Osaisiko joku sanoa minkä arvoinen on muumi dvd-paketti, jossa kaikki jaksot (26disc) ja muumit ovat alkuperäisiä, eli vanhoilla äänillä?
Alkuperäisten muumi dvd-paketin arvo
3
1572
Vastaukset
- Anonyymi
Arvosta on mahdotonta sanoa muuta kuin, että mahdollinen ostaja määrää sen. Toisin sanoen kokoelmasi on arvoltaan sen suuruinen, mitä joku siitä suostuu maksamaan. Jos kukaan ei ole ostamisesta kiinnostunut, arvo on nolla euroa.
Toisin sanoen sinun täytyy etsiä joku, joka haluaa muumisi ostaa. Ei kokoelmallasi ole mitään kiinteätä kirkossa kuulutettua arvoa. - Anonyymi
Todennäköisesti 80 - 180 euroa. Myös missä kunnossa on levyt määrittää hintaa.
- Anonyymi
Omaan käyttöön kopioisin nuo dvd:t ennen myyntiä. Jälkikäteen kuitenkin niitä kaipaa ja harmittelee kun tuli myytyä pois.
Makemkv on ilmainen ohjelma jolla olen omistamani levyt kopsannut kiintolevylle. Sillä voi myös valita mitkä kielet ja tekstitykset sisällyttää kopioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575860
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465197Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323185- 552739
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432260
- 232050
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131850On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151761