Pääministeri Marin jäämässä jälleen pois eduskunnan kyselytunnilta

Anonyymi

28

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko viides vai jo kuudes "koronaepäily"?

      Joko Sanna Marinia on piikitetty?

    • Anonyymi

      Kun tuota Marinin ja demukoiden touhua ylipäätään seuraa ja miten etevästi ovat koronaa hyödyntäneet, niin väistämättä tulee mieleen, että onko Covid siltikään kiinalaislaboratoriosta peräisin vai pitäisikö demarilaboratoriotkin käydä tsekkaamassa.

    • Anonyymi

      Kummasti pääsee kuitenkin lehtien ja TV:n kuvauksiin, silloin ei korona vaivaa.
      Kyselytunnilla vois varmaan pitää ihan riittävän turvavälin ja maskin, mutta taitaa pelätä kiusallisia kysymyksiä.

      • Anonyymi

        Voisi rouva olla etäyhteydelläkin eduskuntaan.

        Pakenemista ja selittelyjä kyllä riittää.


      • Anonyymi

        Marin tietää kyllä mutta ei välitä, koska kukaan ei vaadi vastuuseen. Marin luulee että hänellä on varaa olla ylimielinen. Noh, aika näyttää.


    • Anonyymi

      SANNA Marin on kykenemätö hoitamaan tehtäviään, oli viisasta erot itse, missä vaiheessa lienee erottaminen.

    • Anonyymi

      Surullista pelleilyä.

      Mitenkähän kauan tätä valehtelua omatkaan uskoo?

    • Anonyymi

      Onko aika kova vastuun pakoilija, piiloutuu koronaverhon taakse

      • Anonyymi

        Sanna Marin tietää että kyselytunnilla tulee kiusallisia kysymyksiä , siispä on parempi olla poissa.Ohisalo ja Kiuru ,selityksen mestareita, he kyllä hoitavat venkoilun ,eivätkä vastaa mihinkään kysymyksiin.


    • Anonyymi

      Äidit on opettaneet.

    • Anonyymi

      Voi teitä pikku äkäpusseja. Jos Marin osallistuisi istuntoon heti ulkomaanmatkan jälkeen ilman karanteenia niin siitäkin nostettaisiin haloo. Eli ihan sama mitä tekee niin sama porukka on inisemässä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Hän ei olisi silloin välittänyt mitään karanteenista. Eihän kyselytunti ole henkilökysymys, vaan kyse on hallituksen politiikasta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämmöisiä "johtajia" ei Suomi todellakaan tarvitse, oli miten puoluelasit silmillä tahansa.
      Uskomatonta miten tuollaisen annetaan olla tehtävässään.

    • Anonyymi

      On viisaita jäädä pois kokonaan valtion hommeleista rosvoven, pysyä eossa, kueten mustalaiset. Veijo Baltzar ei onneksi edes päässyt niin pitkäälle.

    • Anonyymi

      Kuinkas sattuikaan. Kai hänelle kuitenkin kerätään jonkinlainen ilmainen eväspaketti ettei jää tarjoiluista sivuun?

    • Anonyymi

      Tässä alkaa tulla Rinnettä jo ikävä. Kertonee paljon.

    • Anonyymi

      Joku kupru ilmeisesti taas sannukalla tekeillä...

    • Anonyymi

      Työmoraali ei eroa tyypillisestä demarista.

      • Anonyymi

        Onneksi Sannalla sekä äly että moraali on terveemmällä pohjalla kuin näillä palstatrolleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Sannalla sekä äly että moraali on terveemmällä pohjalla kuin näillä palstatrolleilla.

        Perustelut väitteelle , ole hyvä !


      • Tyypillisenä demarina kassatyttö haluaa vain saada palkkaa mutta ei ansaita sitä.


    • Anonyymi

      Kuinkas sattuikaan, jouduin Kar...anteeniin.

    • Anonyymi

      Ei ole johtajuutta. Onko Marinilla nyt ne Eurooppalaiset arvot käytössä, vaiko oma suu toimintaa ohjaa?

    • Anonyymi

      Säälittävä tapaus. Montahan kertaa livennyt vastuistaan korona kortilla.

    • Anonyymi

      JEE

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe