Meillä töissä eräs päällikkötason 50 nainen kävi kysymässä apuja kaluston siirtoon. Kävimme tsekkaamassa tilanteen. Nyt en saa silmistäni tuota näkyä pois, kun kävelin hänen perässä käytävää pitkin. Hänellä on eniten vyötärön/pepunympärysmitan suhdeluku suurin mitä olen koskaan nähnyt. Eli todellinen tiimalasi. Vyötäröltä laittaisin kourani ympäri ja peppu on todella näyttävä n kokoinen. Ei todellakaan läski, vaan rakenne vaan on sellainen. Etätöiden vuoksi en ole nähnyt häntä kuukausiin. Tunsin kaluninpaisuvan tuota näkyä katsellessani, korkkareiden kopse antoi kalun sykkeelle tahdin.
En ole vielä käynyt, mutta tämän mielikuvan joutuu kyllä käydä purkamassa kädellä firman wc.ssä. Teetti oikein töitä, että en ottanut häntä takaapäin kiinni.😛
Kiihottava näky
13
996
Vastaukset
- Anonyymi
Voin kuvitella miten kalusi reakoi tilanteeseen. Yritä saada uusi tapaaminen jospa pääsisit upottaa kalusi takaapäin naisen sisään.
- Anonyymi
Oliko vielä sukkikset naisella??
Yritä hankkia uusi tapaaminen niin odota että seiso kunnolla ja lähestyy varovasti ja anna myös hänen tuntea mistä on kyse anna kyrpä hipaista hänen ja kosketa käsillä varovasti
- Anonyymi
Sano suoraan että kaluston siirto maksaa panon.
- Anonyymi
Aidon näköinen pillu on kiihottava näky. Ei mikään aseteltu, siistitty vaan hieman rivo, luonnollinen aito pillu on paras.vei mikään viiva saa olla. Näin http://cdni.shavedpics.com/1280/5/53/53231190/53231190_015_289b.jpg
- Anonyymi
Pääsispä joskus tuollaiseen toisen lämmittämään ja spermaamaan torttuun lykkimään omaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsispä joskus tuollaiseen toisen lämmittämään ja spermaamaan torttuun lykkimään omaansa.
Ton takia meillä kolmansia vaimon kanssa vuosien saatossa ollut. Juuri toi näky kun itse pääsen nuolee tuoreen sperman huulilta poies, työntyy sit sisään lämpöiseen pilluun ai.. kun tekee hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ton takia meillä kolmansia vaimon kanssa vuosien saatossa ollut. Juuri toi näky kun itse pääsen nuolee tuoreen sperman huulilta poies, työntyy sit sisään lämpöiseen pilluun ai.. kun tekee hyvää.
Hyi saatana pitää olla melkoinen porsas kun lipoo toisten mällit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei mieskin voi lipoo, samoin kuin vaimokin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todellakin
- Anonyymi
Parhaita ovat juuri 50 vuotiaat puumat, joilla on jakkupuku,stay upit ja korkkarit.
- Anonyymi
Kaunis 50 v daami on parasta mitä on. Naisellisuus, viisaus ja seksikkyys korostuu. Osa tietty on joka ikäluokassa poikkeuksia.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912