Koska Ikaalisten kylpylään voi varata huoneita?
Ikaalinen spa
8
3541
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä joku ikaalisten kylpylän tiedoitus, etkö hyvä lapsi käsitä kysyä sieltä, oletko noin tyhmä ihan oikeasti, ymmärrä nyt hyvä lapsi kysyä asianosaisilta tietenkin.
- Anonyymi
Kiitos opastuksesta. Kertoisitko puhelinnumeron, niin soitan...Ikaalinem Spaa sivulla sitä ei ollut, siksi kysyin. Älä aikuinen hermostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos opastuksesta. Kertoisitko puhelinnumeron, niin soitan...Ikaalinem Spaa sivulla sitä ei ollut, siksi kysyin. Älä aikuinen hermostu.
Uudistettu kylpylä avataan vasta kesäkuun lopussa. Ei kenties siksi ole vielä laitettu yhteystietoja. Ehkä Ikaalisten matkatoimiston on paras apu tässä kohtaa.
- Anonyymi
Ikaalisten matkatoimisto yksi omistajista, saisiko sieltä apua 🤔
- Anonyymi
Ymmärrys ei kaikilla riitä. Kertoo myös jotakin kun kysellää asiaa Nokia palstalla.
- Anonyymi
No jopas kysymys ärsytti.
- Anonyymi
- Kun laitat google hakuun:
ikaalisten kylpylän yhteystiedot,
niin ihme tapahtuu! - Anonyymi
Ei kannata mennä. Huoneissa ei ole ilmastointia, joten ahdistavan kuumia luukkuja näin helteillä. Jos partsin oven jättää auki yöksi, tulee hyttysiä eikä nukuttua saa senkään vertaa. Kesällä kannattaa yöpyä vain paikoissa joissa ilmastointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232