Noora Koivu / Amanda Lehto

Anonyymi

Olen toiminut tyhmästi innostuessani "bynoorakoivu"n nettikaupasta ja siellä myytävistä kissakuvioiduista kangaspuseroista. Saapuessaan olivat täysin ala-arvoisia kuosiltaan ja ompeluiltaan. Väljä malli osoittautui liian pieneksi vaatteeksi, vaikka tarkistin mittani tuotteen mittataulukosta. Ostin 2 kpl, koska oli kimppa-alennus. Ja heti tilauksen jätettyäni sain seuraavan ja seuraavan ... alennustarjouksen. Mainontaa riitti! Maksoin Klarnan kautta ,- aivan turhasta, koska puseroita ei voi käyttää.
Laskutuksen yhteydessä Noora Koivu vaihtui Amanda Lehdoksi. Nettikaupan ympärivuorokautinen "asiakaspalvelu" ei vastannut ensimmäiseen sähköpostiini, mutta toiseen sain vastauksen englannin kielellä. Vastaaja ihmetteli, miksi olen tyytymätön ja pahoitteli asiaa. Alennustuotteita ei voi palauttaa, mutta lahjana saisin alennuksen seuraavasta tilaamastani tuotteesta. Näin siis toimii tämä huijariyritys: kaikkiin ostoksiin alennus, jolloin asiakas ei voi saada maksamiaan rahoja takaisin.
Postista saamani puserot oli sullottu pieneen muovipussiin, jonka paino oli 0,328 kg ja arvo 7,42 € (Frankien postille antaman ilmoituksen mukaan). Lähetetty Kiinasta. Pussin sisällä ei ollut minkäänlaista saate- tmv. lappua/kirjoitusta.
Ihmettelen, miten saatoin sortua petokseen. Vielä suurempi ihme on, että tällainen verkkokauppa voi ilmoitella Facebookissa!

91

4930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama kohtalo. Kissakuviopaidat ala- arvoisia eikä mitään palautusmahdollisuutta, kuten kuvailit.
      Harmittaa oma tyhmyys.
      Miten vois varoittaa muita sortumasta Facebookin höynäytysmarkkinointiin?

    • Anonyymi

      Sama kokemus minulla, tilasin 2 pellavapaitaa kokoa xxl, koska ajattelin, että on sitten tosi reilun kokoisia ja rentoja kesäpaitoja, Ja pah, koko oli niin pieni, että ei mahtunut edes M-kokoiselle kaverilleni. Ei mitään palautusosoitetta paketissa. Laitoin palautetta sähköpostiin, joku tyyppi lupasi puhua managerilleen. Ja sanoi, että kyllähän tilatessasi tiesit koon, Joopa joo, mutta mitoitukset eivät ole samat kuin Suomessa tai Euroopassa. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN! Tuotteet tulee Kiinasta ja mitään mahdollisuutta palautukseen ei ole. Huijaa sillä, että on olevinaan suomalainen firma.

    • Anonyymi

      Sam kokemus. Aivan huijari. VAROKAA. Älkää sortuko tilaamaan mitään Noora Koivulta: bynoorakoivu.com., sama huijari myös nimellä Amada Koivu. On aivan huijari. Markkinoi tuotteita ominaan, ja ne tulevatkin suoran Kiinasta. Ei suostu tuotteiden palautukseen, perustelee sillä, että tuotteet olivat alnnuksessa ja niitä ei siksi voi palauttaa, eikä rahoja palauteta. Huijaa myös tullia, lähetyksen päällä oli arvona muutama euro, vaikka tuotteidne hinta oikeasti oli 48 €., Meidän kaikkien ketä tämä Noora Koivu, Amanda Koivu huijaa, pitää tehdä ilmoitus Kuluttajalautakuntaan. Ja tietysi ilmianto Faceen huijarista.

      • Anonyymi

        Täällä yksi kissa-paita huijattu. Kuka laatii nootin faceen? Allekirjoitan!
        Pirjo K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi kissa-paita huijattu. Kuka laatii nootin faceen? Allekirjoitan!
        Pirjo K.

        Täälläkin yksi, joka erehtyi tilaamaan. Olen viestitellyt sähköpostilla, aina eri nimi vastaajalla ja ihan yhtä tyhjän kanssa jaaritusta johtajalle puhumisesta yms. Teen huomenna ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.


      • Anonyymi

        Totta huijareita ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin yksi, joka erehtyi tilaamaan. Olen viestitellyt sähköpostilla, aina eri nimi vastaajalla ja ihan yhtä tyhjän kanssa jaaritusta johtajalle puhumisesta yms. Teen huomenna ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.

        Minäkin teen , aivan ihme vääntöä vaikka palautin tuotteen 🤔🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin teen , aivan ihme vääntöä vaikka palautin tuotteen 🤔🐷

        Saitko palautettua? Minä palautin postin kautta, maksoin postikulut. Mutta mitään vastausta ei kuulu. En ole maksanut näitä vielä klarnalle.
        Kumma kun Klarna on tällasen kanssa. Minäkin allekirjoitan.


      • Anonyymi

        Tämä kiinalainen huijari toimii mm nimellä Noora Koivu , Amanda Lehto. Helsinki-muoti. Espoo muoti... ja varmasti monella muullakin. Järkyttävää myös se. että Klarna rahoittaa niiden toimintaa eikä ota valituksia mitenkään huomioon. ... lupaavat selvittää...lopulta tulos on vettä maksat laskun. Ja Klarna vielä päätöksessään ohjaa ottamaan yhteyttä seuraavalle huijaus-sivustolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin teen , aivan ihme vääntöä vaikka palautin tuotteen 🤔🐷

        Sama kokemus. Kiinalainen huijaus-sivusto jota Klarna rahoittaa. toimii monella eri nimellä. mm helsinki-muoti, Espoo-muoti


    • Anonyymi

      Aivan sama kokemus 1.6.2021.
      Aivan ala-arvoista tavaraa, eikä saa palautettua!

    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä ilmoitus kuluttajasuojaan. Itse tilasin myös kissapaiden ja kokemus vastaa edellisen kokemusta. Onneksi en maksanut, ennen kun sain paketin. etsin palautusosoitetta mutta ei löydy netistä. Nyt kuitenkin mainostavat
      "Jos et ole tyytyväinen toimitettuun tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa.
      Asiakastyytyväisyys on tärkein prioriteettimme". laitoin viestiä asiakaspalveluun ja posti palautui ette tunne osoitetta... Kivikauppa kunniaan tai ainakin kotimaiset toimittajat :)

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Toimii myös nimellä Amanda Mykkänen. Amanda Koivu. Nimi muuttuu usein. Älkää tilatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii myös nimellä Amanda Mykkänen. Amanda Koivu. Nimi muuttuu usein. Älkää tilatko

        Rahoja ette saa takaisin olen klarnalle valittanut ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahoja ette saa takaisin olen klarnalle valittanut ei auta.

        Klarna mitätöi laskuni, joten valitus auttoi.


    • Anonyymi

      Älkää menkö halpaan niinkuin itse tein. Eikö kukaan pysty pysäyttämään tätä huijaria? Sain 2 aivan liian pientä puseroa. Ei vastaa suomalaista kokoa ja alennustuotteita ei voi palauttaa. Tämä petturi tekee hyvää tiliä meidän hyväuskoisten avulla. Kiinalaiset ovat pienikokoisia, siellähän nämä ala-arvoiset vaatteet huijarille tehdään. Grrrrrrrrrr......

    • Anonyymi

      Ikinä en enää tilaa netistä mitään, oli tämä sellainen huijaus.

    • Anonyymi

      Sama täällä menin halpaan, kissa paita ja pellava mekko aivan ala-arvoinen.. älkää tilatko mitään tältä toimittajalta. Aivan ala-arvoiset tuotteet. Ja ei mitään palautusohjetta. Harmittaa että menin lankaan. Miten saa mainostaa Facebookissa.

    • Anonyymi

      Tällaiseen huijaukseen minä sorruin :( Viimeisin vastaus sähköpostiini oli [email protected]> Kiitos sähköpostistasi.
      Voitteko antaa meille tilausnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, jota olet käyttänyt tilauksen tekemisessä, jotta voimme tarkistaa sen puolestasi? Lisätietoja, kuten täydellinen toimitusosoite ja ostopäivä, auttaisi meitä myös löytämään tilauksesi.
      Odotan vastaustasi, jotta voimme auttaa sinua edelleen. Hyvää päivän jatkoa!

      Toinen ostos oli kissapaita, ohuenohutta puuvillaa, jonka viimeistely oli sutta ja sekundaa! Toinen ostos puhelinlaukku, joka oli ala-arvoinen laadultaan ja täysin eri näköinen kuin mainoksessa.
      Toimitus kesti kaksi viikkoa Kiinasta ? ja olisin lähettänyt tuotteet takasin postissa. Vastaus oli, että ei kannata, palautuvat kuitenkin takaisin ja joudut maksamaan postikulut (Kiinaan?) itse. Sähköposissa
      12.05. EUR/DEU 23,95 Osto - SP * BYAMANDALEHTO 23,95
      12.05. EUR/DEU 26,95 Osto - SP * BYAMANDALEHTO 26,95
      Maksoin Visalla ja nyt ne ovat velkanani, koska en suostu niitä maksamaan, vaan odotan hyvitystä. Pitänee tehdä Visalle ilmoitus huijauksesta, jota ei hyvitetä reklamaatiosta huolimatta.

      • Anonyymi

        Tilasin nahkasandaalit joita luulin suomalaisiksi.
        Pienet ja todella huonolaatuiset. Materiaali ei edes muistuttanut nahkaa. Palautin postin kautta siihen Helsingin osoitteeseen mikä oli välittäjänä. Onneks otin maksun Klarnan kautta ja kuvasin palautuskuiton ja paketin yltäpäältä. Klarna selvittää nyt koska palautusta ei ole vastaaotettu - eikä ihme koska ko firmaa ei enää ole. Nimi vaihtunut tiuhaan tahtiin.


    • Anonyymi

      Onko kukaan valittanut tästä huijarista kuluttajasuojalautakunnalle ? [email protected]> ei anna palautusosoitetta eikä muutoinkaan kommentoi reklamaatioita!

    • Anonyymi

      Tein oman pankkini verkkopankkitunnuksilla ilmoituksen huijauksesta :

      "Oikaisupyyntösi on vastaanotettu ja otamme sen käsittelyyn mahdollisimman pian. Ohessa aikaisemmin toimittamasi dokumentit.
      Tapauksesta riippuen hyvitämme reklamoidun summan. Kansainvälisten korttiyhtiöiden käytännön mukaisesti kokonaiskäsittelyaika on keskimäärin kahdesta kolmeen kuukautta.
      Mikäli tarvitsemme lisätietoja tai jos selvityksen ajaksi mahdollisesti tehty hyvitys veloitetaan selvityksen jälkeen takaisin, olemme sinuun yhteydessä.

      Ystävällisin terveisin,
      Nets Finland
      Card Disputes"

      Olin tehnyt ostokset Visalla, jätin ne avoimeksi 15.6.2021 erääntyvästä laskusta. Nähtäväksi jää, maksanko vielä korkoakin näistä huijauksista. Summa 50,90 € yhteensä ei ole minulle katastrofi, vaan en suostu periaatteesta maksamaan tuolle huijarille "Noora Koivu" , muka suomalainen ja "Amanda Lehto" , samoin suomalainen nimi, vaan minne huijatut rahamme menevät? Kiinalaisille?
      Taistelkaa tällaisia huijauksia vastaan kaikin keinoin! Itsekin olen lähettänyt useita sähköposteja [email protected]> ja en ole saanut vastauksia palautuksesta/hyvityksistä. Liitin nuo sähköpostitkin em. ilmoitukseen, samoin kuvat lähetyksestä. Vahingosta viisastuneena, [email protected]

    • Anonyymi

      Tasan sama kokemus. Itsekin tilasin kaksi kissataskupaitaa ja olen kokoa 42 ja imee aivan pintaa nämä paidat kokoa 2xl. Odotin mukavasti hulmuavia, väljiä paitoja enkä mitään ryppyisiä, ohuesta kankaasta tehtyjä kittanoita. Jostain syystä vielä helma ommeltu ympäriinsä yhteen. Tosi outoja.

    • Anonyymi

      Sama täällä palautin mutta he sanoivat etteivät ota vastaan teen ilmoituksen tästä kuluttajasuojaan😠

    • Anonyymi

      Puuvillaa muka on mutta kuitenkin käsipesu paidoissa.

    • Anonyymi

      Sama Täällä. Ostin Klarnan laskuun enkä meinaa maksaa. Lasku on nyt ns hyllytetty. Kovaa vääntöä Noora Koivun kanssa kun ei voi palauttaa. Saa nähdä miten käy

      • Anonyymi

        En myöskään aio maksaa. Ihan ala-arvoinen tuote. Palauttaa ei voi.


      • Anonyymi

        Hei, minulla sama juttu. Tilasin kissa-paidan. Tuote tuli tosin pitkän ajan kuluttua ja on aivan karmea. En ole maksanut, enkä aio maksaa. Lasku on hyllytetty. Kesti tosi pitkään ennen kuin sain Klarnalta jonkun tiedon mihin voin ottaa yhteyttä eli siis tähän huijarimyyjään. Hän vastasi ja pyysi valokuvaa tuotteesta, jotta voi tarkastella sitä. Juuri äsken laitoin hänelle vastauksen, että hän voi tarkastella tuotetta kaikeassa rauhassa kunhan antaa palautusosoitteen. Tarjouiduin myös viemään tuotteen hänelle henkilökohtaisesti. Kerroin myös että en ole ainoa joka on pettynyt tuotteeseen ja haluaisi sen palauttaa, kun vain olisi palautusosoite. Voiko Klarna mitätöidä laskun jos en saa mitään palautusosoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, minulla sama juttu. Tilasin kissa-paidan. Tuote tuli tosin pitkän ajan kuluttua ja on aivan karmea. En ole maksanut, enkä aio maksaa. Lasku on hyllytetty. Kesti tosi pitkään ennen kuin sain Klarnalta jonkun tiedon mihin voin ottaa yhteyttä eli siis tähän huijarimyyjään. Hän vastasi ja pyysi valokuvaa tuotteesta, jotta voi tarkastella sitä. Juuri äsken laitoin hänelle vastauksen, että hän voi tarkastella tuotetta kaikeassa rauhassa kunhan antaa palautusosoitteen. Tarjouiduin myös viemään tuotteen hänelle henkilökohtaisesti. Kerroin myös että en ole ainoa joka on pettynyt tuotteeseen ja haluaisi sen palauttaa, kun vain olisi palautusosoite. Voiko Klarna mitätöidä laskun jos en saa mitään palautusosoitetta?

        Voi mitätöidä.


    • Anonyymi

      Aivan samanlainen kokemus kyseisen verkkokaupan kanssa käymästäni kaupasta ja Kissa paidasta.

      • Anonyymi

        Nyt on nimellä Amanda Mykkänen. Nimi muuttuu usein.


    • Anonyymi

      Samoin tein minä, menin vipuun! Kysyessäni palutusosoitetta sain englanninkielisen vastauksen, toimitus vastaa tilausta. Pellava(?)mekko kokoa M vastannee kokoa XXS.
      Jos palauttaisin, tulisi tuote lähettää omalla kustannuksella Alankomaihin. 😠

    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla odotan tlausta Noora Koivulta. Tilasin 6 päivää sitten instamainoksen houkuttamana "terveyssandaalit" ja koska lähetystä ei ole kuulunut (ja lähetyksen seurantakoodi ei johda mihinkään), aloin googlaamaan Noora Koivua - eli löysin mm. tämän keskustelun. Jotain huijauksen makua tässä aavistelinkin, saa nähdä, tuleeko lähetys koskaan perille. Ja jos tule, minkälaista laatua sandaalit ovat. Kommenttinen laadusta ei lupaa hyvää....

      • Anonyymi

        Voi ei, minäkin taisin tulla huijatuksi sandaalit tilasin,saas nähdä millaiset tulee vai tuleeko???jotain ihan muuta.


      • Anonyymi

        Tilasin niin sanottu terveys sandaalit...kiinalaista pahalta muovi tuoksuiset ihan " krääsä " tavaraa!!
        Eikä voi palauttaa...kun mukamas oli tarjoksessa.
        HUJAUSSTA !!


      • Anonyymi

        Ihan kauheet sandaalit. Haiseekin ihan myrkyltä...samassa veneessä, kannattaa jatkossa miettiä mistä tilaa.


      • Anonyymi

        Tilasin myös ne sandaalit, tuli todella huonolaatuiset muovikengät.. Ei läheskään sitä, mitä luvattiin. Sähköposteihin saan automaattivastauksen. Lasku on Klarnalla taukotilassa. Palautusosoitetta ei ole missään.


      • Anonyymi

        Kauheaa, minäkin tilasin terveyssandaalit jotka tulivat juuri postista. Ihan järkyttävät. JOtain muovia, liian pienet, ei mitenkään vastaa tuotetta mitä mainostettiin. Ryhdyin etsimään åpalautusosoitetta ja päädyin tänne sivulle...voi PRKL!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin myös ne sandaalit, tuli todella huonolaatuiset muovikengät.. Ei läheskään sitä, mitä luvattiin. Sähköposteihin saan automaattivastauksen. Lasku on Klarnalla taukotilassa. Palautusosoitetta ei ole missään.

        Sama tilsus js paskat kengät. Ja minä tyhmä maksoin Visalla ja nyt tulee kuukausittain laskuja. Nyt Visa on kuoletettu. Pyysivät kuvakaappaukset laskuista ja tilinumeron että voisivat tarvittaessa palauttaa rahat, hah, en usko. Huijausta on.


    • Anonyymi

      Juuri sama täällä. Liian pieni vaate joka ei ole kuullutkaan koosta xl, varmaan xxs!!! Ei voi palauttaa!! Onko kukaan tehnyt valitusta kuluttaja-asiamieheen??

      • Anonyymi

        Nyt on nimellä Amanda Mykkänen haalareita myy instagramissa. Varokaa laatu o todella huono


    • Anonyymi

      Jotenkin tuo suomalainen nimi teki asiasta luotettavan. No oppirahat maksettu.

