Miehet, millä lisää seksiä suhteeseen?

Anonyymi

Tuli mieleen kysyä täältä, jos jollain olisi vinkkejä miten saada lisää seksiä parisuhteessa. Tilanne on se, että itse haluaisin vaikka joka päivä, mutta ilmeisesti miestä ei seksi kiinnosta (alussa oli enemmän), ei kannata edes ehdotella. Toimivuudesta ei ole kiinni. Onko kokemusta, mikä voisi lisätä haluja? Mitä tekisin?

8

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

istut naamalle, alku aina hankalaa. sopivasti liikuntaa ei liian yksitoikkoista 2h riittää kestävyytteen ja tötiä tai salipunttia isoilla lihaksilla ei laitteilla. perusruoka ja uni. lisäksi arginiini tuntuu laajentavan suonia...

• Anonyymi

Ja lopuksi laajenee purjo perseessäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi laajenee purjo perseessäs

Ja tämä oli suora kuvaus yön tapahtumista!

• Anonyymi

Mitä jos kysyisit siltä mieheltä, etkä täällä.
      Voisit saada ihan oikean vastauksen.

• Anonyymi

Aloittajalle: et mitenkään, valitettavasti. Se joko kiinnostaa tai sitten ei, itse elän naisen kanssa joka ei ole moneen vuoteen halunnut seksiä. Ja olemme vajaita 40, ei auta puheet ei terapiat, ei mikään. Kannattaa hoitaa tarpeet luotettavan panokaverin kanssa

• Anonyymi

Somea vähemmän, ja mieheen kiinni. Pientä hiplaamista. Hiukan panostusta seksikkääseen pukeutumiseen. Tehois minuun. Tuukko koittaa☺

• Anonyymi

"meissä jokaisessa asuu pieni hieroja" Hommaa hyväntuoksuista hierontaöljyä ja ehdota suihkun jälkeen miehellesi josko hän tahtoisi antaa sinulle kivan hieronnan. Ei ole mitään kiihottavampaa, kun pääsee tutustumaan naisen anatomiaan öljystä liukkailla sormilla ja hieroa tätä pikkuhiljaa orkun partaalle. Loppu onkin molemminpuolista kuumaa seksiä. Välillä voit ehdottaa hierontaasi pelkällä huulilla ja kielellä, osta pieni klitoriskiihotin ja anna miehesi itse kokeilla miten ja mihin sitä käytetään, varsinkin kielen kanssa yhdessä käytettynä se saa molemmat villiksi halusta. Näitä ja monia muita kiihottavia juttuja opimme erään naisen kanssa. Ei se suhde ainakaan seksin puutteeseen kaatunut!

• Anonyymi

Ota rakastaja tai useampikin niin tulee kunnolla saaduksi :))

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      18
      5828
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      84
      5442
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3464
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      93
      3422
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1201
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1147
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1072
    8. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45
      873
    9. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38