Ja juu...
Minä kyllä otan rokotteen ja uskon ja luotan, että sillä estää ainakin vakavamman taudin muodon.
Käytän myös maskia, ja lutraan käpäliä saippualla ja käsidesillä.
Tätäkin harrastan, että eri paikoissa se asiakaspalvelija kuulee, kun jokin on pielessä. Jos ei ota tosissaan, niin sitten tulee vähän tiukempaa tekstiä. Minulla on oikeus huomauttaa, eikä siinä ole mitään hirveetä.
Jos jossain käyn syömässä (harvoin kuitenkin) niin enpä nyt aina jaksa vielä erikseen kiitellä. Ruoka tilataan, maksetaan ja kun on massu täynnä, niin ulos vaan...
Taidan olla aika pahis, vai mitä?? 😂
Ai niin...tykkään Halla-ahostakin... Siinä on sitten fiksu mies!
Vilkaisin juttuja täällä...
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on oikeus huomauttaa ystävällisesti ja asiallisesti. Se on normaalin asiakkaan käytöstapa.
Tietysti ensin kohteliaasti.
Ymmärrän kyllä asiakasta, jos hiiltyy, kun tietää olevansa oikeassa ja asiakaspalvelija inttää vastaan.
Minä ainakin kärähdän silloin...
Joillakin tuntuu olevan epäilys rokotteesta, kun se laitettiin kiertoon niin nopeasti.
Useasti on jo lehdissäki kerrottu se, ettei tuon kehittämistä tarvinnut aloittaa ihan nollilta.
Joskus 2000-luvun alkupuolilla oli SARS-epidemia ja siihen oli kehitetty rokote, jota pystyttiin nyt hyödyntämään.
Onneksi on olemassa kaikkia näitä rokotteita, kun niillä pystytään rajoittamaan tautien leviäminen.- Anonyymi
Kiinan levikkejä koronan ohella, myös sars.
Anonyymi kirjoitti:
Kiinan levikkejä koronan ohella, myös sars.
Kyllä tuoki maa pitäis aidata ylhäältä ja sivuilta :/
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä tuoki maa pitäis aidata ylhäältä ja sivuilta :/
Tutkitaan, ei hutkita.
Minä menen rokotettavaksi 7.6
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No nih.. tosi hieno juttu.
Mä ehin muutes ennen sua ;)No joo, ryhtykää vielä tappelemaan siitäkin, kumpi saa ensimmäisenä suoneensa lumelääkkeen. Olette te niin saa..nan naurettavia. Kertokaa sitten vuoden kuluttua, että miltä tuntuu. Ennustan helvetinmoisia lihassärkyjä ja jatkuvia kramppeja, unettomuutta, painajaisunia piikeistä ja siileistä ym, hah hah haaa!!!...
Anonyymi kirjoitti:
No joo, ryhtykää vielä tappelemaan siitäkin, kumpi saa ensimmäisenä suoneensa lumelääkkeen. Olette te niin saa..nan naurettavia. Kertokaa sitten vuoden kuluttua, että miltä tuntuu. Ennustan helvetinmoisia lihassärkyjä ja jatkuvia kramppeja, unettomuutta, painajaisunia piikeistä ja siileistä ym, hah hah haaa!!!...
Täällä kukaan tappele.
Jokainen, joka haluaa että tästä pandemiasta päästään, niin käy ottamassa rokotteen.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Täällä kukaan tappele.
Jokainen, joka haluaa että tästä pandemiasta päästään, niin käy ottamassa rokotteen."Jokainen, joka haluaa että tästä pandemiasta päästään, niin käy ottamassa rokotteen."
Saat koronan ja levität sitä vaikka olis kuinka rokote. Eikö näin jossain puhuttu? Ihan siis lehdessä tai vastaavassa. 🤔 tinttu-liina kirjoitti:
Mä ehin muutes ennen sua ;)No voi vitsi kun saat rokotteen ennen minua! Kyllä nyt harmittaa.. 😆
Anonyymi kirjoitti:
"Jokainen, joka haluaa että tästä pandemiasta päästään, niin käy ottamassa rokotteen."
