NÄIN SANOO HERRA JUMALA

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni. "

Minullekin hän on antanut monia näkyjä, jotka olen kokenut sellaisina, että olin todella paikalla, kun tämä tapahtui, vaikka on nukkunut omassa vuoteessaan. Kuten tuo kirjoitukseni: Minänäin Golgatan.

En tuo näitä saamiani näkyjä tänne väärämielisten herjattavaksi, Kerron ne kyllä kasvotusten ihmisille, jotka haluavat minut tavata.

Siksi olen aivan varma, että tämä on Apostolien tekojen kirjoittama:

Jeesus otetaan taivaaseen, on todella näky, eikä todellinen tapahtuma.

"Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

 Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.  Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
 
 Kun hän oli sanonut tämän, he näkivät, kuinka hänet otettiin ylös, ja pilvi vei hänet heidän näkyvistään. 

Ja kun he Jeesuksen etääntyessä vielä tähysivät taivaalle, heidän vieressään seisoi yhtäkkiä kaksi valkopukuista miestä. 

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? 

Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Todellisuudessa Jeesuksen henki nousi ristiltä taivaaseen heti, kun hän hengitti tämän maailman ilmaa viimeisen kerran.

169

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vein tämän Pyhä Henki palstalle.

      Mutta sitä ei sinne hyväksytty, koska NÄIN SANOO HERRA on epäkelpo otsikko,

      • Lue sivuston säännöt, niin tarve esittää viatonta uhria katoaa itsestään.


      • Henki kirjoitti:

        Lue sivuston säännöt, niin tarve esittää viatonta uhria katoaa itsestään.

        Kuka ne säännöt on laatinut, kun poistoja on tehty sillä perusteella, etten ole Anonyymi.

        Heti kun olen tuonut saman keskustelun Anonyyminä, se on hyväksytty.

        Sitä jatkuvasti ihmettelen, miksi totuus ,on uskontokeskustelujen vihatuin asia.
        Sen poistaminen kuuluu kaikille uskoville.

        Koska näin on ilmoitettu:

        He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

        Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

        Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen, on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu.

        Se menee murskaksi kuin viallinen ruukku, jonka savenvalaja säälittä iskee rikki, niin ettei siitä jää edes palasta, jolla voisi noutaa tulta tulisijasta tai ammentaa vettä lammikosta."


    • Anonyymi

      Kummitusjuttuja. Uskoo ken tahtoo.

      • Kiitä jumalaasi, joka on tuolla uskolla sinut onnelliseksi tehnyt.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitä jumalaasi, joka on tuolla uskolla sinut onnelliseksi tehnyt.

        kIITÄN poistopyynnössäsi ja jonka edessä on avauksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kIITÄN poistopyynnössäsi ja jonka edessä on avauksesi.

        Nauratko tapasi mukaan, jos pyyntöösi suostutaan:

        RAJU EKSYTYS TORJUTTU

        Pahus. Sunia ei löytynyt.
        Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
        PoistatinTeuvon aloituksen.
        Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
        Teinppyynnönpois
        Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
        Poistattakaa Teuvon aloitukset.
        Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
        Poisperkele palstalta-
        Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
        Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
        Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
        Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
        Teuvo Suni on kukistettu.


    • Vein tämän Pyhä Henki keskusteluun. mutta otsikko:
      NÄIN SANOO HERRA JUMALA, oli epäkelpo.

      Eikä tämä ollut suinkaan ensimmäinen kerta.

      • Lue sivuston säännöt, niin tarve esittää viatonta uhria katoaa itsestään .


      • Kuka tietää:

        Onko jokaisen keskustelupalstan ilmoituslipun takana ikioma Pahus, joka auttaa, kun Totuuden Henki alkaa päätä polttaa: Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Viimeisen vuoden aika tämä on jatkuvasti poistanut aloituksiani näiltä palstoilta
        Raamattu
        Ateistit
        Yleistä Kristinuskosta
        Pyhä Henki
        Jeesus
        Profetiat
        Luterilaisuus

        Olen tullut siihen uskoon, että näillä on yksi ja sama Pahus, joka hyvin usein on tullut poiston jälkeen ilkkumaan:

        RAJU EKSYTYS TORJUTTU

        Pahus. Sunia ei löytynyt.
        Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
        PoistatinTeuvon aloituksen.
        Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
        Teinppyynnönpois
        Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
        Poistattakaa Teuvon aloitukset.
        Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
        Poisperkele palstalta-
        Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
        Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
        Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
        Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
        Teuvo Suni on kukistettu.

        Suurena ihmeenä pidän sitä, että helluntailaisten joukosta, ei ole vielä yhtäkään Pahusta ilmestynyt: Pahus. Sivua ei löytynyt

        Vaikka olen täällä jo kolmena päivänä keskusteluja aloittanut. Ja pyrkinyt kaikille herjaajille vastaamaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuka tietää:

        Onko jokaisen keskustelupalstan ilmoituslipun takana ikioma Pahus, joka auttaa, kun Totuuden Henki alkaa päätä polttaa: Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Viimeisen vuoden aika tämä on jatkuvasti poistanut aloituksiani näiltä palstoilta
        Raamattu
        Ateistit
        Yleistä Kristinuskosta
        Pyhä Henki
        Jeesus
        Profetiat
        Luterilaisuus

        Olen tullut siihen uskoon, että näillä on yksi ja sama Pahus, joka hyvin usein on tullut poiston jälkeen ilkkumaan:

        RAJU EKSYTYS TORJUTTU

        Pahus. Sunia ei löytynyt.
        Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
        PoistatinTeuvon aloituksen.
        Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
        Teinppyynnönpois
        Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
        Poistattakaa Teuvon aloitukset.
        Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
        Poisperkele palstalta-
        Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
        Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
        Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
        Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
        Teuvo Suni on kukistettu.

        Suurena ihmeenä pidän sitä, että helluntailaisten joukosta, ei ole vielä yhtäkään Pahusta ilmestynyt: Pahus. Sivua ei löytynyt

        Vaikka olen täällä jo kolmena päivänä keskusteluja aloittanut. Ja pyrkinyt kaikille herjaajille vastaamaan.

        Kuten itse sanoit, pidät kaikkia vastaajia oletusarvoisesti herjaajina ja panettelijoina. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Henki kirjoitti:

        Kuten itse sanoit, pidät kaikkia vastaajia oletusarvoisesti herjaajina ja panettelijoina. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu, ja sitä tänne sormet näppäilevät.


      • Henki kirjoitti:

        Kuten itse sanoit, pidät kaikkia vastaajia oletusarvoisesti herjaajina ja panettelijoina. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Kysyn vielä: Joko sait tuosta Saatanan TAKOjasta rauhan sielullesi, mutta et vielä minusta?

        YRITÄ YMMÄRTÄÄ ETTEN OLE SAATANAN VIETTELEMÄ PAAVALI:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

          Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. 

         Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia.

        Ja tällainen on Saatanan Paavalille antama Kristuksen laki:

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä. "

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        Ja niin oli koko ihmiskunta yhden sukupolven aikana "armosta pelastettu" ikuiseen kuolemaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kysyn vielä: Joko sait tuosta Saatanan TAKOjasta rauhan sielullesi, mutta et vielä minusta?

        YRITÄ YMMÄRTÄÄ ETTEN OLE SAATANAN VIETTELEMÄ PAAVALI:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

          Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. 

         Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia.

        Ja tällainen on Saatanan Paavalille antama Kristuksen laki:

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä. "

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        Ja niin oli koko ihmiskunta yhden sukupolven aikana "armosta pelastettu" ikuiseen kuolemaan.

        >>> Kysyn vielä: Joko sait tuosta Saatanan TAKOjasta rauhan sielullesi, mutta et vielä minusta?

        Sanoin, että olette kuin kaksi marjaa. Onko luetun ymmärtämisessä vikaa?


      • Henki kirjoitti:

        >>> Kysyn vielä: Joko sait tuosta Saatanan TAKOjasta rauhan sielullesi, mutta et vielä minusta?

        Sanoin, että olette kuin kaksi marjaa. Onko luetun ymmärtämisessä vikaa?

        Koska minä olen saanut sinut ärsyyntymään venäläisten tulemisella?

        Eikö Herran, eikä venäläisten pelko, voisi olla myös sinullekin viisauden alku.
        Koska se on ollut sitä minullekin.

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.
        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Koska minä olen saanut sinut ärsyyntymään venäläisten tulemisella?

        Eikö Herran, eikä venäläisten pelko, voisi olla myös sinullekin viisauden alku.
        Koska se on ollut sitä minullekin.

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.
        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

        Et sinä saanut minua ärsyyntymään. Vertauksellani tarkoitin sitä, että koette molemmat olevanne Pyhän Hengen roolissa ja kuulutte siksi yhteen. Toisaalta, en ole aivan varma, riittääkö tämä maailma teille molemmille vai onko se sittenkin liian pieni. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Kuten itse sanoit, pidät kaikkia vastaajia oletusarvoisesti herjaajina ja panettelijoina. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Viestiesi poistot johtuvat siitä,ettet osaa käyttäytyä. Noin vanha mies ja käytöksen alkeet ovat täysin hukassa. Häpeäisit jos olisit normaali ihminen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kysyn vielä: Joko sait tuosta Saatanan TAKOjasta rauhan sielullesi, mutta et vielä minusta?

        YRITÄ YMMÄRTÄÄ ETTEN OLE SAATANAN VIETTELEMÄ PAAVALI:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

          Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. 

         Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia.

        Ja tällainen on Saatanan Paavalille antama Kristuksen laki:

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä. "

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        Ja niin oli koko ihmiskunta yhden sukupolven aikana "armosta pelastettu" ikuiseen kuolemaan.

        ""Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."

        Tarkoittanee sitä, että sinut on potkittu pois kaikkialta häiriköintisi takia. Ja Kristukselle et käytökselläsi voita ketään.


      • Henki kirjoitti:

        Et sinä saanut minua ärsyyntymään. Vertauksellani tarkoitin sitä, että koette molemmat olevanne Pyhän Hengen roolissa ja kuulutte siksi yhteen. Toisaalta, en ole aivan varma, riittääkö tämä maailma teille molemmille vai onko se sittenkin liian pieni. Aika näyttää.

        Enää en yhtään ihmettele, miksi Totuuden Henki ja Saatanan henki ovat sinulle samanlaisia.

        Syytät minua siitä, mihin itse et ole pystynyt, kun olet antanut jonkun porttopaimenen pettää itsesi, kun et ole varonut.

        Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Minä en ole tätä koskaan kenellekään sanonut:

        Jos uskot minua, minä siunaan sinut ja silloin olet Jeesuksen oma.

        Etkö millään usko, että minun tehtäväni ei yhdenkään ihmisen kohdalla tule menemään tämän pitemmälle:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 
        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
        Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.
         "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

        Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

        Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."

        Tarkoittanee sitä, että sinut on potkittu pois kaikkialta häiriköintisi takia. Ja Kristukselle et käytökselläsi voita ketään.

        Etkö millään pysty uskomaan tätä Jeesuksen ilmoitusta, johon minun koko elämäni on sidottu:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
        He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viestiesi poistot johtuvat siitä,ettet osaa käyttäytyä. Noin vanha mies ja käytöksen alkeet ovat täysin hukassa. Häpeäisit jos olisit normaali ihminen.

        Kristukselta tehtävän saaneen ei tarvitse hävetä, vaan hyppiä ilosta, kun kaltaizsesi Saatanan palvelijat vihastuvat ja herjaavat.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Enää en yhtään ihmettele, miksi Totuuden Henki ja Saatanan henki ovat sinulle samanlaisia.

        Syytät minua siitä, mihin itse et ole pystynyt, kun olet antanut jonkun porttopaimenen pettää itsesi, kun et ole varonut.

        Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Minä en ole tätä koskaan kenellekään sanonut:

        Jos uskot minua, minä siunaan sinut ja silloin olet Jeesuksen oma.

        Etkö millään usko, että minun tehtäväni ei yhdenkään ihmisen kohdalla tule menemään tämän pitemmälle:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 
        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
        Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.
         "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

        Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

        Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        >>> Enää en yhtään ihmettele, miksi Totuuden Henki ja Saatanan henki ovat sinulle samanlaisia.

        Jos perustelee olemassoloaan samoilla raamatunlauseilla, väittää olevansa PH ja pitää kaikkia ihmisiä vihollisinaan, niin kyllä - diagnoosi on identtinen molempien kohdalla. Muitakin itsevoideltuja toki on, muttei heistä sen enempää tässä yhteydessä.


      • Henki kirjoitti:

        >>> Enää en yhtään ihmettele, miksi Totuuden Henki ja Saatanan henki ovat sinulle samanlaisia.

        Jos perustelee olemassoloaan samoilla raamatunlauseilla, väittää olevansa PH ja pitää kaikkia ihmisiä vihollisinaan, niin kyllä - diagnoosi on identtinen molempien kohdalla. Muitakin itsevoideltuja toki on, muttei heistä sen enempää tässä yhteydessä.

        Tästä poistettiin molemmat vastaukset, joista toisen kirjoitin nimelläni ja toisen anonyyminä:

        Ihmiskäsien alla voideltuja on todella paljon, 130 erilaisilla voiteill voideltuja adventisteista yeshualaisiin.

        Näiden nimen ilmoittaminen yhdessä letkassa on Seiskan Anonyymiseurakunnalle todella vahvaa myrkkyä.

        Siinä ei helluntailaisuuskaan tee poikkeusta.

        Täällä ne kuitenkin ovat:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuka tietää:

        Onko jokaisen keskustelupalstan ilmoituslipun takana ikioma Pahus, joka auttaa, kun Totuuden Henki alkaa päätä polttaa: Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Viimeisen vuoden aika tämä on jatkuvasti poistanut aloituksiani näiltä palstoilta
        Raamattu
        Ateistit
        Yleistä Kristinuskosta
        Pyhä Henki
        Jeesus
        Profetiat
        Luterilaisuus

        Olen tullut siihen uskoon, että näillä on yksi ja sama Pahus, joka hyvin usein on tullut poiston jälkeen ilkkumaan:

        RAJU EKSYTYS TORJUTTU

        Pahus. Sunia ei löytynyt.
        Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
        PoistatinTeuvon aloituksen.
        Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
        Teinppyynnönpois
        Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
        Poistattakaa Teuvon aloitukset.
        Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
        Poisperkele palstalta-
        Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
        Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
        Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
        Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
        Teuvo Suni on kukistettu.

        Suurena ihmeenä pidän sitä, että helluntailaisten joukosta, ei ole vielä yhtäkään Pahusta ilmestynyt: Pahus. Sivua ei löytynyt

        Vaikka olen täällä jo kolmena päivänä keskusteluja aloittanut. Ja pyrkinyt kaikille herjaajille vastaamaan.

        Tänään kyllä se Pahus täältäkin löytyi, kun tuli poistaman porttojen pitkän luettelon
        adventisteista yeshualaisiin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kristukselta tehtävän saaneen ei tarvitse hävetä, vaan hyppiä ilosta, kun kaltaizsesi Saatanan palvelijat vihastuvat ja herjaavat.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Joskus on täällä sanottu, että palkka, jonka saat taivaassa, on muutama euro, eikä taivaassa voi ostaa mitään. Siinä sinun palkkasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on täällä sanottu, että palkka, jonka saat taivaassa, on muutama euro, eikä taivaassa voi ostaa mitään. Siinä sinun palkkasi.

        Taivaan valuttaa ei lasketa markoissa, dollareissa eikä euroissa.

        Jos Pyhä Henki olisi 33 vuoden ajan sinne kertynyttä palkkaani markoissa ja euroissa tallentanut, olisi kassa-arkku jo pudonnut päähäni.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Taivaan valuttaa ei lasketa markoissa, dollareissa eikä euroissa.

        Jos Pyhä Henki olisi 33 vuoden ajan sinne kertynyttä palkkaani markoissa ja euroissa tallentanut, olisi kassa-arkku jo pudonnut päähäni.

        Kuvittelet siis saaneesi kerättyä vuosien varrella paljon taivaspalkkaa? Oletpa omahyväinen. Mistä hyvästä sinulle, harhaiselle omatekoiselle "profeetalle" olisi palkkaa kertynyt, kun käyttäydyt niin huonosti että karkoitat kaikki luotasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet siis saaneesi kerättyä vuosien varrella paljon taivaspalkkaa? Oletpa omahyväinen. Mistä hyvästä sinulle, harhaiselle omatekoiselle "profeetalle" olisi palkkaa kertynyt, kun käyttäydyt niin huonosti että karkoitat kaikki luotasi?

        Kiitos sinulle, että kannat myös omat kolikkosi minun pelastuskassaan.

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


      • Henki
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Taivaan valuttaa ei lasketa markoissa, dollareissa eikä euroissa.

        Jos Pyhä Henki olisi 33 vuoden ajan sinne kertynyttä palkkaani markoissa ja euroissa tallentanut, olisi kassa-arkku jo pudonnut päähäni.

        Palkasta tuli mieleen kysymys:

        Miksi ropo oli arvoltaan suurempi kuin kultakolikko?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu, ja sitä tänne sormet näppäilevät.

        Onhan sinun puheissasi totuuden sanojakin joukossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sinun puheissasi totuuden sanojakin joukossa.

        Niitä on myös 25%, Paavalin valheiden joukossa.


    • Anonyymi

      Hebr.11:13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. 1Moos.23:4 Minä olen muukalainen ja vieras teidän keskuudessanne; antakaa minulle perintöhauta maassanne, haudatakseni ja kätkeäksesi siihen vainajani. 1Aikak.29:15 Sillä me olemme muukalaisia ja vieraita sinun edessäsi, niinkuin kaikki meidän isämmekin; niinkuin varjo ovat meidän päivämme maan päällä eikä ole, mihin toivonsa panna. Ps.39:13 Kuule minun rukoukseni, Herra, ota korviisi minun huutoni, Älä ole kuuro minun kyyneleilleni; sillä minä olen muukalainen sinun tykönäsi, vieras, niinkuin kaikki minun isänikin. Ps.90:4-6 Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, kuin öinen vartiohetki. Sinä huuhdot heidät pois; he ovat kuin uni, ovat kuin ruoho, joka aamulla kukoistaa: aamulla se kasvaa ja kukoistaa, mutta illalla se leikataan ja kuivuu. Ps.102:12 Minun päiväni ovat kuin pitenevä varjo, ja minä kuivun kuin ruoho. Ps.119:19 Minä olen muukalainen maan päällä; älä salaa minulta käskyjäsi. Gal.3:10

      • VOI TEITÄ
        Näitä erinomaisia raamatunlauseiden levittäjiä , joitaJeesus sanoo kirjanoppineiksi:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!
        Te teeskentelijät!

        Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.

        Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

         En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 

         Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

         Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.

        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."


    • Anonyymi

      Mitenkä teette Herran tahdon?
      Kiroamalla Jeesuksen ristin työn. Se on täytetty.

      Kunnia olkoon Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, niin kuin alussa ollut on, nyt on ja aina, iankaikkisesta iankaikkiseen. Aamen.

      • MAHDOTONTA

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"


    • Anonyymi

      Mitenkä sinä täytät
      Herran tahdon? Kerro se meille.

      • Toivon, ette ala herjata?

        Tämän tärkeimmän käskyn noudattaminen, sai aikaan sen, että Jeesus Kristus ilmestyi minulle 11.8. 1985 ja otti opetuslapsekseen:

        Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.

        He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Tätä häneltä saamaansa tehtävää olen jo 33 vuotta hoitanut:


        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.
        Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.


        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
        Tällaisten piikkipensaiden keskelle minäkin synnyin, 40 vuotta koulutettiin ja 8.11.1988 lähetettiin:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."


    • Anonyymi

      Etkö tunne Sunia? Ei hän vastaa kysymyksiin, kun ei osaa.

      • Tämä siis olikin sinun aloituksesi Jeesus palstalla

        "Teuvo Suni on väärä profeetta
        Anonyymi
        29.04.2021 11:14
        Joka ei puhu luterilaisille niin kuin luterilaisille pitää puhua.
        Ei puhu vanhoillislestadiolaisille, niin kuin heille pitää puhua.
        Ei puhu heränneille, kuten heränneille pitää puhua.
        Ei puhu helluntailaisille, niin kuin heille pitää puhua.
        Jne edelleen, loputtomiin.
        Varokaa tuota miestä niin kuin ruttoa."


    • Anonyymi

      Jes.6:8-10. Room.11:8-10. Teivo Sunistako tässä, kirjoitetaan?

      • Kiitos että sinäkin vahingossa herjasit minut autuaaksi, sillä en ole Teivo.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja INHOAVAT TEIDÄN NIMEÄNNEKIN.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos että sinäkin vahingossa herjasit minut autuaaksi, sillä en ole Teivo.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja INHOAVAT TEIDÄN NIMEÄNNEKIN.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Hypi sinä vain riemusta niin paljon kuin tahdot, mutta palkan saat Saatanalta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos että sinäkin vahingossa herjasit minut autuaaksi, sillä en ole Teivo.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja INHOAVAT TEIDÄN NIMEÄNNEKIN.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Pilkka sattuu omaan nilkkaan, kun pilkkaa ensin muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilkka sattuu omaan nilkkaan, kun pilkkaa ensin muita.

        Oikeassa olet, sillä näin tapahtui myös lähettäjälleni, kun kertoi totuuden Saatanan halujen tyydyttäjistä:

        "Sietämätöntä puhetta.
        Kuka voi kuunnella tuollaista.
        Kuolema tuolle miehelle."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos että sinäkin vahingossa herjasit minut autuaaksi, sillä en ole Teivo.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja INHOAVAT TEIDÄN NIMEÄNNEKIN.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Eipähän nämä jumalan pojat tuota raamatun paikkaa toteuta.Jos yhtään heistä sanotaan negatiivista,alkaa riehunta,haukkuminen,helvettiin tuomitsemine.Minkälaisia jumalan miehiä,pahempia kuin ei uskovat.Sitten mennään pöntön taakse hurskastelemaan,


      • TeuvoSuni
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän nämä jumalan pojat tuota raamatun paikkaa toteuta.Jos yhtään heistä sanotaan negatiivista,alkaa riehunta,haukkuminen,helvettiin tuomitsemine.Minkälaisia jumalan miehiä,pahempia kuin ei uskovat.Sitten mennään pöntön taakse hurskastelemaan,

        Jos tämänkin kansan keskelle tulleista 130 erihenkisestä jumalanpojasta olisi vaikka yksin saanut Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän.

        Silloin Hänen nämäkin ilmoitukset olisivat olleet valhetta:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos tämänkin kansan keskelle tulleista 130 erihenkisestä jumalanpojasta olisi vaikka yksin saanut Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän.

        Silloin Hänen nämäkin ilmoitukset olisivat olleet valhetta:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Tämä Teuvo on aivan samanlainen kuin Norolampi,mielestään aina oikeassa,riehuu ja tuomitsee helvettiin jokaisen,joka on eri mieltä.Suoltaa tulemaan pitkiä raamatunlauseita,yrittäen sillä näytellä pyhempää kuin muut.Tuollainen käytös vanhoilta miehiltä ei ole kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Teuvo on aivan samanlainen kuin Norolampi,mielestään aina oikeassa,riehuu ja tuomitsee helvettiin jokaisen,joka on eri mieltä.Suoltaa tulemaan pitkiä raamatunlauseita,yrittäen sillä näytellä pyhempää kuin muut.Tuollainen käytös vanhoilta miehiltä ei ole kaunista.

        Ei todellakaan ole, mutta Teuvoa eivät hyvät tavat kiinnostakaan. Teuvo veljeilee Saatanan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, mutta Teuvoa eivät hyvät tavat kiinnostakaan. Teuvo veljeilee Saatanan kanssa.

        Isiesi lapsi olet. Niin hekin sanoivat samaa Jeesuksesta:

        "Mutta kun fariseukset kuulivat sen, he sanoivat: "Itsensä Belsebulin, pääpaholaisen, avulla hän pahoja henkiä karkottaa."

        Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Uskotko edes sen, että minä Teuvo Martti Suni, olen myös hyvin tyytyväinen ja autuas?

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


    • Anonyymi

      Teva, kerro meille, kun sinulla, Raamatun tuntemus, mitenkä päästään, iankaikkiseen elämään?

      • Anonyymi

        Ei minulla Tevalla, mitään raamatuntuntemusta ollut, eikä tule olemaan, sillä meille veeällille riittää se, mihin johtomiehemme ovat uskomassa.

        Niin kuin he, niin myös me kaikki perässä.


    • Anonyymi

      Luterilaisten mielestä ihminen on pelastunut, jos hänet on vauvana kastettu eikä hän ole uskossa. Jos hän yrittää tulla uskoon ja mennä kasteelle, hänet tuomitaan harhaoppiseksi ja uudestikastajaksi.

      • Etkä vieläkään ymmärrä?

        Saatana on jokaiselle uskonlahkolleen antanut ikiomat ohjeensa, joilla on saanut heidät onnellisiksi.

        Tämä siksi, ettei Kristuksen tahto koskaan maan päällä toteudu: "Että he yhtä olisivat."

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.
        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


    • Anonyymi

      Teuvon mielessä hallitsevana elementtinä on Saatana, vaikka Teuvo väittää olevansa Totuuden Hengen lähettämä. Siinä paljastuu Teuvon valheellisuus.

      • Ei Jeesus tätä minulle sanonut, vaan koko maailmalle, vähän ennen kuin hänet tämän paljastuksen jälkeen tapettiin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. 

        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. 

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 

        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."


    • Onko vieläkin niitä hyväuskoisia hölmöjä, jotka pitävät totena sanat "Näin sanoo Herra" ja luulevat Jumalan puhuvan ihmisten suun kautta, kun joku niin sanoo ja todeksi väittää?

      Ei totta Mooses! :)

      Ei se tosiaan ole totta, kun joku Raamatun kirjoittaja sanoo Jumalan puhuneen ensin profeettojensa kautta, sitten poikansa Jeesuksen kristuksen kautta ja vielä senkin jälkeen apostolien suun - ja jopa nykyään elävien hihhulien suun - kautta.

      Tai kyllähän se jumala juuri siten puhuukin: aina ihmisten suun kautta! Ei koskaan oman suunsa kautta.

      Kaikki todistukset "Jumalan puheesta" ovat tulleet "ihmisten kautta": Raamattu ja ihmisten väitteet siitä, että Jumala on puhunut heille ja käskenyt sanoa sen, mitä he muille sitten sanovat.

      Käskenyt mm. tappaa amalekilaiset lapsia, naisia ja vanhuksia myöten...

      ja tappaa se ja tuo, koska...

      jotta sellainen Jumala ja "Jumalan sana" tällä kertaa. :)

      Uskotko?

      • Kyllä uskon, koska tämäkin on totta:

        "Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."

        NÄIN SANOO HERRA JUMALA

        "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni. "


    • "Todellisuudessa Jeesuksen henki nousi ristiltä taivaaseen heti, kun hän hengitti tämän maailman ilmaa viimeisen kerran."

      Ja millä todistat tämän?

      Väitteesi on yleisen kristillisen teologian vastainen ja lisäksi järjen vastainen. Ihmisessä ei ole mitään aineetonta henkeä, joka olisi itsestään tietoinen ja elävä ruumiin ulkopuolella, niin että ihminen jatkaisi henkenä (tai sieluna) elämää ruumiin kuoleman jälkeen.

      Kun ihminen kuolee, niin hän lakkaa olemasta tietoinen olento. Ihmisen tietoisuus on tutkitusti kehittyneiden toimivien aivojen, aistien, hermojen ja ruumiin tuotosta. Kun aivojen toiminta lakkaa pysyvästi ruumiin kuolemassa, niin tietoisuus sammuu ja ihminen lakkaa olemasta tietoinen elävä olento.

      • Kristillinen teologia on Saatanan teologiaa. Sen tiesi Martti Lutherkin, ennen kuin Saatana sai hänet lomakseen ja ryhtyi yllyttämään sotilaita köyhien talonpoikien tappamiseen:

        "Paavi on Antikristus.
        Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia."

        Lutherista tuli samanlainen antikristus:

        Talonpoikaiskapina 1500 luvulla johdatti Lutherin murhaajaksi, kun ihmisarvoista elämää vaativat talonpojat nousivat ruhtinaita vastaan.

        Aluksi Luther oli heitä puolustamassa, mutta sitten muisti tuon Paavalin opetuksen: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

         Tämän jälkeen hän alkoi yllyttää ruhtinaita ja sotilaita: "Tappakaa, ken siihen vain pystyy!" 

        Kun hän sitten oli siinä ahtaan portin edessä, ja Pyhä Henki vaati häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

         Hän uskoi tuon äänen Saatanan ääneksi ja heitti mustepullon seinään, jonka takaa tuo ääni kuului. Koska hän uskoi olevansa armosta pelastettu.

        Tämän murhaajan tekoihin ihastuivat myös luterilaisten isät, kun Ruotsin kuninkaan johdolla läksivät 30 vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia, Jumalan nimeen - tietenkin:

        "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa.
         Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

        "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen.

        Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta.
        Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!
        "(WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)


    • Anonyymi

      Sellaisten suurten, tulikivenkatkuisten ja tuomionkäryisten kirjaprofeettojen näyt, joita luemme raamatusta, kuuluivat aikaan, kun raamattua vielä koottiin.

      Nyt raamattu on koottu ja sinetöity siten, ettei sinne mitään lisäillä profeetallisena ilmoituksena tai korjauksena enää.

      Jos jotain ojennettavaa löytyy uskovista tai muista ihmisistä, siihen on aina nykyään sisällytettävä myös sanoma Jeesuksen armosta.

      Itse asiassa jo vanhan liiton profeetat tunsivat armon ja julistivatkin sitä, kuin myös tulevaa Messsiasta, joka armahtaa.

      • Raamattu totta, sillä Saatana on varmistanut Paavalinsa kautta, että kaikki sen Paavalille sanelemat valheetkin ovat totta.


    • Anonyymi

      "vapaat suunnat" tarkoittaa, että Raamattua voi tulkita vapaasti, kuten kukin parhaaksi näkee.

      • Kaikki tämänkin kansan kesekellä rehottavat 130 erihenkistä uskonsuunta lovat kaikki vapaita TOTUUDESTA.

        Ja sillä on Saatana kaikille antanut onnellisuuden. Näin minäkin törmäsin siihen heti Paavolan seurakunnassa, kun Pyhän Hengen viestin sinne vein.

        Maaliskuussa 1989 antoi Pyhä Henki tämän viestin toimittamisen:

        Oulun piispalle, Ruukin kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

        Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

         "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

        Vein sen kirkkoherra Reijo Junttilalle. vl-kappalaiselle Aimo Hautamäelle ja Oulun piispalle.Piispa ja kirkkoherra kiittivät. Vl-kappalainen antoi ensimmäisen matkalipun helvettiin:

        "Helvettiin menet, jos et tule meille tunnustamaan syntejäsi. sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain me saamme antaa ihmisille syntejä anteeksi."

        Siitä huolimatta uskoin. että tämä varmasti toteutuu, koska kirkkoherra oli pari vuotta sitten todistanut, että heidän oppinsa on harhaoppi. Kun vielä Raamatun ohjekin on varsin selvä:

        "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. "

        Mutta toisin kävi, muutaman päivän kuluttua vaimo sanoi: Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan. Minä ihmettelin, miten tällainen kutsu tulee vaimon kautta, vaikka minä olin kirkkoneuvoston jäsen.

        Perillä se selvisi, kun kirkkoherra, vaimo, ja kirkkoherran puoliso, Sinikka Junttila olivat pitäneet palaverin, ja todenneet minut mielisairaaksi, toimitettavaksi Mielisairaalaan.

        Näin aloitti tuon kokouksen uskonnon lehtori Sinikka Junttila:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."
        Eivät kuitenkaan pystyneet suunnitelmaansa toteuttamaan.
        Meni 3 vuotta, ennen kuin kirkkoherra Junttila otti tämän käsittelyyn kirkkoneuvoston ja valtuuston kokouksessa 31.3.1992

        Jatkuu


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikki tämänkin kansan kesekellä rehottavat 130 erihenkistä uskonsuunta lovat kaikki vapaita TOTUUDESTA.

        Ja sillä on Saatana kaikille antanut onnellisuuden. Näin minäkin törmäsin siihen heti Paavolan seurakunnassa, kun Pyhän Hengen viestin sinne vein.

        Maaliskuussa 1989 antoi Pyhä Henki tämän viestin toimittamisen:

        Oulun piispalle, Ruukin kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

        Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

         "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

        Vein sen kirkkoherra Reijo Junttilalle. vl-kappalaiselle Aimo Hautamäelle ja Oulun piispalle.Piispa ja kirkkoherra kiittivät. Vl-kappalainen antoi ensimmäisen matkalipun helvettiin:

        "Helvettiin menet, jos et tule meille tunnustamaan syntejäsi. sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain me saamme antaa ihmisille syntejä anteeksi."

        Siitä huolimatta uskoin. että tämä varmasti toteutuu, koska kirkkoherra oli pari vuotta sitten todistanut, että heidän oppinsa on harhaoppi. Kun vielä Raamatun ohjekin on varsin selvä:

        "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. "

        Mutta toisin kävi, muutaman päivän kuluttua vaimo sanoi: Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan. Minä ihmettelin, miten tällainen kutsu tulee vaimon kautta, vaikka minä olin kirkkoneuvoston jäsen.

        Perillä se selvisi, kun kirkkoherra, vaimo, ja kirkkoherran puoliso, Sinikka Junttila olivat pitäneet palaverin, ja todenneet minut mielisairaaksi, toimitettavaksi Mielisairaalaan.

        Näin aloitti tuon kokouksen uskonnon lehtori Sinikka Junttila:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."
        Eivät kuitenkaan pystyneet suunnitelmaansa toteuttamaan.
        Meni 3 vuotta, ennen kuin kirkkoherra Junttila otti tämän käsittelyyn kirkkoneuvoston ja valtuuston kokouksessa 31.3.1992

        Jatkuu

        Jatkuu

        Jumalalle sana kolme, on jostakin syystä hyvin tärkeä: Isä, Poika, Pyhä Henki, kuin myöskin tuo kolme vuotta, joka toteutui myös Ruukin seurakunnassa. Kolme vuotta meni, ennen kuin kirkkoherra viimein suostui ottamaan tuo harhaopin poistamisen kirkkovaltuuston käsittelyyn. Se tapahtui maaliskuun viimeisenä päivänä 1992 pidetyssä kirkkovaltuuston kokouksessa.
        Se pidettiin Ruukin seurakuntatalon ns. rippikoululuokassa. Kun astuin talon pääovesta sisään, ihmettelin kun sali oli täynnä vanhoillislestadiolaisia, ja heidän emäntänsä olivat kuin tätiaurinkoisia, kun toivottivat tervetulleeksi kahville, ennen kokouksen alkua.
        En tätä heti tajunnut, mikä juoni tässä takana oli. Vaikka heillä oli oma jumalanhuoneensa vain puolen kilometrin päässä. Kirkkoherra oli kutsunut heidät tarjoamaan kahvit kirkkovaltuutetuille ja samalla pitämään seurojaan salissa samaan aikaan, kun valtuusto käsitteli heidän asiaansa.
        Kokoukseen oli kutsuttu valtuutettujen ja neuvoston jäsenten lisäksi myös johtomiehet kaikista neljästä seurakunnan alueella toimivasta rauhanyhdistyksestä.

        Aloituspuheenvuoro annettiin minulle. Kerroin heille kaikki tärkeimmät elämäni tapahtumat, Kristuksen kohtaamiset ja hänen viestinsä seurakunnalle. Johtomiehet listivät kilvan kirkkoherraa, omia yhdistyksiään saavutuksiaan. Yksi neuvoston jäsen totesi: "Ei näiden Sunin oppien mukaan seurakuntaa voi johtaa", toinen jatkoi: "Miten tuosta Sunista tuli tuollainen, vaikka se oli niin mukava mies?" Muut neuvoston jäsenet vain hiljaisina kuuntelivat.

        Esko Kantola, kirkkovaltuuston varapuheenjohtaja aloitti puheensa: "Tällaisia unien ja näkyjen perässä juoksijoita, kuin Teuvo on nyt, on aina ollut ja tulee aina olemaan, mutta tämä meidän jumalanlasten valtakunta on ja pysyy."

        Viimeisen puheenvuoron käytti rauhanyhdistysten yhteinen johtaja ja heidän profeettansa Leo Karhumaa. Hän kehui kirkkoherran maasta taivaaseen, joten tämän puheen jälkeen oli selvää, ettei heidän oppinsa poistaminen seurakunnan ilmoituksista tulisi onnistumaan.

        "Annetaan olla vielä tämä vuosi", päätti kirkkoherra Reijo Junttila puheensa. Ja siellä ne ovat yhdessä lopulliseen tuhoon saakka, kuten Jeesus ilmoitti:

        "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. kuinka sen valtakunta silloin voisi pysyä koossa?

        Lopuksi kiitin ja ilmoitin, että tähän päättyivät minun tehtäväni tässä seurakunnassa, kumarsin ovella ja poistuin. Kun suljin oven aloin kävellä pitkin käytävää pääovelle, tapahtui jälleen tuo Pyhän Hengen kolmosen ihme:

        10 vuotiaana Ylämaalla, 48 vuotiaana Lappeenrannassa, 55 vuotiaana Ruukissa, kun vanhoillislestadiolaisten seuralaiset alkoivat laulaa tätä minun virttäni:

        "Kiitos olkoon Jumalalle Karitsalle...", jonka soidessa poistuin maaliskuun viimeisen päivän yöhön. Ihmetellen sitä, miten Pyhä Henki saa Saatanan palvelijatkin toteuttamaan täsmälleen oikeaan aikaan Jumalan tahtoa. Jos olisivat tuon virren merkityksen elämässäni tienneet, olisivat varmasti olleet hiljaa tai laulaneet omia virsiään.


    • Anonyymi

      Vuodesta -88 asti olet tätä "Näin sanoo Jumala"-kommenttiasi Suomi24:lla viljellyt.

      Mikä on saavutus tai tulos siitä?

      • Sinun silmitön vihasi. Koska NÄIN ON HERRA SANONUT:

        Minun kohtaloni on sidottu lähettäjääni:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."


      • Anonyymi

        Iso kasa tyhjää, on meikäläisen veikkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iso kasa tyhjää, on meikäläisen veikkaus.

        Kiitos, että kerroit totuuden itsestäsi: "Iso kasa tyhjää"

        Mikä mahtaa olla pituutesi ja painosi?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos, että kerroit totuuden itsestäsi: "Iso kasa tyhjää"

        Mikä mahtaa olla pituutesi ja painosi?

        Itse itsensä profeetaksi nimittänyt tyhjänpuhuja Teuvo kieroilee jälleen, kuten tavallista. "Iso kasa tyhjää"on Teuvon saavutukset kaikista vuosista tällä foorumilla pähkinänkuoressa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse itsensä profeetaksi nimittänyt tyhjänpuhuja Teuvo kieroilee jälleen, kuten tavallista. "Iso kasa tyhjää"on Teuvon saavutukset kaikista vuosista tällä foorumilla pähkinänkuoressa.

        Jos olisin itse tehnyt sinäkin rakastaisit minua varmasti yhtä paljon kuin Lars Leevi Laestadiusta ja Lutheria. Tai peräti Aimo Hautamäkeä.


    • Anonyymi

      Pieleen meni, koska en ole vihainen.

      • Mitä sinä sitten olet, kun et totuutta rakasta etkä vihaa?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä sinä sitten olet, kun et totuutta rakasta etkä vihaa?

        Totuutta rakastava olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuutta rakastava olen.

        Jätit kertomatta, minkä uskonlahkon totuutta rakastat, koska kaikilla on ikioma totuutensa.

        Joten ei muilla ole: "Vain me olemme oikeita jumalanlapsia"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jätit kertomatta, minkä uskonlahkon totuutta rakastat, koska kaikilla on ikioma totuutensa.

        Joten ei muilla ole: "Vain me olemme oikeita jumalanlapsia"

        En kuulu mihinkään lahkoihin, vaan Kristuksen seurakuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu mihinkään lahkoihin, vaan Kristuksen seurakuntaan.

        Millä paikkakunnalla se on?
        Ja miten se voi olla, koska hän ei eläessäänkään perustanut edes yhtä ainoaa seurakuntaa?

        Hänellä on vain näitä: "Te olette minun todistajani."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Millä paikkakunnalla se on?
        Ja miten se voi olla, koska hän ei eläessäänkään perustanut edes yhtä ainoaa seurakuntaa?

        Hänellä on vain näitä: "Te olette minun todistajani."

        Seurakunta on ihan raamatussa esiintyvä sana Kristuksen ruumiille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seurakunta on ihan raamatussa esiintyvä sana Kristuksen ruumiille.

        Ne ovat Saatanan opeilla Paavalin perustamia Kristuksen ruumiita.

        Eivät Pyhästä Hengestä eläviä Kristuksen todistajia:

        "Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen.

        Kun me kaikki sitten pääsemme yhteen ja samaan uskoon ja Jumalan Pojan tuntemiseen ja niin saavutamme aikuisuuden, Kristuksen täyteyttä vastaavan kypsyyden, silloin emme enää ole alaikäisiä, jotka ajelehtivat kaikenlaisten opin tuulten heiteltävinä ja ovat kavalien ja petollisten ihmisten pelinappuloita.

        Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää.

        Hän liittää yhteen koko ruumiin ja pitää sitä koossa kaikkien jänteiden avulla, kunkin jäsenen toimiessa oman tehtävänsä mukaan, ja näin ruumis kasvaa ja rakentuu rakkaudessa.

        Mutta ei TOTUUDESSA, jonka Pyhä Henki Saulille ilmoitti:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Jos haluat kirjotuksia tutkimalla löytää totuuden, hylkää Apostolien teot ja Paavalin kirjeet.

        Sillä ainut Kristuksen todistajana elämänsä loppuun asti oli vain apostoli Johannes.

        Jolle Pyhä Henki Patmoksen vankeudessa näytti Saatanan tulon, ja tuhon, koko ihmiskunnan jumalaksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jätit kertomatta, minkä uskonlahkon totuutta rakastat, koska kaikilla on ikioma totuutensa.

        Joten ei muilla ole: "Vain me olemme oikeita jumalanlapsia"

        >> minkä uskonlahkon totuutta rakastat, koska kaikilla on ikioma totuutensa. <<

        Kerro sitten omasi, jos kerran kaikilla on oma uskonlahkonsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> minkä uskonlahkon totuutta rakastat, koska kaikilla on ikioma totuutensa. <<

        Kerro sitten omasi, jos kerran kaikilla on oma uskonlahkonsa.

        Sen, jota sinäkin vihaat kuin ruttoa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen, jota sinäkin vihaat kuin ruttoa.

        Olet siis Saatanan seurakunnan palvelija.


    • Anonyymi

      Ulkonakin on valoa enemmän kuin tässä ketjussa.

      • Siinä selvä syy siihen, että olet todella ulkona Totuudesta. Ja ulkona pysytkin:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä selvä syy siihen, että olet todella ulkona Totuudesta. Ja ulkona pysytkin:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

        Aiheettomia kirouksia viljelet ja sanoja niin kuin miekanpistoja, ilman, että minua edes tunnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheettomia kirouksia viljelet ja sanoja niin kuin miekanpistoja, ilman, että minua edes tunnet.

        Teuvo on seuraava Jumalasta ylöspäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiheettomia kirouksia viljelet ja sanoja niin kuin miekanpistoja, ilman, että minua edes tunnet.

        "Hedelmistä te heidät tunnette."

        Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu, ja sormet nettiin näppäilevät.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Pimeydessä kuljetaan Saatanan Anonyymipuku päällä:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä selvä syy siihen, että olet todella ulkona Totuudesta. Ja ulkona pysytkin:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

        Siis myös sinä itse, valehtelija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on seuraava Jumalasta ylöspäin.

        Miksi edelleenkin uskot Saatanan opetuksiin?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Hedelmistä te heidät tunnette."

        Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu, ja sormet nettiin näppäilevät.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Pimeydessä kuljetaan Saatanan Anonyymipuku päällä:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Sinä olet vain eksynyt vanhatestamentilliseen laki- ja tuomioviidakkoon, josta et näy pääsevän ulos ja vapaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis myös sinä itse, valehtelija.

        Odota kaikessa rauhassa siellä riettauden virrassa.

        Silloin kun näet siellä minut, saat olla varma, että silloin olen valehdellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vain eksynyt vanhatestamentilliseen laki- ja tuomioviidakkoon, josta et näy pääsevän ulos ja vapaaksi.

        Voitko todella olla noin tyhmä?

        Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi.

        Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin.

        Ja jätti koko ihmiskunnan Saatanan omistukseen.

        Koska:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minut hän kävi merkkaamssa omakseen jo äitini kohdussa vuonna 1936.

        Mutta antoi Pojalleen käskyn ottaa minut opetuslapsekseen vasta 48 vuotta myöhemmin.

        Kun hän oli testannut, miten hyvin minä pystyin 25 vuotta tutkalla valvomaan tämän näkyvän taivaan ilmatilaa.

        Kun hän se näki, niin sitten vasta antoi tehtäväksi hänen näkymättömän taivaan valvojan tehtävän.

        Tekemällä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi edelleenkin uskot Saatanan opetuksiin?

        Henki ilmoitti sen minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Henki ilmoitti sen minulle.

        Valheen henki:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra!

        Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Valheen henki:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra!

        Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"

        Sitten se on sama henki, joka sinulle kertoi, että Paavali opettaa valetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se on sama henki, joka sinulle kertoi, että Paavali opettaa valetta.

        Ei sen tietämiseen mitään muuta kuin lukutaitoa, usko siihen mitä on Raamatusta lukenut.

        Näin Paavali, ensin yksin:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Mutta sitten kun oli saanut peräänsä Pietarin ja Johannesta lukuun ottamatta kaikki muut opetuslapset, sitten monella äänellä:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?

        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? "

        Viha kohtasi heidät Roomassa, jossa Paavali ja Vatikaanin ensimmäinen paavi ristiinnaulittiin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voitko todella olla noin tyhmä?

        Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi.

        Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin.

        Ja jätti koko ihmiskunnan Saatanan omistukseen.

        Koska:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minut hän kävi merkkaamssa omakseen jo äitini kohdussa vuonna 1936.

        Mutta antoi Pojalleen käskyn ottaa minut opetuslapsekseen vasta 48 vuotta myöhemmin.

        Kun hän oli testannut, miten hyvin minä pystyin 25 vuotta tutkalla valvomaan tämän näkyvän taivaan ilmatilaa.

        Kun hän se näki, niin sitten vasta antoi tehtäväksi hänen näkymättömän taivaan valvojan tehtävän.

        Tekemällä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.

        >> Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi. <<

        Vanha liitto pätee edelleen niille, jotka vanhassa liitossa ovat kiinni, vaikka uusi on jo tilalle tullut.

        >> Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin. <<

        Ai missähän välissä se uusi liitto sitten ehti olla voimassa sinun mielestäsi, koska uusi liitto astui raamatun mukaan voimaan nimenomaan Jeesuksen kuollessa?

        Missään kohtaa raamattua ei opeteta uudesta liitosta noin kuin sinä siitä väität.

        Uusi liitto on raamatun mukaan ollut voimassa 2000 vuotta ja on yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi. <<

        Vanha liitto pätee edelleen niille, jotka vanhassa liitossa ovat kiinni, vaikka uusi on jo tilalle tullut.

        >> Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin. <<

        Ai missähän välissä se uusi liitto sitten ehti olla voimassa sinun mielestäsi, koska uusi liitto astui raamatun mukaan voimaan nimenomaan Jeesuksen kuollessa?

        Missään kohtaa raamattua ei opeteta uudesta liitosta noin kuin sinä siitä väität.

        Uusi liitto on raamatun mukaan ollut voimassa 2000 vuotta ja on yhä.

        Jos oikein ymmärrän Teuvon selitykset, niin Teuvon oman raamatun "tuntemuksen" mukaan Jeesus Kristus siis hävisi saatanalle, koska menetti henkensä ristillä.

        Raamattu itse opettaa, että risti ja Kristuksen kuolema ristillä olivat voitto saatanasta ynnä muusta, eikä mikään häviö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi. <<

        Vanha liitto pätee edelleen niille, jotka vanhassa liitossa ovat kiinni, vaikka uusi on jo tilalle tullut.

        >> Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin. <<

        Ai missähän välissä se uusi liitto sitten ehti olla voimassa sinun mielestäsi, koska uusi liitto astui raamatun mukaan voimaan nimenomaan Jeesuksen kuollessa?

        Missään kohtaa raamattua ei opeteta uudesta liitosta noin kuin sinä siitä väität.

        Uusi liitto on raamatun mukaan ollut voimassa 2000 vuotta ja on yhä.

        Jeesuksen kuollessa, alkoi Jumalan lähettämä Raju eksytys koko maailmaan, kostoksi ihmiskunnalle hänen rakkaan Poikansa tappamisesta:

        Minun on kosto, minä olen maksava, sekä myös: -- Herra on tuomitseva kansansa.

        MIKSI TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI?

        "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat," Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

        "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä. "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot.

        "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua." -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.

        -- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.

        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.
        -- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.

        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat." Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska
        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."
        Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.Ilmeisesti siksi, että tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
        - - -
        Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen,  Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta  Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
        Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

        Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää  palkallaan elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein ymmärrän Teuvon selitykset, niin Teuvon oman raamatun "tuntemuksen" mukaan Jeesus Kristus siis hävisi saatanalle, koska menetti henkensä ristillä.

        Raamattu itse opettaa, että risti ja Kristuksen kuolema ristillä olivat voitto saatanasta ynnä muusta, eikä mikään häviö.

        Saatana nämä Paavalille ja Pietarille opetti.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.
        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei sen tietämiseen mitään muuta kuin lukutaitoa, usko siihen mitä on Raamatusta lukenut.

        Näin Paavali, ensin yksin:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Mutta sitten kun oli saanut peräänsä Pietarin ja Johannesta lukuun ottamatta kaikki muut opetuslapset, sitten monella äänellä:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?

        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? "

        Viha kohtasi heidät Roomassa, jossa Paavali ja Vatikaanin ensimmäinen paavi ristiinnaulittiin.

        Olet tulkinnut pahoin väärin:
        "puhun nyt ihmisten tavoin"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tulkinnut pahoin väärin:
        "puhun nyt ihmisten tavoin"

        Jos noin hassusti olisi sattunut, sinä olisit pistänyt perään Amen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos noin hassusti olisi sattunut, sinä olisit pistänyt perään Amen.

        Aijaa. Sinun seputuksiisi ei ainakaan voi sanoa aamenta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa. Sinun seputuksiisi ei ainakaan voi sanoa aamenta.

        Olen kanssasi samaa mieltä, sillä ei Paavalin opeilla uskotettu, Jumalan paaduttama ihminen, voi enää millään saada totuudesta selvää, saatikka tulla Totuuden Hengen omistajaksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voitko todella olla noin tyhmä?

        Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi.

        Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin.

        Ja jätti koko ihmiskunnan Saatanan omistukseen.

        Koska:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minut hän kävi merkkaamssa omakseen jo äitini kohdussa vuonna 1936.

        Mutta antoi Pojalleen käskyn ottaa minut opetuslapsekseen vasta 48 vuotta myöhemmin.

        Kun hän oli testannut, miten hyvin minä pystyin 25 vuotta tutkalla valvomaan tämän näkyvän taivaan ilmatilaa.

        Kun hän se näki, niin sitten vasta antoi tehtäväksi hänen näkymättömän taivaan valvojan tehtävän.

        Tekemällä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.

        Samaa vanhaa pötypuhetta jaksat toistaa. Ei siitä kukaan ole kiinnistunut. Eikä se toistamalla totuudeksi muutu.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voitko todella olla noin tyhmä?

        Jumala hylkäsi Vanhan liiton, kun Jeesus syntyi.

        Hän hylkäsi myös Uuden liiton, kun Jeesus tapettiin.

        Ja jätti koko ihmiskunnan Saatanan omistukseen.

        Koska:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minut hän kävi merkkaamssa omakseen jo äitini kohdussa vuonna 1936.

        Mutta antoi Pojalleen käskyn ottaa minut opetuslapsekseen vasta 48 vuotta myöhemmin.

        Kun hän oli testannut, miten hyvin minä pystyin 25 vuotta tutkalla valvomaan tämän näkyvän taivaan ilmatilaa.

        Kun hän se näki, niin sitten vasta antoi tehtäväksi hänen näkymättömän taivaan valvojan tehtävän.

        Tekemällä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.

        Siinäkö kaikki saavutuksesi elämän aikana? Olet päätynyt herjafoorumille riitelemään ilkeällä tavalla anonyymien kanssa asioista, jotka väität tietäväsin paremmin kuin kukaan muu, vaikkei sitä juuri kukaan tunnusta vaan vastustaa ankarasti? Piispatkin juoksevat sinua karkuun? Mikähän syy siihen mahtoi olla?

        Se syy on sinussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkö kaikki saavutuksesi elämän aikana? Olet päätynyt herjafoorumille riitelemään ilkeällä tavalla anonyymien kanssa asioista, jotka väität tietäväsin paremmin kuin kukaan muu, vaikkei sitä juuri kukaan tunnusta vaan vastustaa ankarasti? Piispatkin juoksevat sinua karkuun? Mikähän syy siihen mahtoi olla?

        Se syy on sinussa.

        Juuri sen takia Jeesus tämänkin maailmasta lähtiessään tiedoksi ilmoitti:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Silloin, kun Pyhä Henki minulle tämän tehtävän antoi olin lukemassa kolmatta kertaa Hesekielin kirjaa ja pysähdyin tähän, kun olin kolme vuotta saanut kokea ihmisten vihaa.

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

        Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.

        Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

        Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

        Kysyin, mistä ja milloin tämä kansa saa tietää, että olen oikea profeetta?

        "IHMISTEN VIHASTA SINÄ JO SEN TIEDÄT" oli Pyhän Hengen vastaus.

        Joten kiitos sinullekin Pyhän Hengen herjauksesta.


    • Oletteko panneet merkille sen, että aina kun Jumalan sanotaan puhuneen, on se puhe tullut ihmisten suun tai kirjoitusten kautta? :)

      Eikö Jumalalla ole omaa suuta, jolla puhua? Eikö omia käsiä, joilla kirjoittaa?

      Mistä tiedätte, että jonkun ihmisen puhe on "Jumalan sanaa" ja jonkun toisen ihmisen puhe ei sitä ole, vaikka hän niin väittää?

      Raamatustako?

      Sekin on ihmisten suun ja käsien kautta syntynyt... :)

      • Näinhän se on aikojen alusta asti ollut, ja on edelleen.

        "Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu.
        Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta.

        Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä,
        he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni.

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        EIKÖ TÄMÄ MILLÄÄN MENE JAKELUUN?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Näinhän se on aikojen alusta asti ollut, ja on edelleen.

        "Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu.
        Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta.

        Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä,
        he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni.

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        EIKÖ TÄMÄ MILLÄÄN MENE JAKELUUN?

        Teuvosuni, valehtelet päin silmiä: "EIKÖ TÄMÄ MILLÄÄN MENE JAKELUUN?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvosuni, valehtelet päin silmiä: "EIKÖ TÄMÄ MILLÄÄN MENE JAKELUUN?"

        EI TODELLA MENE, koska Paavali valehteli paljon ihanammin.

        Eikä kaksi valehtelijaa sovi samaan huoneeseen, joten parempi valehtelija aina valitaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        EI TODELLA MENE, koska Paavali valehteli paljon ihanammin.

        Eikä kaksi valehtelijaa sovi samaan huoneeseen, joten parempi valehtelija aina valitaan.

        Et sovi Jumalan huoneeseen, teuvo suni, jehova. Olet niin ISO ja MAHTAVA ja niiin TÄYNNÄ VALHETTA.


      • Anonyymi

        >> Oletteko panneet merkille sen, että aina kun Jumalan sanotaan puhuneen, on se puhe tullut ihmisten suun tai kirjoitusten kautta? :) <<

        Raamatusta käy kyllä ilmi monesta kohtaa, jos sen vain viitsisit lukea, että Herra käski kirjoittaa tapahtumat ja sanat muistiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sovi Jumalan huoneeseen, teuvo suni, jehova. Olet niin ISO ja MAHTAVA ja niiin TÄYNNÄ VALHETTA.

        Muistele tuota lopullisessa sijoitushuoneessasi:
        Miksi Teuvo ei ole sopinut tänne, vaikka väkeä on kuin hiekkaa meren rannalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Oletteko panneet merkille sen, että aina kun Jumalan sanotaan puhuneen, on se puhe tullut ihmisten suun tai kirjoitusten kautta? :) <<

        Raamatusta käy kyllä ilmi monesta kohtaa, jos sen vain viitsisit lukea, että Herra käski kirjoittaa tapahtumat ja sanat muistiin.

        Mistä tiedät, että se oli Herra? Et ollut itse näkemässä ja kuulemassa. Luotat siis vain siihen, että kun joku sanoo Jumalan puhuneen Raamatun kirjoittajille tai profeetoille, niin se on totta.

        Jep. Tosi tyhmää.


      • Anonyymi
        Heinrich kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se oli Herra? Et ollut itse näkemässä ja kuulemassa. Luotat siis vain siihen, että kun joku sanoo Jumalan puhuneen Raamatun kirjoittajille tai profeetoille, niin se on totta.

        Jep. Tosi tyhmää.

        >> Mistä tiedät, että se oli Herra? Et ollut itse näkemässä ja kuulemassa. Luotat siis vain siihen, että kun joku sanoo Jumalan puhuneen Raamatun kirjoittajille tai profeetoille, niin se on totta.

        Jep. Tosi tyhmää. <<

        Jep, niin luotan, vaikka se on tosi tyhmää inhimmillisesti ajateltuna. Se on uskoa ilman näkemistä. En menetä siinä uskossani mitään, ja raamattu käskee uskomaan ilman näkemistä, siis ilman todisteita.

        Jumala on kiinnostunut nimenomaan uskostamme. Miksi? Siksi, että se vaatii eniten luottamusta. Ja Jumala on kiinnostunut myös siitä, että luotamme häneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Mistä tiedät, että se oli Herra? Et ollut itse näkemässä ja kuulemassa. Luotat siis vain siihen, että kun joku sanoo Jumalan puhuneen Raamatun kirjoittajille tai profeetoille, niin se on totta.

        Jep. Tosi tyhmää. <<

        Jep, niin luotan, vaikka se on tosi tyhmää inhimmillisesti ajateltuna. Se on uskoa ilman näkemistä. En menetä siinä uskossani mitään, ja raamattu käskee uskomaan ilman näkemistä, siis ilman todisteita.

        Jumala on kiinnostunut nimenomaan uskostamme. Miksi? Siksi, että se vaatii eniten luottamusta. Ja Jumala on kiinnostunut myös siitä, että luotamme häneen.

        Lappeenrannan kirkon penkissä olin istumassa, kun Kristus ilmestyi, tempasi minut ylös kirkkauteensa 11.8.1985

        Kotona oli Ruukissa 31.1.1988, kun alkoi se ahtaan portin tuskan yö.

        Kotona Ruukissa olin myös 8.11.1988

        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa. Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan.
        Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistele tuota lopullisessa sijoitushuoneessasi:
        Miksi Teuvo ei ole sopinut tänne, vaikka väkeä on kuin hiekkaa meren rannalla.

        Väärä profeetta ei sovi minnekään.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lappeenrannan kirkon penkissä olin istumassa, kun Kristus ilmestyi, tempasi minut ylös kirkkauteensa 11.8.1985

        Kotona oli Ruukissa 31.1.1988, kun alkoi se ahtaan portin tuskan yö.

        Kotona Ruukissa olin myös 8.11.1988

        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa. Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan.
        Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Joko taas.


    • Anonyymi

      Näillä näkymin Suomi on suuressa ahdingossa 200 vuotta. Ainoa rukous kuin mantra on tuona aikana: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!
      vielä on tuo ahdingo pahimmillaan kuin Egyptin 10 vitsausta. Mutta kolmasti olen kuullut Jumalalta kadotustuomion Suomen osaksi. Ja tuo 200 vuoden ahdingo on EHKÄ lievennys siihen. Ehkä ei tule täyttä kadotusta. ???
      Pahaa pelkään että vaikka tulisi Mahdi hänkään ei voi Suomea mitenkään auttaa. Ei kukaan.
      Niin pahoin kansa on asiansa Jumalan kanssa tunaroinut.

      • Mikä henki sinulle on ilmoittanut, että Viimeinen tuomio alkaa vuonna 2221, ja silloin vasta se ahdistus alkaa, eikä suinkaan pääty, hampaiden kiristelyllä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mikä henki sinulle on ilmoittanut, että Viimeinen tuomio alkaa vuonna 2221, ja silloin vasta se ahdistus alkaa, eikä suinkaan pääty, hampaiden kiristelyllä.

        teuvosuni, mikä henki sinussa puhuu???


      • Anonyymi

        >> kolmasti olen kuullut Jumalalta kadotustuomion Suomen osaksi <<

        Raamattu ei tunne mitään maiden saamia kadotustuomioita.

        Yksilöihmiset ja henkivallat tuomitaan. Ja maat tekojensa mukaan. Mutta ei maita mihinkään kadotukseen heitetä.

        Ja Mahdi nyt ei auta ketään kuin sen kadotuksen suuntaan korkeintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        teuvosuni, mikä henki sinussa puhuu???

        Isäni Henki. koska petturin poikana syntyneellä ei ole maan päällä isää, joka olisi hänet omaksi pojaksi tunnustanut.

        "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.

        Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Isäni Henki. koska petturin poikana syntyneellä ei ole maan päällä isää, joka olisi hänet omaksi pojaksi tunnustanut.

        "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.

        Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

        Isäsi on tämän maailman jumala ja isäsi henki puhuu sinussa. Suni, olet isäsi kuva ja isäsi kaltainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isäsi on tämän maailman jumala ja isäsi henki puhuu sinussa. Suni, olet isäsi kuva ja isäsi kaltainen.

        Isäsi lapsi olet, riippumatta siitä, oletko mies vai nainen vai ns. sukupuolineutraali anonyymi.

        Sillä tuota samaa he sanoivat myös lähettäjästäni Jeesuksesta:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Joten kiitos sinulle, ja siitäkin olen hyvin tyytyväinen.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Isäsi lapsi olet, riippumatta siitä, oletko mies vai nainen vai ns. sukupuolineutraali anonyymi.

        Sillä tuota samaa he sanoivat myös lähettäjästäni Jeesuksesta:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Joten kiitos sinulle, ja siitäkin olen hyvin tyytyväinen.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Koska Herra viimeksi puhui sinulle ja mitä hän puhui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska Herra viimeksi puhui sinulle ja mitä hän puhui?

        Vaikka ette usko ja vaikka herjaatte, vastaan kuitenkin rehellisesti.

        Kun minulle viesti tulee, joka ei ole törkeimpiä herjauksia. Kun alan siihen vasta, antaa Pyhä Henki välittömästi ajatuksiini vain yhden avain sanan.

        Kun hän minulla heti alkuun, opetuslapseksi otettuaan, luetti Raamattua näin:

        Tuosta hetkestä alkoi elämä Raamattua lukien ja mikä tärkeintä, nyt alkuperäisen opettajan johdolla. Siitä huolimatta, vaikka en hänen ensimmäisten opetuslastenkaan tavoin vielä käsittänyt, minkä hengen oma olin.

        Luettuani ensimmäisen kerran Raamatun lävitse, aloitin alusta uudelleen, ja vielä kolmannen kerran profeettojen kirjoista Ilmestyskirjan loppuun. Ihmettelin ja mietin asioita, joita olin alleviivannut. Mitä enemmän luin, sitä enemmän ihmettelin, miten tämän kirjan ympärille on saatu rakennettua sadoittain erilaisia kuppikuntia, suuri ja pieniä? Ei tämä kirja ainakaan ole tuollaisiin johdattamassa. Siinähän koko ajan puhutaan vain yhdestä Herrasta, yhdestä Hengestä, yhdestä uskosta, vieläpä vain yhdestä kasteesta.

        Tästä johtuen yhdenkin sanan perusteella tiedän, mitä Pyhä Henki tahtoo minun vastaavan.

        Otan tästä ketjusta esimerkiksi tämän:
        Anonyymi 20.14
        Isäsi on tämän maailman jumala ja isäsi henki puhuu sinussa. Suni, olet isäsi kuva ja isäsi kaltainen.

        Pyhä Henki sanoi vain yhden sanan: tyytyväinen. Heti ymmärsin hänen tarkoituksen.

        Lue, mitä vastasin.

        Pyhän Hengen puhe ei ole korvin kuultavaa puhetta, koska se menee korvien ohi, suoraan ihmisen aivoihin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vaikka ette usko ja vaikka herjaatte, vastaan kuitenkin rehellisesti.

        Kun minulle viesti tulee, joka ei ole törkeimpiä herjauksia. Kun alan siihen vasta, antaa Pyhä Henki välittömästi ajatuksiini vain yhden avain sanan.

        Kun hän minulla heti alkuun, opetuslapseksi otettuaan, luetti Raamattua näin:

        Tuosta hetkestä alkoi elämä Raamattua lukien ja mikä tärkeintä, nyt alkuperäisen opettajan johdolla. Siitä huolimatta, vaikka en hänen ensimmäisten opetuslastenkaan tavoin vielä käsittänyt, minkä hengen oma olin.

        Luettuani ensimmäisen kerran Raamatun lävitse, aloitin alusta uudelleen, ja vielä kolmannen kerran profeettojen kirjoista Ilmestyskirjan loppuun. Ihmettelin ja mietin asioita, joita olin alleviivannut. Mitä enemmän luin, sitä enemmän ihmettelin, miten tämän kirjan ympärille on saatu rakennettua sadoittain erilaisia kuppikuntia, suuri ja pieniä? Ei tämä kirja ainakaan ole tuollaisiin johdattamassa. Siinähän koko ajan puhutaan vain yhdestä Herrasta, yhdestä Hengestä, yhdestä uskosta, vieläpä vain yhdestä kasteesta.

        Tästä johtuen yhdenkin sanan perusteella tiedän, mitä Pyhä Henki tahtoo minun vastaavan.

        Otan tästä ketjusta esimerkiksi tämän:
        Anonyymi 20.14
        Isäsi on tämän maailman jumala ja isäsi henki puhuu sinussa. Suni, olet isäsi kuva ja isäsi kaltainen.

        Pyhä Henki sanoi vain yhden sanan: tyytyväinen. Heti ymmärsin hänen tarkoituksen.

        Lue, mitä vastasin.

        Pyhän Hengen puhe ei ole korvin kuultavaa puhetta, koska se menee korvien ohi, suoraan ihmisen aivoihin.

        Selvä.

        Entä miten koettelet sen, että puhuja oli juuri Herra?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä.

        Entä miten koettelet sen, että puhuja oli juuri Herra?

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.

        Et ole saanut mitään Pyhää Henkeä. Sensijaan valheesi on väkevä, mutta kaikki näkevät sen lävitse, väärä profeetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teuvosuni, mikä henki sinussa puhuu???

        Hullun kanssa keskustelu on sikäli vekkulia, että hullu luulee aina voittavansa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Isäsi lapsi olet, riippumatta siitä, oletko mies vai nainen vai ns. sukupuolineutraali anonyymi.

        Sillä tuota samaa he sanoivat myös lähettäjästäni Jeesuksesta:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Joten kiitos sinulle, ja siitäkin olen hyvin tyytyväinen.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Entäs, jos ei olekaan taivasta? Silloin jää imaginäärinen palkka saamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs, jos ei olekaan taivasta? Silloin jää imaginäärinen palkka saamatta.

        Jos lehmällä olisi pyörät, se olisi maitoauto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullun kanssa keskustelu on sikäli vekkulia, että hullu luulee aina voittavansa.

        "Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas.

        Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."

        Kaikki uskosta hulluiksi tulleet ovat Paavalin perässä kulkevia:.


    • Tähän vielä jatkoksi.

      Jumala ei ole kiinnostunut minkään lahkon uskoista, vaan ainoastaan yhdestä asiasta.

      "Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
      ja niin saavat tuomionsa kaikki ne,
      jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

    • Anonyymi

      Mutta kysyin vielä, että miten koettelet sen, että puhuja oli juuri Herra?

      • Sinunkin vihasi sen todistaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinunkin vihasi sen todistaa.

        Paha on sellainen epeli, että kun se tietää jo paljastuneensa, se yrittää siltikin viimeiseen asti herjata ja valehdella, ennen kuin tulee häätöpäivä. Mutta valo voittaa pimeyden, ja väärät henget lähtevät ja oman sydämen puheet kirkastuvat Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä ja raamatun sanan puhdistavassa vedessä.

        "minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin"

        "vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paha on sellainen epeli, että kun se tietää jo paljastuneensa, se yrittää siltikin viimeiseen asti herjata ja valehdella, ennen kuin tulee häätöpäivä. Mutta valo voittaa pimeyden, ja väärät henget lähtevät ja oman sydämen puheet kirkastuvat Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä ja raamatun sanan puhdistavassa vedessä.

        "minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin"

        "vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee"

        Taas teit pyhää palvelusta jumalallesi naulitsemalla jälleen Jeesuksen ristille:

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Taas teit pyhää palvelusta jumalallesi naulitsemalla jälleen Jeesuksen ristille:

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha.
        Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."


    • Anonyymi

      Rauhallisen yön toivotus sinulle.

      Mutta toivottavasti vastaat myös tuohon koettelu-kysymykseeni.

      • Minä vastasin jo:

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.

        Kiitos ystävällisestä toivotuksesta. Se on todella harvinaista herkkua.
        Lähes samanlaista, kuin Taivaasta saatu manna.


    • Anonyymi

      Myös saatana voi uskovalle puhua.

      Saatana puhui Eevalle ja se puhuiJeesukselle itselleen, ja se voi puhua uskovallekin.

      • Totta kai se puhuu, koska sen koti Paratiisin ensimmisestä herätyskouksesta lähtein ollut ja on edelleen kaikkien maailmaan syntyneiden ihmisten lihassa.

        Tätä sanotaan perisynniksi. Tästä syystä tämä Jeesuksen tärkein pelastuskäsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Tätä Pyhän Hengen ilmoitusta, on Saatana on ihanilla mantroilla saanut ihmiset herjaamaan

        "Koti, uskonto, isänmaa."

        Ja päälle veisataan kurkku suorana:

        "Myös isämme uskoivat ennen
        ja kylvivät, leikkasivat.
        Me saarnaamme aikojen mennen
        kuin isämme saarnasivat:
        ”On täyttynyt aika, sen soi Jumala,
        on lähellä Kristuksen valtakunta.
        Siis kääntykää, nöyrtykää parannukseen
        ja suostukaa armahdukseen.”


    • Anonyymi

      >> On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. <<

      Mutta uuden testamentin selvääkin selvempi ohje uskoville on:

      "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta"

      • Juuri sitä varten Saatana Paavalille tuon opetti, että kaikki Saatanan erihenkiset uskonlahkot koettelisivat Pyhää Henkeä omilla opeillaan. Tästä johtuen kaikki ovat yksimielisiä siitä, että minussa asuu Saatanan henki.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Juuri sitä varten Saatana Paavalille tuon opetti, että kaikki Saatanan erihenkiset uskonlahkot koettelisivat Pyhää Henkeä omilla opeillaan. Tästä johtuen kaikki ovat yksimielisiä siitä, että minussa asuu Saatanan henki.

        En usko, että sinussa asuisi saatanaa, vaan uskon,, että sinussa asuu Pyhä Henki. Tosin voin erehtyäkin, mutta niin itse uskon.

        Uskon raamatun vastaisten opetustesi perusteella, että olet antanut suusi kenen vain käyttökapistukseksi, koska et ole koetellut saamiasi puheita raamatun sanan valossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että sinussa asuisi saatanaa, vaan uskon,, että sinussa asuu Pyhä Henki. Tosin voin erehtyäkin, mutta niin itse uskon.

        Uskon raamatun vastaisten opetustesi perusteella, että olet antanut suusi kenen vain käyttökapistukseksi, koska et ole koetellut saamiasi puheita raamatun sanan valossa.

        "Kirjain vie kuolemaan, Henki elämään.
        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä ei ole hänen omansa."

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."
        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.

        Jos kaikki 130 erihenkisen uskonlahkon edustajaa tulisi  tänne omilla opeillaan Pyhää Henkeä koettelemaa.
        Kaikki olisivat yksimielisiä siitä, että minussa on Saatanan henki.
        Niin tehokas on tuo Saatanan opetus Paavalille, joka on saanut aikaan tämän:

        "KAIKKI tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


    • Anonyymi

      >> Kiitos ystävällisestä toivotuksesta. Se on todella harvinaista herkkua.
      Lähes samanlaista, kuin Taivaasta saatu manna. <<

      Eipä kestä kiitellä.

      Herra sinua varjelkoon kaikelta pahalta ja sielunvihollisen hyökkäykseltä. Olkoon Herran Pyhä Henki suojanasi öin ja päivin, ja antakoon Hän sinulle myös makoisat yöunet.

      • Pahalta hän varmasti varjelee, sen hän minullekin varsin hyvin selväksi tehnyt, ja monen näyn kautta varmistanut, miten se tapahtuu. Kuten varmisti tämän Johanneksin kohdalla, joka ei lähtenyt Paavalin perään perustamaan Saatanan synagogia:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pahalta hän varmasti varjelee, sen hän minullekin varsin hyvin selväksi tehnyt, ja monen näyn kautta varmistanut, miten se tapahtuu. Kuten varmisti tämän Johanneksin kohdalla, joka ei lähtenyt Paavalin perään perustamaan Saatanan synagogia:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

        teuvosuni, kirjoitat mielettömyyksiä eli isäsi saatanan syvyyksiä. Tässä yksi esimerkki houreistasi: "Paavalin perään perustamaan Saatanan synagogia". 'saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat'.
        Jos vielä kehuskelisit oman pääsi näyllä ja kertoisit, miten Paavali, joka oli juutalainen voi olla valhejuutalainen? Meinaatko kertoa olevasi juutalainen ja asettua juutalaisen tilalle? Ei kelpaa, sillä Jumala ei hylkää kansaansa, eikä ota sinua pakana ja Jumalan vihollinen, juutalaisen tilalle.


    • Anonyymi

      >> Pahalta hän varmasti varjelee, sen hän minullekin varsin hyvin selväksi tehnyt, ja monen näyn kautta varmistanut... <<

      Opetuksesi virheet kertovat, että vihollinen on päässyt kylvämään lustetta sekaan.

      Sinun pitäisi totella raamattua ja koetella henki, onko se Jumalasta, niin kuin sana käskee tekemään.

      Koska et ole sanan mukaisesti koetellut, myös vihollinen on päässyt puhumaan.

      • Tähän Pyhän Hengen herjaukseen on Saatan sinutkin saanut, kun olet Pyhäöä Henkeä koetellut Saatanan lukutikun avulla:

        "Opetuksesi virheet kertovat, että vihollinen on päässyt kylvämään lustetta sekaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tähän Pyhän Hengen herjaukseen on Saatan sinutkin saanut, kun olet Pyhäöä Henkeä koetellut Saatanan lukutikun avulla:

        "Opetuksesi virheet kertovat, että vihollinen on päässyt kylvämään lustetta sekaan."

        Raamatun sana, jonka Pyhä Henki itse on henkeyttänyt, sanoo: "Koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun sana, jonka Pyhä Henki itse on henkeyttänyt, sanoo: "Koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta."

        Saatana on tuon henkeyttänyt Paavalille.

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana on tuon henkeyttänyt Paavalille.

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.

        Turha on tätäkään enää sanoa - sanon kuitenkin.

        Jos kaikki tämän kansan 130 erihenkistä uskon lahkoa, alkaisivat Pyhää Henkeä omalla uskollaan koetella, kaikille tulisi selväksi, että minussa asuu Saatanan henki.

        Näin ovelan hienon opin on Saatana omilleen antanut.


    • Anonyymi

      >> NÄIN SANOO HERRA JUMALA <<

      En sano puheitasi turhaksi, vaan, että opetuksesi joukossa on myös lustetta.

      Raamatusta näemme esimerkin siitä, kuinka profeetta Hananja erehtyi puhumaan väärin, vaikka käytti siinä jopa Herran nimeä.

      Hananja väitti: "Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala..."

      Väitteestään huolimatta Hananja puhui vain omiaan, vaikka hän väitti puhuvansa "Herran nimessä". Siksi Jeremia joutui korjaamaan häntä.

      Raamatun sana, jonka Pyhä Henki itse on henkeyttänyt, sanoo meille:
      "Koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta."

      Jos emme koettele mitään sanalla, saatanakin pääsee puhumaan kauttamme.

      • Saatana koettelee sanalla, Pyhä Henki Hengellä: "Kirjain kuolettaa, Henki tekee eläväksi."

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.

        Jos kaikki 130 erihenkisen uskonlahkon edustajaa tulisi  tänne omilla opeillaan Pyhää Henkeä koettelemaa.

        Kaikki olisivat yksimielisiä siitä, että minussa on Saatanan henki.
        Niin tehokas on tuo Saatanan opetus Paavalille, joka on saanut aikaan tämän:

        "KAIKKI tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana koettelee sanalla, Pyhä Henki Hengellä: "Kirjain kuolettaa, Henki tekee eläväksi."

        Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti.

        Jota eivät mitkään Saatanan henkivallat pääse viirustamaan saatikka kuuntelemaan.

        On Pyhän Hengen herjausta, jos minä alkaisin tätä Henkeä koetella. Sen teki Jumala selväksi jo Moosekselle:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut.."

        Tämän teki Pyhä Henki selväksi myös Saulille. Jota Saatana käytti hyväkseen, kun Paavali selitti tätä omana sanomanaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,
        ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Paavali ei enää palvellut Uutta liittoa, koska Saatana oli hänestä tehnyt lopun ajan Rajun eksytyksen väärän profeetan.

        Jos kaikki 130 erihenkisen uskonlahkon edustajaa tulisi  tänne omilla opeillaan Pyhää Henkeä koettelemaa.

        Kaikki olisivat yksimielisiä siitä, että minussa on Saatanan henki.
        Niin tehokas on tuo Saatanan opetus Paavalille, joka on saanut aikaan tämän:

        "KAIKKI tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Kuinka monta kertaa aiot toistaa tämän saman värssyn "taivasnetistä"? Ei se toistamalla parane. Osoittaa vain että sinulta loppuivat nyt eväät kesken. Voi voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa aiot toistaa tämän saman värssyn "taivasnetistä"? Ei se toistamalla parane. Osoittaa vain että sinulta loppuivat nyt eväät kesken. Voi voi.

        Miksi kuuntelet, kun et siedä kuulla?


    • Anonyymi

      >> Silloin, kun ihminen on saanut Pyhän Hengen, on hänellä yötä päivää päällä taivasnetti. <<

      Miksi sitten profeetta Hananja puhui valhetta, mutta profeetta Jeremia puhui totta?

      Jeremian kirjan 28. luku.

      • Olet saanut vastauksen toisessa keskustelussa,


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olet saanut vastauksen toisessa keskustelussa,

        Vastauksesi ovat raamatusta irrotettuja yksittäisjakeita, joita on poimittu sieltä täältä sattumanvaraisesti ja liitetty omiin päätelmiisi.

        Raamatussa on pää ja häntä, asiayhteydet olemassa. Pyhä Henki avaa ja käyttää niitä oikein, eikä niin kuin tilkkutäkkiä, jossa eri palat on harsittu kokoon ihmisen parsineulalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi ovat raamatusta irrotettuja yksittäisjakeita, joita on poimittu sieltä täältä sattumanvaraisesti ja liitetty omiin päätelmiisi.

        Raamatussa on pää ja häntä, asiayhteydet olemassa. Pyhä Henki avaa ja käyttää niitä oikein, eikä niin kuin tilkkutäkkiä, jossa eri palat on harsittu kokoon ihmisen parsineulalla.

        Minä toimin Kristukselta saamani Hengen ohjetta noudattaen:

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallassa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

        Kiitos sinulle, kun annoit Saatanalle tilaisuuden repiä lihastasi minulle "tuohta" taivaaseen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä toimin Kristukselta saamani Hengen ohjetta noudattaen:

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallassa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

        Kiitos sinulle, kun annoit Saatanalle tilaisuuden repiä lihastasi minulle "tuohta" taivaaseen.

        suni, se kristus, jota palvelet valheinesi on antikristus ja perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suni, se kristus, jota palvelet valheinesi on antikristus ja perkele.

        teuvosuni, se jumala, josta kiihkossasi meuhkaat, ei ole Aabrahamin eikä Iisakin eikä Jaakobin Jumala. Myöskään henki, joka puhuu sinulle, ei ole Jumalan Pyhä Henki. Ilmaisit totuuden itsestäsi itse ja hyvin selkeästi, sillä se henki, jonka tunnet ja joka puhuu sinulle, puhuu korvien ohi suoraan aivoihin.
        Jumalan Pyhä Henki puhuu ihmisen sydämeen: Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        Jumalan Henki ei asu aivoissa, vaan ihmisen sisimmässä, sydämessä.
        "sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan".
        Raamattu paljastaa pimeytesi syvyyden. Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
        Et ole Uskossa Jeesuksen. Jumalan henki ei asu sisimmässäsi, Kuulet ääniä päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suni, se kristus, jota palvelet valheinesi on antikristus ja perkele.

        Täsmälleen näin, vaikka Suni tietysti kiistää.


    • Anonyymi

      Raamattu kertoo Jeesuksen kuolleen ristillä syntiemme sovitukseksi.

      Mutta raamattu kertoo Jeesuksen myös ylösnousseen kuolleista kolmantena päivänä, siis ruumiillisesti ylös haudasta. Ruumiillinen ylösnousemus kuolleista kuuluu osana Jeesuksen sovitus- ja lunastus- ja pelastustyöhön.

      Jos ruumiillisen ylösnousemuksen haudasta kieltää ja väittää Jeesuksen vain kuolleen ristillä ja sen jälkeen haudatun ja nousseen taivaaseen suoraan ristiltä henkenä, puhuu raamatun sanaa vastaan, sillä raamattu sanoo:

      1. Kor. 15:20 - Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

      • Kirjain on tuonut sinulle kuoleman tien.

        Henki minulle iankaikkisen elämän.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2881
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1694
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1560
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1555
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1269
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      329
      1090
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      994
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      976
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      926
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    Aihe