Mukana Raisiolaisia?
"Sunnuntain vastaisena yönä Kaarinassa ilmoitettiin useiden henkilöiden joukkotappelusta, kertoo Lounais-Suomen poliisilaitos.
Autojen takaluukuista oltiin kaivettu apuvälineiksi pesäpallomailoja, ja joku oli myös keksinyt napata kättä pidemmäksi myös aurausviitan tien varresta.
Poliisin partiot keskeyttivät välienselvittelyn ja keräsivät kaksi pahapäisintä osallista talteen."
Lähteenä: Poliisi
Joukkotappelu Kaarinassa
13
80
Vastaukset
- Anonyymi
Naantalilaista huitu porukkaa mukana oli ainakin.
- Anonyymi
Muistuu elävästi mieleen Voimatien tappelu jossa myös osittain samaa porukkaa oli mukana.
- Anonyymi
pr pubin sakki ärvelsi
- Anonyymi
Muutaman mukana olleen Naantalilaisen kannattaa olla nyt tarkkana sillä koston kierre se on julma.
- Anonyymi
Mene jo hoitoon retardi..
- Anonyymi
Lallu siellä tappeli oikein kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lallu siellä tappeli oikein kunnolla.
Lektori.
- Anonyymi
Raisiolaiset eivät tappele. Naantalissa puolestaan pesäpallomailat heiluvat lähes joka viikonloppu.
- Anonyymi
Syytetyt ovat kiistäneet rikokset. Lähes kaikki ovat somalialaistaustaisia miehiä, jotka puhuvat suomea.
Oikeuskäsittelyn myötä julkiseksi tuli poliisin esitutkinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882