Kuinka tehdään niitä leffoista tuttuja hyytelöpaukkuja??? Olis kiva kokeilla... Sitten vielä booleista asiaa... Kuinka paljon mitäkin? kossua, likööriä ja limskaa...
jellyshot?
3
4929
Vastaukset
- nanami
Boolin perusohje
0,5 l väkevää alkoholia
0,5 l likööriä
0,75 l viiniä
2,5-3 l virvoitusjuomaa
koristeet, esimerkiksi hedelmiä
Perusohjeella saat 4–5 litraa boolia.
Tällaisen ohjeen olen itse joskus saanut. - keho
helpoin tapa yehdä jello shotteja on ostaa kaupasta liivatelehtiä ja tehdä sen paketin kyljessä olevan ohjeen mukaan hyytelöä. Korvaat vain ohjeissa mainitut nesteet alkomaholeilla. Kokemuksesta vielä sen verta voin sanoa, että jos käytät tavallisia viinoja, niin lisää kohtalaisen paljon sokeria seokseen. muuten tulee helvetin väkevän makusia shotteja eikä niistä ole mitään iloa.
- ...
Isoista marketeista saa Jenkki-kamaa jonka joukossa on valmiiksi maustettuja Jelly-o jauheita. ei maksa paljoa ja on helppo tehdä. korvaa vain kylmän nesteen viinalla/liköörillä. Vahvuuden voi säädellä viinalla mitä laittaa. pirtulla saa YLI vodkan vahvusia ja liköörillä kevyempiä.
Makuja on monia ja ainakin k- ketju myy näitä. Valmiiksi muotoillut jääpalamuotit tai shotti lasit toimivat hyvin valmiiden "shottien" muottina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688