Saat koronan ja levität sitä vaikka olis kuinka rokote. Eikö näin jossain puhuttu? Ihan siis lehdessä tai vastaavassa. 🤔Tarpeeksi moni käy ottamassa rokotteen, niin taudin mahdollisuus vähenee.
Rokotettukin voi saada tuon, mutta kuulemma se tulee lievempänä tai oireettomana.
Eihän mikään rokote ole täysin kattava. Onhan influenssarokotteessaki teho vaillinnainen.
Minä otan molemmat piikit, koska yritän välttyä taudilta, ainakin siltä vakavammalta osuudelta.Kittychi kirjoitti:
No voi vitsi kun saat rokotteen ennen minua! Kyllä nyt harmittaa.. 😆
Mä tiiän, että sua harmittaa ihan vietävästi ;))))))
Koita kestää ;))tinttu-liina kirjoitti:
Mä ehin muutes ennen sua ;)Hyvä Kittie. Jee. Tsemppiä
- Anonyymi
Minulla on rokotukseen aika huomenna. Hienoa sitten kun toisen piikin jälkeen ei tarvitse enää pelätä eikä niin varoa tartuntaa.
Niinpä...
Jos saa tartunnan, niin ei ammattilaisten mukaan ole niin vaarallinen, kuin ilman rokotetta.
Ei tuo häävi ole sairastaa, kun lukee ihmisten kertomuksia. Joillekkin jäänyt vielä taudin jälkeen epämääräisiä oireita.
Kandee kyl ottaa rokote :) Daameilla se tietty piikitetään pakaraan ellei ole tarpeeksi habaa. Et sit vaan södet pikkarit jalkaan ku menette ;)
No täytyypä vetää stringit jalkaan. Riittää sitten lääniä mihin pistää 🤭 ;)
Ihana Artsikin tuli :))
Taisi kuiteskin karata labrasta tää jutska. En mä osta tota lepakkoteoriaa ku hemmot läträä samassa mestassa just noiden koronavirusten kaa. Joku lähti duunista työvaatteissa himaan ja se oli sit siinä.
Se on joko sieltä tai torilta. Eihän sekään ole mahdottomuus, kun kirjotettiin että kun villieläimet siellä sekasin, niin
bakteerit levinneet keskenään eläimestä toiseen. Ihmiset sitten värkkää niiden kanssa...
Kyllä tuo pitäis selvittää kunnolla, kun tällainen katastrofi tuli tuostakin :/
Pitäis joutua ne tunarit vastuuseen!
- Anonyymi
Kukahan on tää tinttu-liina joka nimihomoilee täällä useammalla tekemällään nimimerkillä? (Tarkistin lokista)
- Anonyymi
Ei hemmetti! Onko oma pentukoira kuvassa, on kyllä nätti.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hemmetti! Onko oma pentukoira kuvassa, on kyllä nätti.
Juu, on meidän oma/uusi koiranpentu. Chihuahua Sanni, kohta 4 kuukautta vanha. 🙂
Nimihomoilee? Mitäs se semmonen on?
Mut oikeessa olet...jäin kiinni 😬
Piti täs välillä tulla Kittienä, kun asetin tuohon pyörylään nätin nappisilmän kuvan, ja tulin näyttämään heti kamuille mun karvavauvelia ;)
Eilen illalla sit skittaa rämpäytin, ja piipahdin vähän bamlailemaan tännekkin ;)Kittychi kirjoitti:
Juu, on meidän oma/uusi koiranpentu. Chihuahua Sanni, kohta 4 kuukautta vanha. 🙂
Voi hellanlettas, ku on suloinen!!! 💗💗
Tuli melkee koirakuume 😍tinttu-liina kirjoitti:
Voi hellanlettas, ku on suloinen!!! 💗💗
Tuli melkee koirakuume 😍Kiitos! Mites kissasi jakselevat?
Kittychi kirjoitti:
Kiitos! Mites kissasi jakselevat?
Yksi on, ja ihan hyvin jakselee.
Mitä nyt kuumuus sitä ahdistaa :{
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa koronarokote kannattaa kaikkien ottaa ja maskia käyttää,myös kumi/muovikäsineiden käyttä esim autoa tankatessa on enemmän kuin suositeltavaa.Myös Halla-Ahon kuin myös kuiden PerusS laisten äänestäminen on isänmaallinen teko,
- Anonyymi
Vähän sama kuin että persaukiset äänestäisivät Wahlroosia. Sellaisia vedätettyjä ne persuäänestäjät ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama kuin että persaukiset äänestäisivät Wahlroosia. Sellaisia vedätettyjä ne persuäänestäjät ovat.
Kukahan tässä vedätetty on...
- Anonyymi
Dodii! Eka piikki otettu, eikä mitään jälkioireita porvarisanomien lööppeihin hehkutettavaksi.
- Anonyymi
No voi juman...ta. Ei keittosuolasta, antibiootista ja rauhoittavista tipoista ilmene muita jälkioireita kuin raukea olo. Odota huomiseen, niin pistokohta on kipeä muutaman päivän.
Ei ole itselläni kokemusta, mutta olen kuullut kavereitten kertovan. Todelliset jälkioireet ilmenevätkin vasta kuukausien kuluttua, ellei "kupsahda" sitä ennen, hah hah haaa!!!... Hyvä, että selvisit vähin oirein.
Useimmilla on tullut vain käsivarteen vähän aristusta. Joillakin sit yhden illan ollu vähän lämpöä. Menevät nopeasti ohi :)Anonyymi kirjoitti:
No voi juman...ta. Ei keittosuolasta, antibiootista ja rauhoittavista tipoista ilmene muita jälkioireita kuin raukea olo. Odota huomiseen, niin pistokohta on kipeä muutaman päivän.
Ei ole itselläni kokemusta, mutta olen kuullut kavereitten kertovan. Todelliset jälkioireet ilmenevätkin vasta kuukausien kuluttua, ellei "kupsahda" sitä ennen, hah hah haaa!!!...Ressuko täällä taas kupsahtelee..
Ihanaa ku Kittie käy täällä sivulla.. Nauttikaa kesästä
Loppujen lopuks onko sillä enää väliä mistä alunperin korona lähti? No syytä emme tule saamaan tietää... No. Elämä on ny tälläistä... Ei Kiina enää voi kertoa... Ku ei voi muuttaa tarinaa...
Olis se sillä tärkeää saada selville, että muu maailma voisi vaatia muutoksia maan toimintaan.
Tuolta kiinasta lähtee vaikka mitä liikkeelle, kun syövätkin kaiken mikä vähänki liikkuu.
Oli totuus mikä tahansa ni ei Kiina voi enää muuttaa sitä mitä kertoi... Liian kauan on menny. Muuten en ota enempää kantaa koko asiaan.
- Anonyymi
Itse otan mielummin vaikka jääkylmän jäätelöttörön aunukseen. Perkale vietä minä en ala ottamaan noita rokkeita turhan päiten.
- Anonyymi
Ei oikeastaan muut maat pysty vaikuttaa Kiinan tekemisiin ku Kiina on ni iso maa ja globaali on tehny sen että jos EU laittaa Kiinalle pakotteita niin Kiinan ystävät maat Laittaa taas EU:lle pakotteita..
Ja eräs meidän naapuri maa ei paljon mistään välitä ei edes siitä, että lentokone ei "pakoteta" vaihtaa laskettumispaikkaa.. Meidän naapuri maa on siihen sotkeutunut...
Sen asian olisi voitu hoitaa ihan toisella tavalla...tinttu-liina kirjoitti:
Ihan sama mitä pakotteita, kun pitää saada tuo pöpömaa aisoihin.
Meidän naapuri maa on sekaantunut siihen tapaukseen jossa lentokone "pakotettiin" laskeutumaan eri lentokentälle.
Meidän naapuri maata ei ole yhteistyö kykyinen. Suomi on pahasti välikädessä jos meidän naapuri maa suuttuu EU:lle.
Eikä meidän naapuri maa tule ikinä hyväksymään jos EU antaa Kiinalle pakotteita.