    • Anonyymi

      Ihan sama homma sen kissapaidan kans, ihan eri paita, mitä oli kuvissa. Tää meni melkein niihin hauskimpiin nettitilauksiin. Enkä löydä edes firman tietoja mistään☹, että voisi valittaa tuotteesta.

    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin (koko xxl tuskin mahtui M kokoiselle ystävälleni) olisi pitänyt ottaa kuvia ja sitten he olisivat päättäneet ottavatko takaisin vai ei.Palautus Alankomaihin voi kuulemma hiukan kestää.Eipä taida kauan tuollainen firma pystyssä pysyä.

    • Anonyymi

      Joo , minultakin varoituksen sana. Tilasin Noora Koivu kissapaidan, sain sen, mutta ala-arvoinen. Eikä oikean kokoinen. Harmittaa kun en tsekannut tarkemmin ennen kuin tilasin. Ole siis minua fiksumpi ja mieti, ennenkuin tilaat.

    • Anonyymi

      Sama juttu. Kissapaita tai halpa kopio tuli postissa ilman saatetta. Olen käynyt kirjeenvaihtoa yritykseen ja viestejä on nyt 24...erittäin huonolla Google kääntäjällä käännettyä suomen kieltä ja välillä heikolla englannin kielellä tulee viestit. Nyt pärähti hermot ja kerroin heidän tapaansa toimia kuluttajaa harhaanjohtavalla tavalla ja aion selvittää toimiiko yritys lain mukaan. Sain pitkän sähköpostin, jossa luvattiin 100% hyvitystä ja 9 euroa päälle. En ole edes maksanut laskua, enkä maksa. Klarnalla lasku odottaa selvitystä ja sieltä neuvottiinkin, ettei laskua kannata maksaa. Ihan sekoilua koko touhu. Toivottavasti kukaan ei lankea tähän ansaan ja jos lankeaa, ÄLÄ MAKSA!

    • Anonyymi

      Mulla tällä hetkellä sama ongelma. Ei tietoa mihin voisi lähettää takaisin.! Viesteihin ei vastata!! Tuota Aivan sanonko mistä..! Huijaus

    • Anonyymi

      Pellavamekko ei ollut pellavaa vaan puuvilla-polyester. Värikään ei täsmännyt. Pettymys. Ja kaikenlisäksi Kiinalainen tuote. Tuotekuva kin antoi ymmärtää aivan toista.. Moninkertainen pettymys!

    • Anonyymi

      Tilasin "terveyskengät" tyhmyyksissäni.
      Seurantailmoituksia tuli lähes päivittäin.
      Paketti saapui ruttuisessa muovipussissa. Järkyttävät klopot lituskoina. Tilasin kokoa 39, olivat kokoa 40. Oma kokoni on 38, mutta varmuuden vuoksi kommenttien vuoksi tilasin yhtä isommat. Palautusohjeet hankalat ja lisäksi pitäisi palauttaa pääpaikkaan Alankomaihin. Ei missään osoitetta. Soitin asiakaspalveluun. Nauhalta vastasi joku jotain huonolla englannilla.
      Laskutus tauolla selvitystä varten.
      Ilmeisesti huijarifirma. Pahimmassa tapauksessa jotain muuta...peitefirma tms.
      Alankomaat yhdistetään usein huumeisiin.
      Kuluttajasuojaan teen ilmoituksen jollei mitään järkevää ala kuulua.
      Tyhmästä päästä saa kyllä tietty itse kärsiä.

    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus.

    • Anonyymi

      Samat on kokemukset täälläkin. Tilasin yhden kissapaidan, jonka maksoin, vaikka ei mahtunut alkuunkaan päälleni, mutta ajattelin, että ehkä joku voisi mkäyttää. Heti tuli alennettu minos jan sorruin siihen, kun en ollut vielä nähnyt ensimmäisen pientä kokoa. Peruutin tämän toisen ja olin kuulemma tilannut vielä kolmannenkin, en kylläkään tarkoituksella. Nyt pitäisi lähettää takaisin, jotta saisi klarnaan palautuksen seurannan palautuksesta. Minne palautan, kun missään ei ole palautusosoiteta, eilä viesteihin vastata muuta kuin jotain englanniksi, josta en tajua mitään. Selvää huijausta.

    • Anonyymi

      Kaksi pellavamekkoa onneton tilasin. Ei ole pellavaa nähnytkään ja kuva ei vastannut tuotetta. Menevät kai roskiin. Huijausta koko yritys. Omaa tyhmyyttäni kun en tutkinut taustoja.

    • Anonyymi

      Älkää vaan missään nimessä ostako tästä huijarifirmasta!

