Mistä yhden illan juttu?

Anonyymi

Olen 44v. Nainen ja elän puutteessa, vaikka olenkin parisuhteessa. Mies ei halua seksiä ja silloinkin kun sitä on, se on häntä tyydyttävää, ei minua. Minulle uskollisuus on tärkeää, mut hajoan jos en kohta saa tyydyttävää seksiä ja sitä tunnetta että joku haluaa minua ja minulle hyvää. Mistä ja miten voi löytää turvallisen ja luotettavan yhden illan jutun?

23

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin asusta?

      • Anonyymi

        Pohjois-Karjalassa


    • Anonyymi

      Terve normaali nainen ja ei muka saa kontaktia oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      Oletko pks

    • Anonyymi

      Riippuu mistäpäin olet. Itse M39 satakunnassa

    • Anonyymi

      Luotettava taitaa olla illuusio. Aina on riskit....

      • Anonyymi

        Niinpä. Tätäpä pelkään...


    • Anonyymi

      PK-seudulta olisi 33v varattu mies sinulle kaveriksi. Itellä samanlainen tilanne ja olisi kiva jutella asiasta kanssasi ja katsoa löytyisikö kumpaakin tyydyttävä ratkaisu asiaan.
      [email protected]

      • Anonyymi

        Löytyy tietenkin äipän viekussa makaat jellyjortikka anaalissa!


    • Anonyymi
    • Jos kiinnostaa 44vuotias sinkkumies niin kirjoita minulle [email protected] tai kik arisuomi

    • Laittele viestiä

    • Anonyymi

      Voisi

    • Anonyymi

      Kannattaisi aloittajan kertoa mistäpäin Suomea on.

      • Anonyymi

        Olen Pohjois-Karjalasta. En älynnyt laittaa, kun ei ollut tarkoitus täältä sitä etsiä, vaan saada tietoa mistä voisi löytää... Yli 10 vuotta ollut pois markkinoilta, niin en osaa enkä tiedä miten tämänikäinen voi löytää miehen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Pohjois-Karjalasta. En älynnyt laittaa, kun ei ollut tarkoitus täältä sitä etsiä, vaan saada tietoa mistä voisi löytää... Yli 10 vuotta ollut pois markkinoilta, niin en osaa enkä tiedä miten tämänikäinen voi löytää miehen...

        Voit laittaa minulle viestiä jos haluat, luotettava olen ja en ihan sieltäpäin niin en tunne sieltä ketään tai toisinpäin. Elikkä vuotojen mahdollisuus on pieni.
        Osoitteeni tuohon jo laitoinkin, t.kymppimies


    • Anonyymi

      Naisena neuvo sinulle..ensinnäkin olet iältäsi kuuminta "tavaraa" jota nuoremmat jahtaa. Kesä kohta parhaimmillaan, lähde yksin päiväksi rannalle jossa tiedät porukan viettävän aikaa. Miehiä pilvin pimein jotka etsii seksi seuraa, valitset itsellesi sopivamman. N.53v

      • Anonyymi

        Ihan oikeastiko? Ei kyllä minusta tunnu siltä ett olisin kuuminta tavaraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeastiko? Ei kyllä minusta tunnu siltä ett olisin kuuminta tavaraa...

        Antaudu himojen valtaan rannalla, päälläsi paljastavat pikinit. Maaten ollessa vedät alaosaa sivummalle et osa häpyhuulistasi näkyy. Anna miesten rauhassa katsella, levität hulimattomasti reisiä kun vaistoot miehen katseen.


    • Anonyymi

      Onnex olkoon, olet miljoonas nainen, joka valittaa seksin puutetta tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Varatut naiset kärsii puutteessa silti hehkutetaan parisuhteen perään.


    • Anonyymi

      Jaaha, tollanen brobleemi ei taida poistua yhden illan jutuilla, sä ilmeisesti vaan jännittäisit koko ajan jäätkö kiinni, eli se hyvä seksi jäisi kokematta. Niillä nurkilla ei taitaisi tällainen mainittu uimarantatyrkkykään olla mahdollista, sana leviää nopeasti.
      Myös näillä asioilla liikkuvia "vieraita" katsotaan sielläpäin ilmeisesti haulikon piippua pitkin! Poiskaan et ilmeisesti pääse, mihin se ukko sitten pussinsa tyhjentäis?
      Ehkä paras ratkaisu olisi kysellä sieltä ihan paikallis sisarilta mitä ne on tehny ko. tilanteessa, liekkö fb, ssä jotain ryhmiä? Mutta toisaalta ei pitäisi valittaa, ollaanhan ME maailman onnellisin kansa, tai ainakin ne tutkimuksen tekijät! Toivottavasti pääset puutteestasi, seksi on elämän suola! Hyvää kesää . Jasu.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe