Miehet, millä lisää seksiä suhteeseen?

Anonyymi

Tuli mieleen kysyä täältä, jos jollain olisi vinkkejä miten saada lisää seksiä parisuhteessa. Tilanne on se, että itse haluaisin vaikka joka päivä, mutta ilmeisesti miestä ei seksi kiinnosta (alussa oli enemmän), ei kannata edes ehdotella. Toimivuudesta ei ole kiinni. Onko kokemusta, mikä voisi lisätä haluja? Mitä tekisin?

8

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      istut naamalle, alku aina hankalaa. sopivasti liikuntaa ei liian yksitoikkoista 2h riittää kestävyytteen ja tötiä tai salipunttia isoilla lihaksilla ei laitteilla. perusruoka ja uni. lisäksi arginiini tuntuu laajentavan suonia...

      • Anonyymi

        Ja lopuksi laajenee purjo perseessäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi laajenee purjo perseessäs

        Ja tämä oli suora kuvaus yön tapahtumista!


    • Anonyymi

      Mitä jos kysyisit siltä mieheltä, etkä täällä.
      Voisit saada ihan oikean vastauksen.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: et mitenkään, valitettavasti. Se joko kiinnostaa tai sitten ei, itse elän naisen kanssa joka ei ole moneen vuoteen halunnut seksiä. Ja olemme vajaita 40, ei auta puheet ei terapiat, ei mikään. Kannattaa hoitaa tarpeet luotettavan panokaverin kanssa

    • Anonyymi

      Somea vähemmän, ja mieheen kiinni. Pientä hiplaamista. Hiukan panostusta seksikkääseen pukeutumiseen. Tehois minuun. Tuukko koittaa☺

    • Anonyymi

      "meissä jokaisessa asuu pieni hieroja" Hommaa hyväntuoksuista hierontaöljyä ja ehdota suihkun jälkeen miehellesi josko hän tahtoisi antaa sinulle kivan hieronnan. Ei ole mitään kiihottavampaa, kun pääsee tutustumaan naisen anatomiaan öljystä liukkailla sormilla ja hieroa tätä pikkuhiljaa orkun partaalle. Loppu onkin molemminpuolista kuumaa seksiä. Välillä voit ehdottaa hierontaasi pelkällä huulilla ja kielellä, osta pieni klitoriskiihotin ja anna miehesi itse kokeilla miten ja mihin sitä käytetään, varsinkin kielen kanssa yhdessä käytettynä se saa molemmat villiksi halusta. Näitä ja monia muita kiihottavia juttuja opimme erään naisen kanssa. Ei se suhde ainakaan seksin puutteeseen kaatunut!

    • Anonyymi

      Ota rakastaja tai useampikin niin tulee kunnolla saaduksi :))

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe