Miksi perussuomalaiset tulevat jatkossakin jäämään ulos hallituksista. Kaikkea vastustava kompromisseihin kykenemätön rasismilla ratsastava puolue ei ole yhteistyökykyinen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008011227.html
Jussi sen kiteytti, "Jos haluaa kaiken, ei yleensä saa mitään"
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Persut vastustavat näemmä EU-fantsutelua, eli fantsuttavat Venäjää.
- Anonyymi
Sinäkin kastelisit housusi vaikkei Halla-Aho tekisi muuta kuin kainalopieruja. Lopettaisitte tuon huvittavan henkilönpalvontanne.
- Anonyymi
Jussi on samanlainen vahva johtaja kuin itänaapurin Valtsu ja hänen perskärpäsensä Aleksi.
Ei Halla-Aho edes halua hallitukseen. Oppositiossa on niin paljon helpompaa kun voi vain olla kaikkea vastaan olematta mistään vastuussa. Ihan kuten Halla-Aho on jo 12 vuotta tehnyt Helsingin kaupunginvaltuustossa. Ei ainuttakaan aloitetta koko aikana.
- Anonyymi
Tarkoitti tietenkin entistä formulakuskia Jos Verstappenia, jonka poikakin ajaa nykyisin formuloita, ja haluaa kaiken, muttei yleensä saa.
- Anonyymi
Hassunhauskaa PS-fantsuttelua havaittavissa. Toista se oli fantastisen Kataisen aikana.
- Anonyymi
Fantsu on vähän hintahtavan kuuloinen sana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423