Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) asiakkaan KARU kokemus

Anonyymi

*****HYVÄ KELLO KAUAS KUULUU, PAHA KELLO VIELÄ KAUEMMAS*****

”Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas”, sanoo vanha sanonta. Asiakkaan kokemukseen ei ole varaa suhtautua välinpitämättömästi. Parhaimmassa tapauksessa tyytyväinen asiakas toimii kävelevänä käyntikorttina.
****************************************************************************************

Tämä on siis henkilökohtainen kokemukseni ja kadun, että olen koskaan ollut Tampereen Seudun Osuuspankin asiakas. Tämä asia kaduttaa eniten.

Saan rahani vielä takaisin, koska on olemassa oikeus ja kanavat siihen, muilla laillisilla ja virallisilla instansseilla.

Asia etenee....................... joten kuittailu rahan menetyksestä on nyt merkityksetöntä.

Asumme oikeusvaltiossa ja Tampereen Seudun Osuuspankki luuli heittävänsä asiakkaan kuin märän rätin seinään.

*****Luottamus Tampereen Osuuspankkiin (Tampere) meni nyt 100 %:sesti*****

Rahani ryöstettiin virtuaalivaluutta huijauksessa. Menetin 24 vuoden säästöni.

Finanssiavalvonta sanoi minulle lohdutukseksi: Ajattele, se on vain rahaa.

Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) :

Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) välitti varani Binancelle yhteensä 10 kertaa, mikä vastuu on Pankilla ?

Kovat oppirahat tuli maksettua ja suhtautuminen Tampereen Seudun Osuuspankkiin muuttui siis 100 prosenttisesti.

Osuuspankki ei varoita Binancesta millään lailla sivuillaan. Miksi ei varoita ????

Olen saanut rikoskomisariolta todisteen kirjallisena dokumenttina Binancesta:

- Binance on yhtiö, jolla ei virallisesti ole edes kotipaikkaa, eikä näin myöskään valtiota, jonka lainsäädännön alla se toimisi.

Tampereen Seudun Osuuspankin toimihenkilö on sanonut minulle puhelimessa lauseen: Se on Osuuspankin oma asia vastuullisuus ja riskienhallinta.

Siirtoja oli siis 10 kpl n. 1 kuukauden aikana ja Tampereen Seudun Osuuspankki ei kyseenalaistanut siirtoja kertaakaan ja soittanut minulle, olisin säästynyt huijatuksi tulemiselta näin kokonaan.

Kuitenkin Tampereen Seudun Osuuspankin virkailija soitti minulle muutama kuukausi sitten ja tivasi minulta tiukasti puhelimessa, 100 euron siirtoa NorthCrypto asiakastililleni, että mikä siirto tämä on.

NorthCrypto on finassivalvonnan alainen toimija.

Mikä on Northcrypto?

Northcrypto on turvallinen ja helppokäyttöinen kryptovaluuttojen kauppapaikka Suomesta. Olemme Finanssivalvontaan rekisteröitynyt reguloitu toimija.

https://www.northcrypto.com/fi

Voinko laittaa Tampereen Seudun Osuuspankin vielä vastuuseen lakiavun toimesta ? ( on kanavat )

Yhteenveto: Olkaa varovaisia Pankkien kanssa ja muistakaa, että pankinjohtajat ja muut pankeissa olevat toimihenkilöt eivät ole aina sitä miltä näyttävät. Heille on tärkeintä, että oma palkka juoksee ja naurattaakin välillä.

****************************************************************************************
*****HYVÄ KELLO KAUAS KUULUU, PAHA KELLO VIELÄ KAUEMMAS*****

”Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas”, sanoo vanha sanonta. Asiakkaan kokemukseen ei ole varaa suhtautua välinpitämättömästi. Parhaimmassa tapauksessa tyytyväinen asiakas toimii kävelevänä käyntikorttina.

23

1624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yrität siis syyllistää osuuspankkia omasta mokastasi?

• Anonyymi

Etkö ymmärrä luettua tekstiä, kyse on asiakkaan aidosta kokemuksesta eikä syyllistämisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä luettua tekstiä, kyse on asiakkaan aidosta kokemuksesta eikä syyllistämisestä.

Noin sekavaa tekstiä on vaikea ymmärtää muuten kuin että aloittaja on mokannut ja yrittää syyttää pankkia siitä ettei se estänyt häntä mokaamasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin sekavaa tekstiä on vaikea ymmärtää muuten kuin että aloittaja on mokannut ja yrittää syyttää pankkia siitä ettei se estänyt häntä mokaamasta.

Tyhmyys pitäisi kieltää lailla. Lainsäätäjän syy, jos ei kiellä. 🐴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmyys pitäisi kieltää lailla. Lainsäätäjän syy, jos ei kiellä. 🐴

Olipa ala-arvoinen kommentti, häpeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole rahaa, eli et tiedä mitä ap on tehnyt, koska et ole mukana bisneksessä. Kelan rahahan sulla menee samantien kun tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole rahaa, eli et tiedä mitä ap on tehnyt, koska et ole mukana bisneksessä. Kelan rahahan sulla menee samantien kun tulee.

Huvittavaa, kuinka jollain ei ole mitään muuta argumenttia keskusteluihin, kuin haukkua toista.

• Anonyymi

Osuuspankissa ei vastuulllisuus vaan toimi asiakkaan eduksi , niin ei toimi.

10 pistettä Danske Bankin toiminnalle jossa riskienhallinta ja vastuullisuus toimii niin kuin pitääkin:

Lähde: https://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=258322&tstart=0

Danske Bank jäädytti SEPA-maksuni

Onko muille sijoittajille käynyt samoin? Käyttämäsi pankki ilmoittaa, että et voi tehdä maksuja ulkomaiselle (eurooppalaiselle) asiakasvaratilillesi? Olen erittäin hämmentynyt. Miten kaikki alkoi?

Tein kesäkuussa 2020 SEPA-maksun Saksaan, jonka Danske Bank jäädytti. Verkkopankissa oli pyyntö soittaa viipymättä asiakaspalveluun. Sieltä kysyttiin, minne rahani on menossa. Kerroin kohteen: erittäin säänneltyyn ja yhteen pitkäaikaisimpaan kryptopörsseistä Yhdysvalloissa.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä että Tampereen Seudun Osuuspankki toimi väärin ja sen kuuluu ottaa vastuu asiasta. Hyvin ristiriitaista toimintaa Tampereen Osuuspankilta.

Ketjun aloituksessa kerrottu 10 siirtoa Binancelle n. kuukauden aikana voidaan luokitella TODELLAKIN poikkeavaksi toiminnaksi Binancelle, koska Binance ei ole Finanssivalvonnan alainen yritys.

Osuuspankin olisi kuulunut soittaa asiakkaalle ja estää siirrot, näin asiakas ei olisi joutunut huijauksen kohteeksi:

Osuuspankki sanoo itse näin:

- Poikkeava toiminta on tärkeää huomata rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseksi.

- Rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseen tähtäävällä toiminnalla turvataan myös asiakasta huijauksilta ja tilien väärinkäyttöyrityksiltä.

lähde: https://www.op-media.fi/omat-rahat/miksi-pankki-kysyy-tietojani/

• Anonyymi

Minkä pankki sille mahtaa että joku siirtää rahojaan IHAN ITSE tililtä toiselle. Ei ole pankin vika jos menettää rahat kun on vapaaehtoisesti laittanut rahaa jollekin tilille.
        Pitää ymmärtää tuollaiset riskisijoitukset aivan kuten osakesijoituksissakin. Rahat voi menettää tai voittoakin tulla.

Aloitusviestillä ei saa yhtäkään asiakasta jättämään Tampereen Osuuspankkia. Porukka vaan nauraa hyväuskoiselle hölmölle.

• Anonyymi

Onhan noista kryptovaluutoista yleisesti varoiteltu. Niiden louhiminenkin tuottaa suuria ilmastopäästöjä. En ikinä sijoittaisi mihinkään virtuaaliseen asiaan.

• Anonyymi

Lienet kuiitenkin allekirjoittanut pankin kannsa sopimuksen, jolla se siirtelee varojasi bitcoineihin.

• Anonyymi

EN ole allekirjoittanut tuollaista sopimusta Tampereen Seudun Osuuspankin (Tampere) Kanssa.

Saako tuosta edun Asiakkaalle, jota voi alkaa ajamaan eteenpäin ?

• Anonyymi

Jos sijoitus olisi osoittautunut kannattavaksi ja pankki olisi viivytellyt tai estänyt sen?

• Anonyymi

Jos sopimuksessa ei ollut sellIaista niin pankki toimi sopimuksen mukaan. Joku automatisoitu juttu kai.

• Anonyymi

"Menetin 24 vuoden säästöni."
      Mites se vanha sanonta, ettei pidä laittaa kaikkia munia samaan koriin?

• Anonyymi

Bitcoinissa olisi kannattanut, kurssi noussut kutakuinkin miljoonakertaiseksi 11-10 vuoden aikana.

• Anonyymi

Saa nähdä saanko sijoitukseni lopetettua kun kuukaudessa hävisin 3000 euroa. Sijoitus 2 V. Ja jos tahti on tämä olen tyhjätasku hetkessä. Onko kyse huijareista. Perin lapseni ja nyt op haluaa rahani. Vien asian oikeuteen

• Anonyymi

Saatava valtion pankki 😂

• Anonyymi

Kun luen tätä en voi kuin surra ja kauhistua

Olen suurehko piensijoittaja
      Viime vuonna 2022 hoitamani salkkuryhmän tuotti oli noin 5,5 prosenttia
      joka hakkaa kaikki Suomen työeläkerahastot esim. Varma sai miinus 5 prosenttia tappiota

tänä vuonna siis pari kuukautta salkkuryhmän nousu on 3 prosenttia
      eli tällaisilla pienillä arvoilla edetään MUTTA VUODESTA TOISEEN JA
      KAS KOLMESSA VUODESSA SALKKURYHMÄN VOITTO ILMAN MYYNTIVOITTOJA ON HIUKAN VAILLE 40 PROSENTTIA

en ole koskaan edes perehtynyt kryptoihin en ostaisi niitä millään perusteella
      koska ne eivät käy valuutaksi volatiliteetin takia

• Anonyymi

Kiitos vaan avautumisesta, mutta tämähän ei liity mitenkään alkuperäiseen keskusteluun. Tarkoituksenasi oli ilmeisesti vain elvistellä "hyvillä" salkunhoitotaidoillasi.

• Anonyymi

Olisit ollut poppipankin asiakas

• Anonyymi

yksi pikkupitäjän op kadotti aikoinaan yhden maanvijelijän maitotilin .ikinä ei saanut rahojaan takaisin että tämmöisiä kokemuksia .kantsii kiertää op kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe