Miksi Roni Back on suosittu yritän hahmottaa sitä

Anonyymi

Havahduin siihen kun TV-ohjelmissa alkoi näkyä nuori tyyppi joka on persoonaton jonka jutut on tylsiä eikä hän ole millään tapaa hauska tai viihdyttävä. Miksi tuo on tässä ohjelmassa, miksi? Googlasin ja sain selville hänen olevan eräs suosituimmista Youtube tyypeistä tässä maassa, Mitä Vitt...?! Erään ystävänkin kanssa asiaa mietittiin.

Minä olen sen ajan ex-nuoria jolloin räväkkyys oli hyvä asia ja jos sai ärsytettyä ihmisiä vielä parempi, Motley Crue, Hanoi Rocks jne. oli silloin kova juttueikä ne tyypit olleet mitään sovinnaisia, Sleepparit herjasi kaikkea ja Pahkasika oli voimissaan, oli punkkareita eikä kukaan kumartanut ketään.

Nykyisin nuoret ovat helvetin konservatiiveja ja takakireitä, some pahastuu joka asiasta ja huumorin taju on imetty kuiviin, sarkasmia ja parodiaa ei nykynuoret ymmärrä. Joka asia otetaan loukkauksena. Ehkä siksi niin munaton ja nössö hahmo kuin Roni Back on suosittu, hän ei herätä mitään tunteita, hän on väritön ja tylsä kukaan ei suutu ainoastaan pitkästyy.

3

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa miettinyt

• Anonyymi

Totta. Roni Back on hyvin pelkistetty mutta itse nykynuorena ajattelen että todellisuudessa Roni ei voi sanoa kaikkea ”hauskaa” ja ”sarkastista” videoillaan tai televisiossa koska nykyään JOKAINEN suuttuu KAIKESTA ja Roni saisi hyvin paljon paskaa niskaan siitä. Ronin katsojatkin ovat nuoria 10-20 vuotiaita eli hän ei voi myöskään kertoa ”vanhan ajan vitsejä” sillä kukaan ei niitä silloin ymmärtäisi.
      Kun olen seurannut Ronia jo vuosia YouTubessa olen huomannut hänen videoiden tyylin muuttuvan rajusti, esimerkiksi:
      Roni teki ennen todella paljon pelivideoita ja reaktiovideoita. Nykyään hän panostaa editointiin, tuottamiseen ja suuriin eleisiin.

Tubettajat eivät myöskään saa rahaa ”käytännössä” itse videoista vaan videoissa olevista mainostuloista ja yhteistyökumppaneista. Jos Roni sanoisi tai tekisi jotain sopimatonta videoillaan hänen mainostulonsa lähtisi eikä Roni ansaitsisi videoitaan mainostuloja. Siksi hän myös miettii mitä sanoo.
      Ja kun olen katsonut Ronin videoita intensiivisesti vuosien ajan tiedän myös sen, että Roni Ei lähde näihin TV-Show juttuihin rahan tai maineen takia. Vaan kokemuksen. Näin hän itse sanoo.
      Ronilla on myös oma yritys joten kaikki kannatus mitä hän saa on vain hyvästä. Itse nuorena rakastan Ronin VIDEOISSA sitä miten hän osaa elää elämäänsä aina niin täysillä ja tosissaan. Se harmittaa koska tätä ei näy hänestä TVssä.

• Anonyymi

nykynuoriso tykkää autistisesta paskanjauhamisesta ja turhanpäiväsestä sisällöstä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1621
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1571
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1472
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1278
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1164
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      951
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      943
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      89
      819
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      184
      772
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      207
      749
    Aihe