Poliisi aloittaa esiselvityksen Sanna Marinin ateriakorvauksesta
Hyvä että Marinin aamupalaporsastelut tutkitaan.
Mitäs vasurit tuohon ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c60c7700-aed8-4548-8ae4-3c1c119f2122
Helsingin poliisilaitos tekee esiselvityksen valtioneuvoston kanslian myöntämästä pääministerin ateriakorvauksesta.
Ihan pyytämättä ne varmaankin sieltä kansliasta lähettivät ruokaa pääministerittären perheelle veronmaksajien piikkiin...
No huhhuh!!!
On niin paljon hallituksen rötöstelyistä uutisissa, ettei ehdi edes kunnolla edellisestä nautiskella kun jo seuraava tarjoillaan.
Että piti oikein lopettaa lehtien tilaukset kun hupia saa vasemmisto tytöistä.
Marin on antanut ahneudelle kasvot
32
53
Vastaukset
- Anonyymi
Paitsi, että poliisin tutkinta ei kohdistu pääministeri Mariniin. Tutkinta kohdistuu Valtioneuvoston virkamiehiin.
- Anonyymi
Oudoksuva kirjoitti:
Avaaja ei ilmeisesti edes lukenut linkkaamaansa artikkelia...
Persu tavaa vain otsikot ja kuvittelee loput!
Marin ei todellakaan ole selvityksen kohteena.
- Anonyymi
Naurettavaa ajojahtia... mutta karvaani kulkee ja koirat räkyttää...!!!
- Anonyymi
Aamiaisetu on vuodelta 2006 Vanhasen laatima laki. Jokainen pääministeri on sitä etua käyttänyt, eikä Sanna ole tässä mikään poikkeus, kuuluu hänelle ( vaikka onkin nainen ) samalla lailla.
- Anonyymi
Marinin tavaramerkkejä ovat ahneus, saituus ja epärehellisyys.
- Anonyymi
Töppös Päivi on tullut avuksi valehtelemaan! :))))
- Anonyymi
Osa kansasta on tyhmä kun eivät ymmärrä mitä tapahtuu. Tutkitaan nyt valtioneuvoston kanslian tekemisiä. Ei ole pääministerin virhe jos etu on annettu väärin perustein.
- Anonyymi
Marin antoi edun siis omalle perheelleen...
- Anonyymi
Pääministerillä on «asunto» «valtion» talossa, jonka kunnossapito, lämmitys ja valaistus sekä sisustus kustannetaan ja tarpeellinen henkilökunta maksetaan «valtion» varoista."
Tässä on laki vuodelta 2006. Ei mitään ruokaetua. Demarit yrittää vierittää syyt toisten niskoille. Valehtelijoita kuten puheenjohtajansakin.
- Anonyymi
Lähes virallinen lähde, eli eduskunnan miesten sauna, tietää kertoa, että Marin on tilannut veronmaksajien piikkiin vain Dr Edger pizzoja, ja sen vuoksi haluaa salata asian. Eihän ole oikein pääministerin kulinaristiseen tasoon sopivaa ahmia halpispizzoja, joten VNK salaa ostoskuitit.
- Anonyymi
Aloittaja: jos itse saisit lain perusteella 300 euroa ilmaista rahaa kuukausittain, niin jättäisitkö käyttämättä?
- Anonyymi
Jättäisin rahan joka ei minulle kuulu. Joskus palasin mm kaupan kassallallekkin kun oli antanut liikaa vaihtorahaa.
Samoin kun löytää vaikkapa jonkun tipahtaneen lompsan, palautan sen omistajalleen, kuten teinkin, kun nimensä löytyi sisltä. En vienyt poliisille, kun ajattelin että nopeampi tapa hänelle näin, kuin kipeästi kaipaakaan mm pankkikorttiaan. Olisi antanut palkkionkin, josta kieltäydyin kun en ole demari, ahneus ei silloin määräävänä.
Jää vaivaamaan jos ei mene oikein.
Demari vilungista en tykkää lainkaan. Ei nyt kelleen kuulu perheen ruoka valtion laskuun, jos nyt Valko-venäjällä onkin.
- Anonyymi
Pitihän se arvat, että tämmösenkin edum takana ja järjestäjä on kepulistit, vanhasen johdolla. Tukirumba ulottuu jo yhteiskunnan varakkaisiin päättäjiin. No mikäs siinä, jos kerran ituniska saa sonnituet niin pitää pääministeri saada aamiaistuki.