    • Anonyymi

      Tänään hain postista Noora Koivulta
      tilaamani "terveyssandaalit" . Yritin perua tilaukseni luettuani kommentteja tästä huijarikauppiaasta; ei onnistunut. Ovat haisevat muovikengät, ihan halppistavaraa. Mainoskuvissa näyttivät hyviltä. ÄLKÄÄ TILATKO NOORA KOIVULTA tai mitä nimeä huijarifirma milloinkin käyttää!

    • Anonyymi

      Sama kokemus!!! Yritän juuri saada rahojani takaisin!

    • Anonyymi

      Minä innostuin myös tilaamaan paksupohjaiset sandaalit ByAmandaLehto :lta. Instagramin mainos sai minut innostumaan sandaaleista. Sandaalit ovat aivan kauheat ja ilmoitin heille, että haluan palauttaa sandaalit koska ne eivät ole hyvät jalkaani. No eihän ne sieltä mitään palautusosoitetta ole antanut. Selittävät, että alennustuotteita ei voi palauttaa! Sandaalit eivät olleet alennuksessa. Lupailevat sivuilla että tuotteilla on palautusoikeus. Olen ottanut sandaalit Klarnaan laskulle ja Klarna selvittää nyt asiaa. Tein myös kuluttaja asiamiehelle ilmoituksen kyseisestä yrityksestä saas nähdä miten käy… joudunko maksamaan sandaalit! ÄLÄKÄÄ TILATKO By amandalehdolta mitään. Luotin kyseiseen firmaan myös siksi kun Klaran on heidän yhteistyökumppanina mutta ei näytä sekään olevan mikään tae sille, että firma olisi luotettava.

    • Anonyymi

      Älkää ymitään näiltä. Tuotteet ovat Sika 🐷 huonoja. Itse palautin omalla kustannuksellaan lähettäjälle ja nyt on vääntöä jostain numerosta 🤔🐷

      • Anonyymi

        Miten sait palautettua! Minä kävin postissa ja sanoivat etteivät löydä mitään palautusosoitetta, että se pitää kysyy lähettäjältä. ByAmandaLehto ei ole suostunut minulle palautusosoitetta antamaan. Minä maksan mielelläni palautuksen itse jotta pääsen sandaaleista eroon!


    • Anonyymi

      Tilasin Noora Koivu verkkosivuilta neulontasetin. Tuote ei vastannut lainkaan odotuksia. Tuli Kiinasta vain neulat, ei lainkaan sitä pohjaa joka oli mainoksessa.
      Laitoin viestiä, vastaukset tulee vain englanniksi. Mainoksia sen sijaan tulee nyt useita päivässä. Ihan höpöhöpö firma.

    • Anonyymi

      Minulla ihan samanlaisia kokemuksia. Eikä mihinkään saa yhteyttä. Onko Klarna Bank mahdollisesti kompuksessa huijarin kanssa?

      • Anonyymi

        Tätä olen myös miettinyt ja maininnut Klaranalle että kun he tekevät tämän yrityksen kanssa yhteistyötä niin ByAmandaLehdosta saa sen kuvan että on luotettava nettikauppa! Itse tein kuluttaja -asiamiehellei ilmoituksen byamandalehdosta!


    • Anonyymi

      Jos käytitte maksamiseen korttia tehkää rahojen palautuspyyntö kortin myöntäneen pankin verkkosivuilla. Kannattaa joka tapauksessa jos maksoitte tililtänne ottaa yhteyttä pankkiin ja kysyä onko mitään tehtävissä.

    • Anonyymi

      Kannatta vähän tutkia näiden juttujen taustoja tutustumalla FB-profiiliin vähän tarkemmin"

      "Sivua hallinnoivien ihmisten ensisijaisia maa- tai aluesijainteja: Philippines (4), Netherlands (2), Australia (1)"

      Eipä siinä taida suomen Kuluttajaviranomaisilla olla valtuuksia :)

      • Anonyymi

        Poliisilla on tai ainakin Suopolla. Kannattaa käydä Ratakadulla tai ottaa sinne yhteyttä.


    • Anonyymi

      Olen kohtalotoverisi! Tilasin mekon, joka saapui yli viikon myöhässä luvatusta toimitusajasta, ja on väärä tuote. Halusin palauttaa, ja se osoittautui mahdottomaksi. Palautusosoitetta ei löytynyt mistään, meileihin vastattiin pitkällä viiveellä englanniksi, ja support vastaus vaikuttaa automaattiselta vastaukselta. Sama vastaus tuli jokaiseen lähettämääni meiliin. Maksoin tuotteen, joka on ihan just sitä itseään. Enkä saa rahojani takaisin. Harmittaa huijaus!

    • Anonyymi

      sama täällä voi tyhmyyttäni

    • Anonyymi

      olen tehnyt ilmoituksen kuluttajaviraston, toivottavasti jää kiinni ja toiminta lopetetaan.

    • Anonyymi

      Ihan samanlaiset kokemukset. Olen yrittänyt yli kymmenen kertaa viedä asiaa eteenpäin, firmalla on valmiina vastausformaatteja jotka toistuvat ja toistuvat. Ilmoitin Kuluttaja-asiamiehelle tästä huijausfirmasta.

    • Anonyymi

      Kizaro-Finland, NooraKoivu Finland kaikki Kiinan paskaa, samoin menin lankaan ja tilasin,...palautus kalliimpaa, kuin tuote itse, pitkän pommituksen jälkeen sain 40% yhdestä tuotteesta hyvitystä, ei tarvisi edes lähettää takaisin!!!!

    • Anonyymi

      Aivan täyttä huijausta! Olen nyt tässä parisen viikkoa pyytänyt palautusohjeita... Viestejä tulee,jos jonkinlaisia.Englanniksi,pyysin suomeksi,koska mainostaa olevansa suomalainen yritys.Tuli ruotsiksi.En luovuttanut,edelleen pyydän palautusohjeet.Suomeksi.Tulee varmaan vinkuintiaksi seuraavaks... Veikkaan,ettei koskaan tule.

    • Anonyymi

      Älä missään tapauksessa tilaa NOORAKOIVU tai AMANDALEHTO vaihtaa aina nimeä, mutta sama HUIJARI. Eikö kukaan tee rikosilmoitusta?

    • Anonyymi

      Samoin kävi minulle! Tilasin sandaalit jotka hain postista....epäkelvot, muovipohjaiset sekä haju oli kammottava! Olen pyytänyt vastausta k.o. firmalta mihin palautetaan....vastaus oli vaan harmi ettet ollut tyytyväinen.....siis ihan humpuukia koko homma! palautusosoitetta enkä muutakaan ohjetta ei ole tullut......apua, mitä näiden kanssa tehdään!!!!1

    • Anonyymi

      Oletteko jotain kehitysvammaisia tai muuten vajaaälyisiä vai miksi tilailette näitä? Vaikea ymmärtää.

    • Anonyymi

      Olen kohtalotoverisi. Juuri noin on käynyt myös minulle. Harmittaa niin vietävästi. Olen niin pettynyt. Eikö kukaan voi pysäyttää tälläistä toimintaa. Pilaa rehellistenkin verkkokauppojenkin maineen. Menen mieluummin kivijalkakauppaan.

    • Anonyymi

      Nimi muuttuu koko ajan ALKÄÄ VAAN TILATKO. Erittäin huonolaatusta vaatetta ym. Taas pyörii instassa jollakin toisella nimellä😡

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin kaksi kissapaitaa toukokuun lopussa. Juhannusviikolla tuli yksi paketti, jossa huonosti tehty ja niin pieni paidankittana, etteivät käteni mahtuneet hihoihin.
      Paketissa ei ollut mitään lähete/saatekirjettä eikä siis palautusohjeita tms. Siinä oli kuitenkin lähettäjän nimi Yanwen Logistics tms. ja postilokero-osoite Helsinkiin. Sinne laitoin paketin menemään (maksoi 11,80 e) ja ilmoitin s-postilla, että olen palauttanut epäkelvon tuotteen. Vastaukseksi tuli vain englanninkielistä ylistystekstiä, miten kaikkea kivaa ja kaunista saan tilata alennuksella.
      Ennen kesäkuun loppua tuli toinen paketti, jota en edes avannut, vaan palautin heti. Siinä oli lähettäjänä joku alankomaalainen logistiikkafirma (maksoi 5,10 e). Laitoin taas spostia infonoorakoivulle ja alkoi tulla englanniksi selitystä, että pakettisi on tulossa ja muuta ihan höpönlöpöä. Eli eivät edes ymmärtäneet/ halunneet ymmärtää, mitä viestitin suomeksi. Sitten päätin vaihtaa kielen enkuksi minäkin, mutta nytpä sieltä alkoi tulla konekäännöstekstejä, joista ei saanut juuri mitään tolkkua.
      Otin myös yhteyttä Klarnaan, joka pisti maksuni kolmeksi viikoksi jäihin ja lupasi selvittää asiaa. Kun tästä ilmoitin noorakoivuun, sieltä alettiin kysellä kuitteja palauttamistani paketeista. Olin niiden kopiot jo pari kertaa lähettänyt heille aiemmin, mutta eivät reagoineet.
      Nyt lähetin kuittikopiot vielä kertaalleen ja ilmoitin, että jos homma ei hoidu 27.7. mennessä, teen heistä ilmoituksen Suomen kuluttajaviranomaisille. Tähän en ole vielä saanut vastausta, joten toivottavasti siellä nyt mietitään, kannattaako joutua viranomaisten syyniin vai kannattaako hoitaa asiat lakien mukaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Soitin Klarnaan, koska en ollut vielä maksanut laskua. Sanoivat heti, mihin osoitteeseen kannattaa laittaa viestiä, eli [email protected]
      Laittoivat laskun taukotilaan 3 viikoksi ja jos asia ei ratkea, niin sitten heidän valitusosastonsa ottaa homman käsittelyyn.

      Tilasin "terveyssandaalit". Paskimmat mitä eläissäni olen nähnyt. Kauhealle haisivat.
      Laitoin tuonne info noorakoiuvuun, että mikäli eivät omalla kustannuksella pura kauppaa niin ilmoitus poliisille ja muille viranomaisille.

      En ikinä tilaa netistä enää mitään.

    • Anonyymi

      Missään nimessä ei kannata tilata. Huijausta! Tuotteet eivät ole, mitä luvataan. Ja mitään ei voi palauttaa tai vaihtaa.

    • Anonyymi

      Minulla samantapainen kokemus asiasta, älkää tilatko mitään byamandalehto tai bynoorakoivu, palautus mahdoton

    • Anonyymi

      Sama täällä myös.
      29.6.21 tilattu, 31.7.21 tilaus ei ole edelleenkään perillä. Myyjän mukaan toimitus kestää (9)14-21 päivää. Lisäksi nk. palautusoikeus (14 vrk) lähtee kulkemaan tilauksen toimituspäivästä, ei vastaanotto päivästä. Koko tilaustahan ei ole välttämättä edes saapunut tilaajalle, kun jo palautusoikeus umpeutuu.
      Postin ja Klarnan kanssa asia selvittelyssä.
      Tilauksen kulusta käyty myyjän kanssa sähköpostikeskustelua: tuloksetta. Vastaus tulee mutta liirum, laarum.... ensin suomeksi, sitten seuraavat englanniksi. Alennustuote, joten palautus mahdotonta. Taidanpa jättää noutamatta koko tilausta.

      Omaksi tappiokseni juttu jää mutta sainpahan opetuksen.

    • Anonyymi

      Olikos se just tämä kun käytti varastettua kuvaa paidoissaan.

    • Anonyymi

      Älkää ostako tästä verkkokaupasta mitään! On huijausta!

    • Anonyymi

      Tilasin Noora Koivula varvassandaalit soljella. Koko taulukosta tarkistin koon. Tossut tuli kiinapussissa. Vaikka otin 2 numeroa suuremmat, koko oli pieni ja niin kapea että en saanut kokeiltua. Laitoin kyselyn, minne palautan. Vastaus oli että niitä ei käytettynä voi palauttaa. Lohdutuksena -15% alennus seuraavasta ostoksesta. Oli eka ja vika tilaus mulle.

    • Anonyymi

      Niin kävi myös minulle....ikävä kyllä ja mitään yhteyttä ei k.o. yritykseen saa!!!! Älkää menkö lankaan, täysin huijarifirma tuotteet tulee ties mistä ja täysin kelvottomia!

    • Anonyymi

      Samoin kävi, kuinka saatoinkaan sortua moiseen, luuloni siitä että on nimestä päätelleen kotimainen myyjä. 3 kk asiasta väänsin, mutta lopulta maksoin laskun. Maailman parhaita selittäjiä. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SORTUKO OSTAMAAN KO. MYYJÄLTÄ!!

    • Anonyymi

      Klarna mukana juonessa! Eivät tee mitään, lasku odotustilassa aikansa ja sitten kehoittavat maksamaan laskun jos ei pääse sopimukseen myyjän kanssa! Netti täynnä Klarnan ja tämän huijarin toiminnasta siipeen saaneita!

    • Anonyymi

      Olipa Anonyymin kokemus bynoorakoivu/ byamandalehdosta prikulleen kuin oma kokemukseni.
      Minä ostin laskulla, jota en maksanut. Valitin Klarnalle= laskutusfirmalle, ilmoitin huijariyritykseksi( on ilmeisesti Tanskassa toimiva), Klarna käsitteli asian, maksua ei vaadittu.

    • Anonyymi

      Itse meinasin tilata tuotteen ko. verkkokaupasta, mutta hälytyskellot soivat huonolla suomella kirjoitetusta tekstistä, esim. "olen syntynyt ja kasvanut kalliossassa"

    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia. Tilasin pellavamekon ja se oli liian pieni. Eivät suostuneet antamaan palautusosoitetta Klarnasta ei mitään apua. Lopulta maksoin mekon, kun en jaksanut enää vääntää. Klarnalke annoin kyllä palautetta asiasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe