Koska uusi Herätkää ilmestyy?

Anonyymi

On mennyt kohta puoli vuotta eikä yhtään Herätkäätä vuodelle 2021.

Onko Herätkää nukkunut pommmiin?

24

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos huomautuksesta.Korjaamme asian loppuvuodesta.
      On unohtunut.

      • Anonyymi

        Ei ole ollut mitään luettavaa yli puoleen vuoteen. Luen vain Herätkäätä.


    • Anonyymi

      Kohta saat Herätkää lehtesi, ole vaan kärsivällinen.

      • Anonyymi

        Lehden nimi muutetaan Hävettää!- lehdeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehden nimi muutetaan Hävettää!- lehdeksi.

        Ei muuteta. Seura on kykenemätön häpeämään.


      • Anonyymi

        Toivottavasti se tulee myös paperisena. Kaikilla ei ole tietokoneita ja älypuhelimia. Kiitokset myös siitä, että se on ohuempi nykyisin,eikä ole liikaa luettavaa. Liian paksuja lehtiä ei jaksa lukea


    • Anonyymi

      Nyt seuraa tiedoitus herätkää lehdestä,

      voitte jäädä seisomaan halutessanne ilmoitusten ajaksi:

      ANNA RAHAA !

      • Anonyymi

        Vartiotorninkin nimi muutetaan. Sen nimeksi tulee Vartiokorni.Hallintoelimen satulinnan julistaja.


    • Anonyymi

      Kuinka ironista, että Jehovan todistajat levittävät Herätkää!-nimistä lehteä. Hieman kuin Wincapitan sijoitusosakkaat tulisivat ovellesi kertomaan, kuinka on tullut aika ottaa järki käteen.

      • Anonyymi

        Jehovan todistajat tosiaan kuvittelevat ymmärtäneensä jotain, mikä on jäänyt lähes kaikilta muilta tajuamatta. Tällaiset kultit vetoavat sellaisiin, jotka haluavat tuntea itsensä erityiseksi. Jehovan todistajien opetus on täynnä omakehua ja toisten yläpuolelle asettumista.


    • Anonyymi
    • Sen jo ilmestyneen jt-.saasteen voi lukea takaperin. Ei se puppu siitä muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Jatketaan siitä mihin jäätiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaan siitä mihin jäätiin

        Herätkää lehti on muuttunut nimeksi:" Hävettää!" "Hävettää niin pe. . .leesti."


      • Anonyymi

        Onnellinen perhe auringonkilossa, taustalla norsut rypevät joessa.
        Eikös tämä ole Intiasta? Siellä on hinduja sekä toista miljoonaa jumalaa. Niistä jokainen löytää mieleisensä.
        Unohtakaa Jehova/Jahve/Seboth ym. ym.


    • Anonyymi

      Anonyymi 01.07.2021 11:20

      "Jehovan todistajat tosiaan kuvittelevat ymmärtäneensä jotain, mikä on jäänyt lähes kaikilta muilta tajuamatta. "

      Ja kuitenkaan he eivät tunne lahkonsa historiaakaan.
      Pasi Turunen esittelee lahkon kirjassaan Vartiotorni, valtakunta uudessa valossa.

      Vartiotornisitaatein. Ja kirjasta eivät mainosvaltuutetut ole kyenneet osoittamaan yhtään virhettä.

      Vartiotorni on mm. todistanut vuoden 1914 maailmanloppuvuodeksi pyramidin mitoilla.
      Vartiotorni on yhden ajanjaksonsa kieltänyt rokotukset lahkolaisilta sen erehdyksensä perusteella että rokotteet valmistettaisiin verestä.
      Nykyään vartiotorni vaatii lahkolaisia kieltämään rokotuskieltoajan olemassaolon.

      Vartiotorniseura on valmistanut Raamatusta väärennöksen, Turusessa on kymmenisen asiantuntijalausunta, myös oppinut Barclaylta, jonka lausunnon törkeästä väärennöksestä on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon, että Barclay muka kehuisi väärennöstä.

      • Anonyymi

        Turunen heräsi jo aamusta ja tulihan sieltä ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turunen heräsi jo aamusta ja tulihan sieltä ....

        Pöhköjä pitää herätellä joka päivä.
        Ei se Herätkää-lehti mitään auta. Siksi sen nimeksi on vaihdettu:" Hävettää".


    • Anonyymi

      Teitä ne tuntuu hävettävän kun niin kaipaatte luopiopahat takaisin! Kaipuu on molemminpuolista joten zoomiin iloiseen!

      • Anonyymi

        Miksi palaisin oksennukselle? Vartiokornin zoomia katselemaan?
        Hävetkää!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe