kun teinit vähän yöllä pellolla ajelee.
Miksi mitään kivaa ei saa enään nuoret tehdä? Otteko itse olleet koskaan nuoria?
Kauhee valitus
14
1914
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olisi mitään valittamista jos ajaisivat päivällä.
- Anonyymi
Kannattaisi keskittyä oikeisiin ongelmiin. Eli Googleen : sivusto kansalainen.
- Anonyymi
Ei peltoajo haittaa, mutta yömyöhään torilla pärryyttäminen ja renkaiden kiljuttaminen kylläkin.
- Anonyymi
Totta! Parempi, että siellä pellolla möyrästävät kuin keskustassa! Ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Antaa nuorten iloita elämästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Parempi, että siellä pellolla möyrästävät kuin keskustassa! Ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Antaa nuorten iloita elämästään.
Energiajuomia vaan päähän ja kadulle ja kolmen marketin väliä edestakaisin,pärisevillä autoilla ja paukkuvilla mopoilla Eikö ole mitään tekemistä?Pölhöjen kakaroilla.Vastuu on vanhemmilla.
- Anonyymi
Kyllä nuorena ääntä maailmaan mahtuu, voikin sitten vanhempana leikata ruohoa klo 21 joka pyhäehtoo.
- Anonyymi
Ruohonleikkuu on tarpeellista verrattuna renkaidenkiljutusralliin.
Ja jonkun vuorotyöläisen aikatauluun ainoa sopiva aika voi olla illalla.
Mutta jos ruohonleikkuu häiritsee, niin voithan aina mennä tarjoutumaan vapaaehtoiseksi leikkaajaksi mukavampaan kellonaikaan.
- Anonyymi
Äiteeskin tarjoutui vapaaehtoiseksi kun ....
- Anonyymi
... Kalahtiko kalikka ?????
- Anonyymi
Kyllä muuten kumi vinkuu tänään ja huomena torilla ja yhtärinmäessä ja superilla. Kun nuoret juhlistaa koulun päättäjäisiä.
- Anonyymi
Kun minä synnyin tähän maailmaan oli mulla sarkahousut ja pieksut villapaita ja karva lakki.. jo sillä hetkellä valmiiksi päällä..... Ja minua vittuttaa tämmönen mölinä ja pörinä mitä on päivin öin tossa kyllällä!!!!!!!!
- Anonyymi
Olishan sitä kyläpoliisillakin käyttöä, valvoa pentuja yhtärinmäessä aamuisin ja pimeitä mopoja ja munkkilan kohdalla 50km/h on ihmisten mielestä ok. Only in Hämeenkyrö.
- Anonyymi
Minusta poliisin pitäs myös lisätä pikkuteiden valvontaa siellä ajellaan miten sattuu. Rajoituksita ei välitetä kulkuneuvot on mitä sattuu lisäksi ollaa humalassa tai muissa aineissa
- Anonyymi
Poliisin valvontaa lisää munkkilan tienoille. Koulun parkkipaikalla häiriökäyttäytymistä ulkopuolisten toimesta koulun päättymisen aikoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865