Jumala sanoo: minä vihaan suomen kansaa

Minä olen teitä siunannut mutta olette kääntyneet syntiin ja epäjumalanpalvontaan. Minä vihaan teitä, suomen kansa. Pian saatte maistaa vihaani kun siunaan venäjää pian alkavassa sodassa.

Allekirj. Profeetta Pasanen.

38

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos jumala vihaa minua niin minäkin vihaan jumalaa! Enkä halua taivaaseen minua vihaavan jumalan kanssa hengailemaan!

      • Anonyymi

        Aloittaja sepittää:
        Jumala sanoo: minä vihaan suomen kansaa

        Jumala ei sitä sanonut! Se nousi aloittajan omien korvien välistä, paholaisen väärien profetioiden tuotevalikoimasta! Aloittaja kun on itse itsensä profeetaksi keksinyt. Vieläpä varastanut itselleen tittelin Tukholman Profeetta!

        Ei hätää. Aloitus on kuin lentävä pilvi taivaalla! Se on kuin kieppuva lastu laineilla!
        Raamatun Jumala ei ilmoita mitään Sanansa vastaista. Pyhä Henki ei anna profetiaa, joka on Sanan vastaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sepittää:
        Jumala sanoo: minä vihaan suomen kansaa

        Jumala ei sitä sanonut! Se nousi aloittajan omien korvien välistä, paholaisen väärien profetioiden tuotevalikoimasta! Aloittaja kun on itse itsensä profeetaksi keksinyt. Vieläpä varastanut itselleen tittelin Tukholman Profeetta!

        Ei hätää. Aloitus on kuin lentävä pilvi taivaalla! Se on kuin kieppuva lastu laineilla!
        Raamatun Jumala ei ilmoita mitään Sanansa vastaista. Pyhä Henki ei anna profetiaa, joka on Sanan vastaista!

        Nämä "raamatun Jumala" jutut tulee pian katoamaan kun äly kehittyy ja tajutaan millaista uskonnollista petosta ihmisille on kerrottu.
        Jumala on, mutta raamatun vastaavasta voidaan olla eri mieltä sikäli, kun muistuttaa erehdyksineen ihmistä.
        "Uhratkaa esikoisenne minulle... tai korvatkaa sittenkin sen eläimillä... en sittenkään halua uhrejanne... en minä mitään uhrikäskyä antanut..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä "raamatun Jumala" jutut tulee pian katoamaan kun äly kehittyy ja tajutaan millaista uskonnollista petosta ihmisille on kerrottu.
        Jumala on, mutta raamatun vastaavasta voidaan olla eri mieltä sikäli, kun muistuttaa erehdyksineen ihmistä.
        "Uhratkaa esikoisenne minulle... tai korvatkaa sittenkin sen eläimillä... en sittenkään halua uhrejanne... en minä mitään uhrikäskyä antanut..."

        "kun äly kehittyy"

        Kun eliömaailma perimältään koko ajan rappeutuu niin kuin myös ihmimenkin, niin tuo älyn "kehittymimen" on vain naiivia mielikuvitusta.


    • Anonyymi

      Höpö höpö taas kerran

    • Anonyymi

      Laitetaan semmoinen jumala ennenaikaiselle eläkkeelle.

    • TYHMÄ ALOITTAJA --- on YMMÄRTÄNYT jotakin . . . ;)

      SILLÄ --- kesän 2021 aikana - TYHMÄ - järkeili --- joten . . .

      NIMIMERKKI - ja - KÄYTTÄJÄTUNNUS
      ---> "Tukholman.Profeetta" <--- POISTETTU KÄYTÖSTÄ
      ----------------------------------------------------------------------

      . . .

      Jumala TOIMII --- Profetiat PALSTALLA . . . MODERAATTORINA . . . ;)
      Jumala POISTI . . . ALOITTAMASI KESKUSTELUN . . .

      PS PALATAAN TYÖTÄ RIITTÄÄ

      Anonyymi
      25.11.2021 16:08

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17209724/ps-palataan-tyota-riittaa

      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.

      . . .

      JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

      . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
      . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

      ALOITTAJA --- JOUTUU . . . Jumalan RIKKOMUS KÄSITTELYYN . . .

      . . .

      LIITTEENÄ - poistetusta keskustelusta - UUDESTAAN SAMA . . .

      . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitus . . .

      . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . . ;)

      • Jumalan KÄSKYSTÄ . . . PALAUTETAAN . . .
        . . . POISTETTU - keskustelu - KOKONAAN . . . ;)

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17209724/ps-palataan-tyota-riittaa

        . . .

        PS PALATAAN TYÖTÄ RIITTÄÄ

        Anonyymi
        25.11.2021 16:08

        TRERVESIN JARI PASANEN

        NETTYÖTEKIJÄ PROFEETTA PASTORI NEHEMIA SRK NETTITYÖ

        TULKAA TAKAISIN LAPSET MAAILMAN (nehemia.fi)

        Jari Tapio Pasanen - YouTube

        (4) Jari Pasanen | Facebook

        (6) Profeetta Pasanen | Facebook

        (20 ) Pastori Profeetta J Pasanen | Facebook

        (20) Nehemia Ry Yhdistys | Facebook

        (5) PAASTO-RUKOUS RAAMATUN SANA SANOMA USKOLLINEN NIIN KUN ON KIRJOITETTU ON | Facebook


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        25.11.2021 17:01

        ALOITTAJA ON . . .

        . . . SODASSA --- Jumalaa VASTAAN - ja - SITEN . . .

        . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

        . . .

        Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta

        . . .

        ALOITTAJALLE --- SAMA . . . Jumalan SANOMA . . .

        Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        13.05.2021 17:33

        . . .

        Jobinpostia
        8.8.2017 21:40

        Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        --------------------------------------------------------------------------------------

        "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

        ........

        Herran rauhaa ja armoa !
        ...................................................

        Johanneksen ilmestys 16

        10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
        11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

        ........

        JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

        ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

        SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

        ........

        JEREMIA 23

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . ALOITTAJA ON - ITSE - ja - Hänen LISÄKSEEN . . .

        . . . MYÖS MONI MUU --- PENSEÄ --- ITSENSÄ KOROTTAJA . . .

        . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

        . . . Jumalan --- kurituksen - ja - VOIMAN-käytön --- AVUSTAMANA . . .

        . . . SILLÄ mitään :( --- PARANNUSTA - EI - OLE TAPAHTUNUT . . . !


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        25.11.2021 17:02

        Jumala SANOO . . .

        . . . VALHEPROFETIOIDEN - ENNUSTAMINEN - ja - LEVITTÄMINEN . . .

        . . . ON OLLUT - AINA - KIELLETTYÄ - ja - SOTIMISTA - Jumalaa VASTAAN . . .

        . . . MUTTA --- PENSEÄT KIEROILIJAT --- KUTEN . . . SINÄ --- ALOITTAJA . . .

        . . . niin -------- TE - KUITENKIN SIITÄ HUOLIMATTA --- SELLAISTA . . .

        . . . HÄRSKIÄ - ITSEKESKEISYYTTÄNNE - HARRASTATTE - ja - LEVITÄTTE . . . !

        . . .

        Jumalan - ENNAKKO --- ILMOITUKSIEN --- MUKAISESTI . . .

        . . . ASIAAN TULEE MUUTOS . . .

        . . . ja ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

        . . .

        Profetiat PALSTALLA --- TOIMENPITEET --- OVAT SEURAAVAT . . .

        ◾JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY

        ◾RIKKOMUKSEN TEKIJÖITÄ --- RANGAISTAAN

        ◾MUUT OPPIVAT --- VAROITTAVISTA ESIMERKKI TAPAUKSISTA

        ◾PENSEÄT JOUTUVAT JALKAPUUHUN --- PARANNUKSEN TEKOON

        ◾UUDET säännöt - ja - ohjeistukset --- ASTUVAT VOIMAAN

        ◾Jumala ALOITTAA SEURAKUNTA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA

        . . .

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.5.2017 13:42

        jgfcjgj kirjoitti:

        Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

        — Kommentoi —

        Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
        17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
        18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.


      • Anonyymi

        Joku yrittää siivota sanomisiaan pois netistä. Mutta kyllähän nuo huuhaa jutut muistetaan.


    • Anonyymi

      Niin, oikeaa jumalanpalvelusta on hoitaa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksissaan. Monia epäjumalia on liikkeellä. Saatana sanoi 2004 tekevänsä keinotaivaan ja keinotuonelan, jonne asettaa epäjumalista pahimmat ja sukulaisia, pyhiä yms. Paholaisia eli kopioita oikeista.
      Mutta kyllä idästä päin lentää noita epäjumalia myös sankoin joukoin. Onhan Pergamo saatanan valtaistuimen luona. Turva on Messiaanisuus ja säännöllinen ohjattu raamatun tutkimus esim. Hetkinen raamatun lukemiseen ohjelma.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aloittajan profetia tulee toteutumaan. Eurooppa häviää pian alkavan suursodan.


    • Anonyymi

      Aloittaja on se vääristelijä, joka ylentää itsensä jumalaksi, ja on tullut hänen vastakkaiskappaleensa takia tänne.

    • Anonyymi

      Jumala ei vihaa ketään. Ei edes Saatanaa, vaan heittää hänet rakkaudella tulijärveen.

    • Anonyymi

      Aika pelottavaa profetiaa

      • Anonyymi

        Aloittaja on satusetä, ei profeetta.


    • TYHMÄLLE ALOITTAJALLE . . . HERÄTYS . . . ;)

      . . .

      Jumala TOIMII --- Profetiat PALSTALLA . . . MODERAATTORINA . . . ;)
      Jumala POISTI . . . ALOITTAMASI KESKUSTELUN . . .

      . . .

      Jumala vihaa rokokottamattomia rokotevastustaja

      Aloitettu
      25.01.2022 16:05

      TE ROKOTE VASTUSTAJAT TÄMÄ TAUTI ON TAPPAVA ARMOTON TODELLINEN
      VASTUSTAJAT OLETTE SAATANAN HENGESTÄ NÄIN SANOO HERRA HERRA
      ALLEKIRJ. PROFEETTA PASNEN

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17290759/jumala-vihaa-rokokottamattomia-rokotevastustaja

      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.

      • Anonyymi

        Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista ja Suomi24 sääntöjen mukaan kiellettyä.


    • Anonyymi

      Suomen kansa on tuotu Jumalan vuorelle n Karmelilleem katselemaan Jeeausa ja idiootteja
      Vaihtroehtona Teillä on Elia, joka luvattii lähettään maailman lopussa.
      Valinta on teidän.

    • Anonyymi

      Upeaa, mahtavaa ja jotain sinnepäin 😁 Nyt naatitaan.

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan vihaan meitä jos paskka pappi ja narsisti Kari Kanen voi olla kirkkoherra

    • Anonyymi

      Paljonhan se jumala on paskaa puhunut.
      Mutta eipä tainneet raamatun sepustajat Suomea tuntea. Maailmankuva rajoittui siihen mitä sandaalit kesti. Mitä nyt se vettenpäälläkävelysatu saattaisi kertoa täkäläisistä pilkkimiehistä.

    • Anonyymi

      Ihan kiva. 😂🤣😅 huvitus vain on päivän sana.

    • Anonyymi

      Jumala varmaan polki kamelinpaskaan ja tavoilleen uskollisena kiukuttelee nyt syyttömille.

    • Jumala ei vihaa Suomen kansaa .

    • Anonyymi

      Juuri nyt Jumala näyttää vihaavan Ukrainan kanssa, ei suomalaisia.

    • Anonyymi

      Eikös putin jo oo uhkaillu suomenkin sotaa.
      Ja muuten suomessa voidaan huonosti.

    • Anonyymi

      Monet muutkin Jumalan palvelijat ja profeetat ovat vuosien varrella saaneet lukuisia näkyjä, unia ja varoituksen sanoja siitä, kuinka Venäjän karhu nousee ja tulee jälleen valtaamaan Suomen.

      • Anonyymi

        Venäjä suuttunee suomen natojäsenyys hakemuksesta.


    • Anonyymi

      Tarvitseeko Jumala eläimellisiä tunteita?

    • Anonyymi

      Aloitus on kirjoitettu noin vuosi sitten 26.5.2021. syttyisikö profeetan ennustama sota kyseisenä päivänä tänä vuonna?
      26.5. on tänä vuonna helluntai torstai.

      • Anonyymi

        Jos tuo toteutuu niin myönnän että aloituksen "Profeetta Pasanen" on aito profeetta.
        En tosin tiennyt että "profeetta" on myös ihmisen nimi.


    • Anonyymi

      Johtuuko myös Suomesta löydetty apinarokko siitä että Jumala vihaa meitä?

    • Anonyymi

      Otahan Spede ne lääkkeesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe