SK:n 29.5. julkaisema kolmen sivun ylistävä artikkeli huorasta lienee tarkoitettu valmistuville tytöille ammatinvalinnanohjaukseksi.
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000007983880.html
Satakunnan Kansan ammatinvalinnanohjausta
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö Satakansa on olemassa?
Luulin että sen jälkeen kun ulkohuussit poistuivat käytöstä,, loppui myös Satakansan käyttötarkoitus.- Anonyymi
Ehei! Se oli MV lehti, joka lakkautettiin. Nyt alkanut ilmestyä uudelleen entistä pehmeämpänä versiona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei! Se oli MV lehti, joka lakkautettiin. Nyt alkanut ilmestyä uudelleen entistä pehmeämpänä versiona.
Minä käytän silti emboa.
En ole lukenut mv-lehteä.
Onkohan siellä uutisoitoitu yksityskohtaisemmin kuin muissa lehdissä persujen raakoista lapsenraiskauksista tekijöiden kuvan kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän silti emboa.
Onkohan siellä uutisoitoitu yksityskohtaisemmin kuin muissa lehdissä persujen raakoista lapsenraiskauksista tekijöiden kuvan kanssa?Oikea kirjoitustapa: Persujen RAA'OISTA lapsenraiskauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän silti emboa.
Onkohan siellä uutisoitoitu yksityskohtaisemmin kuin muissa lehdissä persujen raakoista lapsenraiskauksista tekijöiden kuvan kanssa?Onko mv-lehti pehmennyt niin, että persu-ukkojen erittäin raakalaismaiset ja väkivaltaiset pikkutyttöjen raiskauksien yksityiskohtien kertominen on liian kpvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mv-lehti pehmennyt niin, että persu-ukkojen erittäin raakalaismaiset ja väkivaltaiset pikkutyttöjen raiskauksien yksityiskohtien kertominen on liian kpvaa.
Ei korppi korppin silmää noki.
Siksi mv ei kerro persujen pikkulapsiin kohdistuvasta erittäin julmasta raiskauaallosta mitään.
- Anonyymi
No joo , mut mä sain pimppiä siellä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788