Ostetaan isuzu trooper 2.8 tdic vm. 91 vakio ahdin. Tarjoile..
Ostetaan ahdin
2
473
Vastaukset
- x
olis uusi ahdin tarjolla joka vois sopia suoraan sun autoon p.0509195309
- 1300cc-T
Ihan omasta kokemuksesta voin antaa vinkin ettet KOSKAAN OSTA KÄYTETTYÄ AHDINTA!!! Vanha on vanha ja käytetty. Edes ostaja ei voi tietää minkä kuntoinen myymänsä turbo on. AInahan ne myyntipuheissa on hyviä,juuri ajokuntoisesta autosta pois otettu. Juu ainahan toimivasta autosta otetaan turbo pois ja myydään. Jos taas turbo myydään rikkoutuneesta autosta niin kukaan ei voi tietää mitä metalliromua turbon läpi on mennyt. Halvimmillaan saat UUDEN ahtimen alle 500:Euron ja pari sataa lisää saat jo ihan mukaville tehoille yltäviä turboja. Käytetyissä on aina laakerit kuluneita,siivet riekaleina,pyörivät osat epätasapainossa jne. Kun kerran maksaa pikkasen enemmän ei tarvitse turbon ensiasennuksen jälkeisen käynnistyksen jälkeen katsella savutusta kun öljy menee laakerien läpi oakopesään.
Älä siis osta käytettyä edes kaverilta. Vain uusi tai korjauksen jälkeen käyttämätön ahdin on turvallinen valinta. Ihan omasta kokemuksesta voin näin kertoa. Jos turbon osto on muutamasta satasesta kiinni niin miksi edes lähteä sitä vaihtamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1791146- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 73818
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538