Tuskin Haapajärveä pakkoliitetään

Anonyymi

Haapajärvi on luisumassa kriisikunnaksi. Se voi kuitenkin selvitä sijaintinsa takia. Vaikka Haapajärvikin on pieni, sen naapurit ovat vielä pienempiä. Mihin kuntaan sen voisi liittää? Reisjärvi ja Pyhäjärvi eivät ole kovin voimissaan nekään. Kärsämäki on pikkuisen paremmassa vireessä, mutta ei siihenkään kaksi kertaa isompaa kaupunkia liitetä. Nivala on isompi kuin Haapajärvi, mutta kuntaliitos torjuttiin siihen kymmenkunta vuotta sitten. Omituyinen kuntahan niistä olisikin muodostunut. Kuin kärryjen akseli. Kaksi kaupunkitaajamaa ja runsaasti maaseutua ympärillä.
Olkaa Haapajärviset hyvillään sijainnistanne. Vaikka kuntanne ei ole iso ja mahtava, sen sijainti antaa teille ansaitsemattomia etuja. Teillä on vielä esimerkiksi poliisilaitos, vaikka naapureilta ne on otettu pois. Palokuntakin saa teillä olla parempi kuin naapureissa.
Valtio pelastaa hukkumisvaarassa olevan!

12

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulee esitys useamman kunnan liitoksesta.

• Anonyymi

Ei valtio enää pelasta.....nyt tehtävä äkkiä korjaus toimia jos etes enää kerkijää!!

• Anonyymi

Eipä net kato onko taajama mikä jos liittävät nivalaan...ja nopiaa katoaa ku palvelut sitte nivalassa.

• Anonyymi

Uusi taajama Oksavalle.

• Anonyymi

Kuka hullu halua Konkurssi kypsää Homepesää ottaa pitäkää hyvänänne!

• Anonyymi

Eipä se taija valtio kysyä haluaako vaan net liittää haapojärven johonki kuntaan!!

• Anonyymi

Lähetään kaikki Kärsämäkkeen, Lujabetoni jo meni.

• Anonyymi

Kärsäkunta rakentaa omakotitalonki ku muuttaaa...me otettiin talo ja työpaikat löyty..eikä oo homettakaa kuten täällä

• Anonyymi

Valtio ei enää kuntia pelasta ja pytinkejä maksa. Kriisikunnille ainoa vaihtoehto on liittyminen muiden kuntien kanssa. Sellaista unta ei kannata nähdä enää että valtio maksaisi kunnan kuiville. Kusessa ollaan ja keitä on kiittäminen.

• Anonyymi

Tahallaan ajettu kaikki alas, otettu velkaa ja uskottu että valtio kyllä pelastaa. Ei pelasta.

• Anonyymi

Toivottavasti kok ja ps saa kaadettua soten ja maakunnat!!!! Niistä vain johtajille suojatyöpaikkoja!

• Anonyymi

Sote on täysi susi. Ajaa pieniltä kunnilta viimeisetkin palvelut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe