Kauhee valitus

Anonyymi

kun teinit vähän yöllä pellolla ajelee.

Miksi mitään kivaa ei saa enään nuoret tehdä? Otteko itse olleet koskaan nuoria?

14

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei olisi mitään valittamista jos ajaisivat päivällä.

      • Anonyymi

        Kannattaisi keskittyä oikeisiin ongelmiin. Eli Googleen : sivusto kansalainen.


    • Anonyymi

      Ei peltoajo haittaa, mutta yömyöhään torilla pärryyttäminen ja renkaiden kiljuttaminen kylläkin.

      • Anonyymi

        Totta! Parempi, että siellä pellolla möyrästävät kuin keskustassa! Ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Antaa nuorten iloita elämästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Parempi, että siellä pellolla möyrästävät kuin keskustassa! Ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Antaa nuorten iloita elämästään.

        Energiajuomia vaan päähän ja kadulle ja kolmen marketin väliä edestakaisin,pärisevillä autoilla ja paukkuvilla mopoilla Eikö ole mitään tekemistä?Pölhöjen kakaroilla.Vastuu on vanhemmilla.


    • Anonyymi

      Kyllä nuorena ääntä maailmaan mahtuu, voikin sitten vanhempana leikata ruohoa klo 21 joka pyhäehtoo.

      • Anonyymi

        Ruohonleikkuu on tarpeellista verrattuna renkaidenkiljutusralliin.
        Ja jonkun vuorotyöläisen aikatauluun ainoa sopiva aika voi olla illalla.
        Mutta jos ruohonleikkuu häiritsee, niin voithan aina mennä tarjoutumaan vapaaehtoiseksi leikkaajaksi mukavampaan kellonaikaan.


    • Anonyymi

      Äiteeskin tarjoutui vapaaehtoiseksi kun ....

      • Anonyymi

        ... Kalahtiko kalikka ?????


    • Anonyymi

      Kyllä muuten kumi vinkuu tänään ja huomena torilla ja yhtärinmäessä ja superilla. Kun nuoret juhlistaa koulun päättäjäisiä.

    • Anonyymi

      Kun minä synnyin tähän maailmaan oli mulla sarkahousut ja pieksut villapaita ja karva lakki.. jo sillä hetkellä valmiiksi päällä..... Ja minua vittuttaa tämmönen mölinä ja pörinä mitä on päivin öin tossa kyllällä!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Olishan sitä kyläpoliisillakin käyttöä, valvoa pentuja yhtärinmäessä aamuisin ja pimeitä mopoja ja munkkilan kohdalla 50km/h on ihmisten mielestä ok. Only in Hämeenkyrö.

    • Anonyymi

      Minusta poliisin pitäs myös lisätä pikkuteiden valvontaa siellä ajellaan miten sattuu. Rajoituksita ei välitetä kulkuneuvot on mitä sattuu lisäksi ollaa humalassa tai muissa aineissa

    • Anonyymi

      Poliisin valvontaa lisää munkkilan tienoille. Koulun parkkipaikalla häiriökäyttäytymistä ulkopuolisten toimesta koulun päättymisen aikoihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe