Äänestämään.

Anonyymi

Menkääpä täyttämään kansalaisvelvollisuutenne ja käykää äänestämässä. Nivalassa kaikki ovat hyviä ehdokkaita. Heistä vain itselle läheisimmän valitset. Tämä on oikeaa demokratiaa.

19

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäiskö jo saada uutta verta? Enemmän naisia perheiden hyvinvointia ajamaan? Esim. Keskustalla 27 miestä ehdokkaana ja vain 16 naista. Mitenhän se näin?

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa jätän äänestämättä.
      Eipä löytynyt ehdokasta.

    • Anonyymi

      Kävin jo ennakkoäänestämässä kauppareissulla. Ja tietysti PerusSuomalaista.

      • Anonyymi

        Järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää.

        Haluat vissiin että petturi-kepulien kepumafia jatkaa aina vaan ja ikuisesti ? "Kaikki synnit" porukan hyväveli suhmurointi. Kyllä PS on Paras Suomalaiselle.


      • Anonyymi

        Minäkään en pidä terroristeista enkä raiskaajista, Minä myös äänestin Perussuomalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää.

        Ei ollenkaan. Tärkeää, että keskusta on saanut haastajan.


    • Anonyymi

      Kepu on lessujen ja seniilien puolue..

    • Anonyymi

      Meillä äänestettiin kokoomusta ja kepua

    • Anonyymi

      Ja Persut on, kiusaajien puolue. Ei ikinä moisia valtaan.

    • Anonyymi

      Torin mökissä voi äänestää vielä tämän viikon. Olipa helppo ja mukava äänestyspaikka. Samalla Kävin äänikahaveilla siinä vieressä uudessa kahvilassa. Menkääpä käymään ja äänestään.

    • Anonyymi

      SDP ja Vas vaaliliitossa. Eikö vasemmiston Eero luottanut mennä yksin läpi vaan piti mennä demareitten listalle? Eipä tarvitse äänestää kumpaakaan , SDP.tä harkitsin mutta nyt lähtee ääni Persuille.

    • Anonyymi

      Eipä tipu ääniä ainakaan vasemmistolle täältä.
      Vaaliliitot pitäisi kieltää, läpi menee ehdokkaita jotka ei oo tehny mitään.

      • Anonyymi

        Oikeistoon vastaavasti menee ehdokkaita, jotka haluavat myydä koko Suomen yksityisille sijoittajille ihan vain sen takia, että saavat tehdä bisnestä. Ei tule oikeiston maanpettureille ääniä täältä.


    • Anonyymi

      Ei kuule vois vähempää kiinnostaa

    • Anonyymi

      suvakkeja EN äänestä.

      • Anonyymi

        Eli persuja vai? Hehän suvaitsevat vain keskenään. Muut voivat suvaita jopa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli persuja vai? Hehän suvaitsevat vain keskenään. Muut voivat suvaita jopa sinua.

        Mustamaalausta. Ei kovin fiksua sultakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaalausta. Ei kovin fiksua sultakaan.

        Ei se mitään mustamaalaamista ole, persuilla elämä on yhtä selviämistaistelua vihamielisten ihmisten keskuudessa, eli maahanmuuttajien "vallatessa" koko Suomen. Yhteistyö ei tule persuilla ilmi, saati toisten hyväksyminen tai edes sietäminen, ainoastaan se että pitää päästä eroon "vääristä" ihmisistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe