Osaisiko joku sanoa minkä arvoinen on muumi dvd-paketti, jossa kaikki jaksot (26disc) ja muumit ovat alkuperäisiä, eli vanhoilla äänillä?
Alkuperäisten muumi dvd-paketin arvo
3
1561
Vastaukset
- Anonyymi
Arvosta on mahdotonta sanoa muuta kuin, että mahdollinen ostaja määrää sen. Toisin sanoen kokoelmasi on arvoltaan sen suuruinen, mitä joku siitä suostuu maksamaan. Jos kukaan ei ole ostamisesta kiinnostunut, arvo on nolla euroa.
Toisin sanoen sinun täytyy etsiä joku, joka haluaa muumisi ostaa. Ei kokoelmallasi ole mitään kiinteätä kirkossa kuulutettua arvoa. - Anonyymi
Todennäköisesti 80 - 180 euroa. Myös missä kunnossa on levyt määrittää hintaa.
- Anonyymi
Omaan käyttöön kopioisin nuo dvd:t ennen myyntiä. Jälkikäteen kuitenkin niitä kaipaa ja harmittelee kun tuli myytyä pois.
Makemkv on ilmainen ohjelma jolla olen omistamani levyt kopsannut kiintolevylle. Sillä voi myös valita mitkä kielet ja tekstitykset sisällyttää kopioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622584Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.252192Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131642- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251339- 871241
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241123Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141063Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58957