan jälkimmäiseen ja tankkaan... On sellainen pöhinä ympärillä, että sillä tehdään vielä paljon rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tuossa Kishu inussa. Se on laskenut todella paljon, joten on menossa kohti pohjaa tai nyt sitä saa halvalla ennen seuraavaa pomppua. Luotan jälkimmäiseen ja tankkaan... On sellainen pöhinä ympärillä, että sillä tehdään vielä paljon rahaa.

        Tsekatkaa Yummycrypto.com! $Yummyssa on potentiaalia ja hyvä tiimi takana.


      • Anonyymi

        Binancessa pystyy käyttään myös lite näkymää joka sopii ja on tosi yksinkertainen aloittelijalle!


    • Anonyymi

      www.litebit.eu toimii hyvin

    • Anonyymi

      www.rainbowcurrency.com. Maailman viranomaisystävällisin crypto YEM = Your Everyday Money

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

      Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin ja Ethereum?

      Muutamalla eurolla sijoittamaan suomenkielellä Binancessa
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT

      Roimasti paremmat voittoprosenti kuin esim Veikkauksen peleissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe