Kiihottava näky

Anonyymi

Meillä töissä eräs päällikkötason 50 nainen kävi kysymässä apuja kaluston siirtoon. Kävimme tsekkaamassa tilanteen. Nyt en saa silmistäni tuota näkyä pois, kun kävelin hänen perässä käytävää pitkin. Hänellä on eniten vyötärön/pepunympärysmitan suhdeluku suurin mitä olen koskaan nähnyt. Eli todellinen tiimalasi. Vyötäröltä laittaisin kourani ympäri ja peppu on todella näyttävä n kokoinen. Ei todellakaan läski, vaan rakenne vaan on sellainen. Etätöiden vuoksi en ole nähnyt häntä kuukausiin. Tunsin kaluninpaisuvan tuota näkyä katsellessani, korkkareiden kopse antoi kalun sykkeelle tahdin.
En ole vielä käynyt, mutta tämän mielikuvan joutuu kyllä käydä purkamassa kädellä firman wc.ssä. Teetti oikein töitä, että en ottanut häntä takaapäin kiinni.😛

13

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin kuvitella miten kalusi reakoi tilanteeseen. Yritä saada uusi tapaaminen jospa pääsisit upottaa kalusi takaapäin naisen sisään.

• Anonyymi

Oliko vielä sukkikset naisella??

• Yritä hankkia uusi tapaaminen niin odota että seiso kunnolla ja lähestyy varovasti ja anna myös hänen tuntea mistä on kyse anna kyrpä hipaista hänen ja kosketa käsillä varovasti

• Anonyymi

Sano suoraan että kaluston siirto maksaa panon.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pääsispä joskus tuollaiseen toisen lämmittämään ja spermaamaan torttuun lykkimään omaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsispä joskus tuollaiseen toisen lämmittämään ja spermaamaan torttuun lykkimään omaansa.

Ton takia meillä kolmansia vaimon kanssa vuosien saatossa ollut. Juuri toi näky kun itse pääsen nuolee tuoreen sperman huulilta poies, työntyy sit sisään lämpöiseen pilluun ai.. kun tekee hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ton takia meillä kolmansia vaimon kanssa vuosien saatossa ollut. Juuri toi näky kun itse pääsen nuolee tuoreen sperman huulilta poies, työntyy sit sisään lämpöiseen pilluun ai.. kun tekee hyvää.

Hyi saatana pitää olla melkoinen porsas kun lipoo toisten mällit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei mieskin voi lipoo, samoin kuin vaimokin tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

todellakin

• Anonyymi

Parhaita ovat juuri 50 vuotiaat puumat, joilla on jakkupuku,stay upit ja korkkarit.

• Anonyymi

Kaunis 50 v daami on parasta mitä on. Naisellisuus, viisaus ja seksikkyys korostuu. Osa tietty on joka ikäluokassa poikkeuksia.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36