Miten joku voi olla vielä nykyään niin tyhmä, että luulee Jumalan puhuneen ikivanhojen kirjoitusten kautta, jotka ovat ihmisten kertomia taruja ja vääristeltyä historiaa?
Haloo?
Onko Jumala puhunut?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinuun kuuluu?
- Anonyymi
Voiko joku olla niin sivistymätön, että mollaa sitä, mitä ei ymmärrä!
- Anonyymi
> Onko Jumala puhunut?
On, ihmiset ovat liian tyhmiä ja pahoja, että saisivat ilman Jumalaa Raamatun aikaan. - Anonyymi
Hullu juttu on se että nykyihmisen jumala on primitiiviset tuhansia vuosia sitten eläneet aavikkoheimolaiset jotka loivat tämän naivin aikaansa kuvastavan taruhahmon leirinuotioilla vanhoista taruista joista suurin osa on vielä peräisin muista kulttuureista .
Uskovainen palvoo siis muinaisia ihmisiä ja heidän tarujaan . - Anonyymi
Näet mitä tasavallassa tapahtuu kun Jumala hylätään. Covid 19, murhia, tappoja, huumetuomioita toinen toisensa perään. Elämä Suomessa on kuin Sodomassa. Miten suomalaiset ovatkan niin tyhmiä. Haloo, haloo.
- Anonyymi
Olet käärmeen kaltainen. Varokaa.
Ei ole kuulunut Jumalan puhetta eikä hän ole ilmestynyt kenellekään ihmiselle, niin että joku olisi hänet nähnyt. Yleinen kristillinen teologia lienee samoilla linjoilla tuon näkemisen suhteen, vaikka Raamatun mukaan jopa 74 Israelin vanhinta näki Jumalan ja he katselivat häntä omin silmin.
2.Mooseksen kirja:
24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta nousivat vuorelle.
24:10 Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas.
24:11 Eikä hän kajonnut kädellänsä israelilaisten valittuihin, ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat.
Niin että onko kukaan nähnyt omin silmin Herran Jumalan ja säilynyt hengissä sen jälkeen sen sijaan, että olisi heti kuollut Jumalan nähtyään, niin kuin on uskottu tapahtuvan erään toisen Mooseksen kirjan kohdan mukaan?
Jumalan puhetta ja ääniä kuuleva luulee omia ajatuksiaan Jumalaksi tai sitten hän kuulee harhoja, jotka nekin ovat siis omasta päästä ja rikki menneistä aivoista peräisin (rikki, koska pitävät todellisena kuviteltuja asioita, jotka eivät todellisia ole).
Jumalan tai Jeesuksen näyssä tai ilmestyksessä tai unessa näkevä kokee vain hallusinaation, jonka aivot tuottavat, mutta Jumala tai Jeesus eivät tietenkään ole todellisia.
Järkevä ihminen erottaa kyllä aistiharhat todellisuudesta ja sadut faktoista, mutta uskovainen hörhö pitää harhoja ja jumaltaruja todellisina.
Lapsikin tietää sadut saduiksi eikä pidä niitä totena, mutta uskovainen kristitty luulee niiden olevan totta.- Anonyymi
Mitä se sinuun kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934