Ajelin tänään BMW:n takana. Kuten tavallista, vilkkua ei näkynyt kertaakaan.
Mutta perkules kun se sitten loppujen lopuksi käyttikin vilkkua, meinasin melkein perään ajaa! Niin yllättävä tilanne oli.
BMW:n yllättävä vilkun käyttö
13
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoit siis liian lähellä ilman turvaväliä, kilpasille pyrkimässä?
No oikeasti, surkea provo.- Anonyymi
Perustui tositapahtumiin tänään. Takanani oli auto liian lähellä, piti jarruttaa juuri sopivasti.
Kilpasille on pyri koskaan, vaikka Tesla M3 LR:stä kyllä tehoja löytyisi.
- Anonyymi
Kuskilta osui sormi vahingossa vilkkuviikselle kun pyöritteli rattia.
- Anonyymi
Miksi vilkkua pitäisikään käyttää?
Hittoako se köyhille kuuluu mihin mä olen menossa....- Anonyymi
Toivottavasti selityksesi kelpaa poliisille myös.....
- Anonyymi
Se triple-turn signal on vähän knahti, ehtii loppua liikenneympyrässä , pitäis olla 4-5 kertaa..kumma ku sitä ei saa itse valita.
- Anonyymi
Yks naapuri kerran kysäis,,oli ajellut perässä, että eikö siinä sinun autossa toimi vilkut?
Vastasin että ne on automaattiset,,vilkuttaa vain silloin kun TARVITSEE.
Hyvin meni läpi..
(Olisihan se tietenkin BMW tehtaalla asentajalle masentavaa jollei niitä vilkkuja koskaan käytetä,,mies turhaa työtä tehnyt)- Anonyymi
Sulla tuo kone tuuppaa välimerkkejä vähän enemmän kuin tarvitsee, vie se korjattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tuo kone tuuppaa välimerkkejä vähän enemmän kuin tarvitsee, vie se korjattavaksi.
Öh,,kuinkahan suuren stressin tuosta saanet? Tiedätkö että niillä on oma tarkoituksensa?
Enemmän "lukeneelle" selvä asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öh,,kuinkahan suuren stressin tuosta saanet? Tiedätkö että niillä on oma tarkoituksensa?
Enemmän "lukeneelle" selvä asia.Ei ainakaan liity oikeinkirjoitukseen mitenkään. Nimenomaan enemmän lukeneet ihmettelee tuollaista hölmöyttä.
- Anonyymi
Oliko tässä aloituksessa mitään asiaa?
- Anonyymi
Oli. Miksi vajaamittaiset hankkivat Bemarin, kun eivät näe siitä edes ulos.
- Anonyymi
Olen moneen otteeseen todennut: ( Miksi tuoda maahan autoja joissa ei ole vilkkuja eikä valoja ) Vanhassa Mossesakin oli !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888