Eikä ne pakotteet toimi ku maailma on liian globaali nykyään ja monet maat on jo riippuvaisia Kiinan teknologiasta ja muista tavaroista joita Kiina valmistaa..
Esimerkiksi kännykkä ja tabletti ovat sellaisia tuotteita, ja vaatteet, joita yritykset on ulkoistaneet Kiinaan. Eri alihankintaan.
Hyvä esimerkki tapaus on USAN ja Kiinan tappelu erään kännykkä firman kanssa tai USAN ja Kiinan tappelu erään ison hakukone firman kanssa. Kuinka USAN tekemä pakote ei muuttanut Kiinan asenteita vaan he keksi kiertoreitin kautta miten sitä kännykkää pystyy käyttää...
Kiina hallitsee globaali markkinoissa ja se on huono homma, ku monet maat ovat ajautuneet siihen, että (esimerkiksi suoja maskeja piti ostaa alussa Kiinalta ku niitä ei muualla tehty).
Ongelma on se että maailma on liian riippuvainen Kiinasta.
Kiina tietää tämän, joten vain se että oma varaisuus ympäri maailmaa nostetaan auttaa maailmaa pääsemään eroon hölmöstä tilanteesta.ilmannimiiä kirjoitti:
Meidän naapuri maa on sekaantunut siihen tapaukseen jossa lentokone "pakotettiin" laskeutumaan eri lentokentälle.
Meidän naapuri maata ei ole yhteistyö kykyinen. Suomi on pahasti välikädessä jos meidän naapuri maa suuttuu EU:lle.
Eikä meidän naapuri maa tule ikinä hyväksymään jos EU antaa Kiinalle pakotteita.
Eikä ne pakotteet toimi ku maailma on liian globaali nykyään ja monet maat on jo riippuvaisia Kiinan teknologiasta ja muista tavaroista joita Kiina valmistaa..
Esimerkiksi kännykkä ja tabletti ovat sellaisia tuotteita, ja vaatteet, joita yritykset on ulkoistaneet Kiinaan. Eri alihankintaan.
Hyvä esimerkki tapaus on USAN ja Kiinan tappelu erään kännykkä firman kanssa tai USAN ja Kiinan tappelu erään ison hakukone firman kanssa. Kuinka USAN tekemä pakote ei muuttanut Kiinan asenteita vaan he keksi kiertoreitin kautta miten sitä kännykkää pystyy käyttää...
Kiina hallitsee globaali markkinoissa ja se on huono homma, ku monet maat ovat ajautuneet siihen, että (esimerkiksi suoja maskeja piti ostaa alussa Kiinalta ku niitä ei muualla tehty).
Ongelma on se että maailma on liian riippuvainen Kiinasta.
Kiina tietää tämän, joten vain se että oma varaisuus ympäri maailmaa nostetaan auttaa maailmaa pääsemään eroon hölmöstä tilanteesta.No jollain konstin tuo tautien levitys pitää saada loppumaan.
Ei ole kenellekkään maalle hyväksi, kun tällaisia pandemioita lähtee liikkeelle.
Siitä päästään siihen että EU mokasi ku oma ruoan tuotanto ketju alas ajattiin. Ny jos jokaisella maalla olis kunnon maatalous ja ruoka huolto varasto kunnossa ni emme olisi ongelmissa. Jokaisella EU maalla pitäis olla oma huolto valmius riisi tilanteessa mutta ny ei ole.
- Anonyymi
Suomen maataloutta pitäisi siis tukea enemmän tai sitten rajoittaa tuontia, jolloin myös kuluttajahinnat nousisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen maataloutta pitäisi siis tukea enemmän tai sitten rajoittaa tuontia, jolloin myös kuluttajahinnat nousisivat.
Ruokahan on nyt halpaa. Maailmassa voi näköjään tapahtua mitä vaan. Elintarviketuotanto pitäisi olla 100% omavaraista. Jos sen takia ruuanhinta hieman nousee,ei haittaa. Sitäpaitsi syön mieluummin kotimaista,ei tarvi olla mitään lähiruokaa,riittää kun on SUOMALAISTA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057