Helsingin keskusta-alue, pasila, yms.
Hiljainen aika vuorokaudesta ja punaiset valot pysäyttelevät jopa 1-3 auton liikennettä, vaikka muista suunnista ei tule ketään.
Pitkiä odotusaikoja ja vihreiden jälkeen seuraavat lyövät taas punaiselle.
Yhden auton liikenneruuhkia tyhjillä kaduilla.
Eikös tuo päästöjen lisääminen ole jo ympäristörikos, kun polttoainetta poltatetaan turhan takia?
Kaikissa tulevissa vaaleissa täytyy johdonmukaisesti tarttua tähän vihreyden ongelmaan, että suuntaus saadaan vähitellen käännettyä asiallisempaan suuntaan.
Virkamiehistö puhdistuu ja uudistuu sitten viiveellä.
Jopa itse vihreät ja niitä hännystelevät suuret puolueet joutuvat korjaamaan suuntaansa, kun vaaleissa tulee tappiota.
Ehdottaisin, että äänestätte vakiopuolueitanne vasta, kun oppivat käyttäytymään.
Jumittava liikennejärjestelmä alkaa olla jo ympäristörikos
17
833
Vastaukset
- Anonyymi
Valo-ohjauksen tunnistimetkin on nykyään säädetty niin, että täytyy pysäyttää ajoneuvo ja lähteä vasta hetken päästä liikkeelle.
- Anonyymi
Älä aja ylinopeutta, niin valo ehtii vaihtua vihreälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä aja ylinopeutta, niin valo ehtii vaihtua vihreälle.
Itse ajan aina maksimissaan suurinta sallittua nopeutta ja voin kertoa, että tuo ei toimi ainakaan Jyväskylässä.
- Anonyymi
Pitäähän niitä kaahaavia taksikuskeja jollakin konstilla rauhoittaa. Tunnistinvaloistakin pääsee pysähtymättä ellei kaahaa ylinopeudella.
- Anonyymi
Tuo argumentti ei nyt oikein toimi, kun en aja ylinopeutta.
Taksejakin näkyy teillä, mutta ihan nätisti ajavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo argumentti ei nyt oikein toimi, kun en aja ylinopeutta.
Taksejakin näkyy teillä, mutta ihan nätisti ajavat.Oman kokemukseni perusteella suurin osa taksikuskeista ajaa ylinopeutta.
- Anonyymi
Niinno, mikäpä siinä, kivahan se on kiihdytellä. Toki joo saastetta ja melua syntyy, bensaa palaa kuitenkin tyyliin 20 l/100km kiihdytellessä sen sijaan että polttelisi vaan 5l/100km tasaisessa ajossa.
- Anonyymi
Pitäisi tutkia, paljonko kaupunkiliikenteen päästöt kasvavat tarpeettomasta pysäyttelystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi tutkia, paljonko kaupunkiliikenteen päästöt kasvavat tarpeettomasta pysäyttelystä.
Helsingissä henkilöautoja pysätellään liikennevaloissa, jotta bussit pääsevät ajamaan pysähtymättä. Pasilassa liikennejärjestelyt ovat keskeneräisiä, joten liikennevaloissa on vakio-ohjelma päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä henkilöautoja pysätellään liikennevaloissa, jotta bussit pääsevät ajamaan pysähtymättä. Pasilassa liikennejärjestelyt ovat keskeneräisiä, joten liikennevaloissa on vakio-ohjelma päällä.
Henkilöautoja pysäytellään, vaikka busseja tai mitään muutakaan liikennettä ei olisi lähistöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilöautoja pysäytellään, vaikka busseja tai mitään muutakaan liikennettä ei olisi lähistöllä.
Ei ne Helsingin liikennevalot ole sentään niin viisaita että ohjelmaa vaihdettaisi lennossa sen mukaan onko busseja lähistöllä tai ei. Ainoa toiminto mitä on annettu joissakin paikoissa busseille ja raitiovaunuille, on se että niille näytetään extravihreää kun lähestyvät valoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne Helsingin liikennevalot ole sentään niin viisaita että ohjelmaa vaihdettaisi lennossa sen mukaan onko busseja lähistöllä tai ei. Ainoa toiminto mitä on annettu joissakin paikoissa busseille ja raitiovaunuille, on se että niille näytetään extravihreää kun lähestyvät valoja.
"Ainoa toiminto mitä on annettu joissakin paikoissa busseille ja raitiovaunuille, on se että niille näytetään extravihreää kun lähestyvät valoja."
Tuossahan kuvasit juuri ohjelmavaihdon. Normaalikierrosta poiketaan.
Joskus bussin keulassa katolla olen huomannut lähettimen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ainoa toiminto mitä on annettu joissakin paikoissa busseille ja raitiovaunuille, on se että niille näytetään extravihreää kun lähestyvät valoja."
Tuossahan kuvasit juuri ohjelmavaihdon. Normaalikierrosta poiketaan.
Joskus bussin keulassa katolla olen huomannut lähettimen.Ohjelmaa ei muuteta, annetaan vaan vähän lisäaikaa bussin tai raitiovaunun tulosuunnasta. Ellei bussi ehdi risteykeen tuolla lisäajallakaan, tulee punainen ja valokierto jatkaa normaalisti.
- Anonyymi
Punavihreä valvonta komissio istuu persehomeessa studiossa ja sivaltaa ruoskalla!🤡🤡🤡
- Anonyymi
Tähän liittyy punaisia päin ajamisen muuttuminen virhemaksun arvoiseksi teoksi, eli kyseessä ei ole enää rikos nimeltään liikenteen vaarantaminen.
Jos punaiset eivät selvästi liity varsinaisesti liikenteenohjaukseen, niin ei ole enää niin vakava juttu ajaa niistä läpi.- Anonyymi
Niin, monissa maissa saa punaisia päin kääntyä oikealle, jos ei ketään vaaranna.
Venäläistuttu sanoi minulle kauan aikaa sitten, että heillä on nuolivihreä oikealle, mutta vasemmalta tulevilla on samaan aikaan pyöreä vihreä. "Vähän" eri kuin Suomessa.
- Anonyymi
Puhutko vihreästä unelmasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733410
- 622624
- 712336
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582328Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1912257- 421773
- 441709
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu1781414Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141373EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1481330