Vaatii toinen Poutun tappajista. Meneekö läpi? Otetaan se tänne takaisin ei se kauaa vaadi ja luopuu muistakin vaatimuksistaan sekä muistakin tavoistaan.
Yli 80 000 euroa korvauksia
9
3038
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että oikeus tekee oikean ratkaisun. Vaikuttaa että potkut olivat aiheelliset. Rajansa kaikella!
- Anonyymi
Eiköhän nakkitehtaan kannata ennemmin vaikka maksaa kipurahat kuin ottaa tuollaisia töihin...
- Anonyymi
Kehtaakin, häpeäis tekoansa!
- Anonyymi
Miksi tästä häipyy kaikki asialliset totuuden mukaiset jutut, mutta muissa aloituksissa saa kaikki paska olla, vaikka tekee ilmoituksen???
- Anonyymi
On yksi joka näkee ja tietää kaiken. Häneltä ei kukaan voi salata mitään. Kannattaa rakastaa lähimmäistä. Jokainen ihminen vastaa teoistaan ja tekemättä jättämisistään.
- Anonyymi
Hän on saanut ehdollista vankeutta pelastustoimen laiminlyönnistä. Hän on syyllistynyt todella vakaviin rikoksiin. Todella erikoista että hän kehtaa valittaa potkuista. Annetaan oikeuden tehdä työnsä rauhassa. Mielestäni potkut olivat aiheelliset!
- Anonyymi
Oikeuden päätös: Työnantaja sai purkaa hänen työsuhteen. Vaikuttaa oikealta ratkaisulta.
- Anonyymi
Jos ei ole luottamusta, niin ei ole edellytyksiä jatkaa tehtävissään. Asia on harvinaisen selvä ja ihan maalaisjärjellä ymmärrettävä. Oikeus teki oikean ratkaisun.
- Anonyymi
Niuvanniemestä oli joku karannut mutta oli nainen.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243819Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342461- 612389
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512168- 1402124
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281701- 331689
- 1291470