- Anonyymi
Valistunut arvaukseni on, että VNK on tulkinta on oikein ja veroton ateriapalvelu (aamiaistarvikkeita) jatkuu. Paljon melua tyhjästä.
Tämä on ollut jo vuosia käytäntö, joten kyllä ovat virkamiehet asian selvittäneet aikanaan. - Anonyymi
Kyllä se on Kempeen kokovartalonepotisti eli Juha-Lesta Sipilä, joka ne kasvot on antanut, kaikelle kansalle.
- Anonyymi
Arhinmäki sanoi ettei velkaa tarvitse maksaa takaiisn, se nyt totetuuu Sanna Marinin mieheen (luikin näköinen ), velkaa firmallaan rutosti ja menee valtion piikkiin kuten ruokansakin, kun konkurssi iski päälle suunnitellusti.
- Anonyymi
Arhinmäki vois neuvoa Sannaa miten homma hoidetaan
Potku audin ahteriin tai jotain vastaavaa kun näkee punaista hahhahahahhahaha
vai sininenkö se oli hahhahahhahah
- Anonyymi
Ahne...ahneempi...jne.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html Turha sinunkaan uneksia, että pääministeri Sanna Marin teljettäisiin putkaan odottamaan poliisikuulusteluja. Valtioneuvoston kanslian virkamiehet sinne korkeintaan joutuvat.
Ja mitä tuohon aamiaistarvikekassien ilmestymiseeen kotiovelle yllätyksenä tulee, on syytä muistaa, että se on mahdollista siinä kuin Anneli Jäätteenmäen faksit. Nekin tulivat hänelle paitsi pyytämättä, myös yllätyksenä. Myös Sanna Marin voisi vedota iloiseen yllätykseen joka aamu.- Anonyymi
Lipponen,Katainen ja Marin ovat käyttäneet aamupala etua, mutta kuten Marin on todennut ettei ole pyytänyt ilmaista aamupalaa, pakottamallako hänelle ne tuotiin?
Jotenkin omituiselta vaikuttaa että jokin ulkopuolinen taho toimittaa aamupalatarvikkeita pääministerille, ilman että tietäisi mitä perhe haluaa syödä.
Marin olisi voinut kritisoida että hänen perheelle on pakkosyötetty vastenmielistä aamupalaa, jota ei ollut pyytänyt. - Anonyymi
Juuri näin väärin ymmärtää pölhöpersu asiat.
Poliisi ei tutki pääministeriä tässä asiassa vaan sitä, kuka ja mikä taho virkamiehistä on toiminut virheellisesti. Jos ateriaetu ei kuulu asunnon yhteyteen, sen verotusarvo olisi pitänyt verottaa pääministeriltä, kuten muilta työntekijöiltä verotetaan palkan lisät.
niin mikä ja kuka virkamies on antanut kansliaan (palkanmaksuun) virheelliset tiedot.
Luuleeko kaikenmailman pölhöpersut, että kun on sanottu aamiaisen kuuluvan pääministerin virka-asunnon yhteyteen, niin sitä pitää epäillä. Ja pitääkö pääministerin kaikkia virkamiehiä epäillä vilpistä ja että he haluavat vain juuri nyt vaalien alla laittaa pääministerin syyksi omat laiminlyöntinsä. Tyskin pääministeriä hetkauttaa, että aamiaiskulut veloitetaan kokonaisuudessaan tai niistä pidätetään vero. On ollut koko ajan tärkeämpiä tehtäviä, kuten koronaepidemian hoito kaikkinensa, joka olisi vienyt persulta kuin persulta mehut ja hermot!
Tosi säälittävää...saivartelua ja näpertelyä medialta, mutta vaalit on meneillään ja eripuraa pitää pukata. - Anonyymi
Aloittaja nolasit itsesi. Ensin pitäisi tietää mistä kirjoittaa.
No tietysti, ollaan Kepun palstalla.- Anonyymi
Täällä on turha demareiden haukkua muiden puolueiden edustajia valehtelijoiksi. Itse valehtelevat Vanhasen halllituksen lain syyksi tätäkin demareiden itse tehtyä tulkintaa. Täällä on selvästi esitetty lainkohta vuodelta 2006, josta näkyy että siinä puhutaan asumisesta, ei mitään ruoasta.
Sen lisäksi on suhteellista mitä 300 euron etu ruokailussa tarkoittaa. Sille joka saa n 500 euroa työttömyyskorvaksen/kk se on paljon. Miksi siis naispääministeri, joka tienaa
17 000 euroa/kk haalii itselleen vielä 300 euron aamupalaedun? Miksi ei maksa itse, jos 300 euroa on demareiden mielestä vähän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on turha demareiden haukkua muiden puolueiden edustajia valehtelijoiksi. Itse valehtelevat Vanhasen halllituksen lain syyksi tätäkin demareiden itse tehtyä tulkintaa. Täällä on selvästi esitetty lainkohta vuodelta 2006, josta näkyy että siinä puhutaan asumisesta, ei mitään ruoasta.
Sen lisäksi on suhteellista mitä 300 euron etu ruokailussa tarkoittaa. Sille joka saa n 500 euroa työttömyyskorvaksen/kk se on paljon. Miksi siis naispääministeri, joka tienaa
17 000 euroa/kk haalii itselleen vielä 300 euron aamupalaedun? Miksi ei maksa itse, jos 300 euroa on demareiden mielestä vähän?Tuo puhtaasti yhteiskunnalta varastamista, siis normaalia sosiaalidemokraattista touhua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17 000 euroa/kk haalii itselleen vielä 300 euron aamupalaedun? Miksi ei maksa itse, jos 300 euroa on demareiden mielestä vähän?Otitko myös selvää, kuuluuko wc-paperit ostaa itse. Onhan se kauheaa jos Kesärannan asumisoikeuteen kuuluu ilmainen wc-paperu!
Varmaan jokainen täysjärkinen ymmärtää, että aamiaistarvikkeet on naurettavaa ajojahtia näin vaalien aikaan.
Sitä, että kansanedustajat suhaa viikonloppuna, yöllä taksilla ravintolasta toiseen juopottelemassa ja kännäämässä sekä naisseuraa etsimässä ei paheksu edes Iltalehden lesbo Kreeta tai Iltasanomien kärttyinen Timo kolumnissaan. Persujen taksi käyttö on ollut hulvatonta, Packalenin Tom etunenässä.
No, köyhät joutuu kävelemään ja kansanedustajat ajelee taksilla kahden kilometrin matkoja. Siinä jää aamiaistarvikkeet ihan takuulla vain ajojahdin välineeksi. Olis tärkeämpää kertoa miten tässä on asioita hoidettu 24/7 ja pääministeri uhrannut aikaansa koronapandemian selättämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo puhtaasti yhteiskunnalta varastamista, siis normaalia sosiaalidemokraattista touhua...
Tyypillistä demua.
- Anonyymi
Sosialistit itkee ettei sosialistia saa tutkia, kun on lain yläpuolella.
- Anonyymi
Periaatteellisuus ja suoraryhtinen toiminta on hävinnyt Suomesta ja kun tilaisuus tulee on kusettaminen muuttunut kansan huviksi.
Homma on kauttaaltaan samanlaista. Nykin kun korona tukia jaettiin,haki niitä pöytälaatikko yritykset ja kun noita myönnettiin ,niin raha ruoesi haisemaan ja sen perään oli valtion hakintojen kautta kyseenalaista toimintaa mm. noiden maskikauppojen tiimoilta. Monen laista yrittäjää on liikkeellä kun on hiukkaki löysää rahaa liikkeellä. Nykki on noussu rakennustarvikkeet 40% koronan seurauksena vaikka taloutta vahvasti tuettiin. Mitä hemmeti apua tommottis roisto tartee kun kaikesta vedetää surutta kaikki irti ja hyöty omii taskuihi ku vähäki on mahollisuus ja silmä vain välttää. - Anonyymi
Marin ei ole minun pääministerini. Valittukin vain SDP puoluekokouksessa, siten ei edusta kansaa kokonaisuutena.
- Anonyymi
Tässä ketjussa näkee hyvin käytännössä sen kuinka umpityhmää ja älyvapaata porukkaa lestakepulit ovat.
Samanlaista jankkaamista kuin hoitokokouksissa ikään.- Anonyymi
No joo. Huomaa selväst, että kepun puoluekoneistolla on loanheiton aika. Omaan nilkkaan se heille kuitenkin ennepitkään kolahtaa. Tietyt lehdet pn yhtyneet tähän Marinin ajojahtiin, joka on täysin perusteeton. Tässä revitään taas niin pahoin asemia, että se heijastuu hyvin pitkälle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6613470Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511565- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3641475- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253