Mä en tajua.

Anonyymi

En mä ymmärrä enää yhtään, missä me mennään. Miksi sä flirttailet, jos et oo kiinnostunut? Onks se vaan sun tapa? Vai ajanvietettä? Vai huomasitko, miten se saa mut hämilleni ja pelleilet mun kanssa siksi? Sitä en tiedä, mitä sä tästä sit saat. Buustia egolle? Mä en tajua.

86

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet Täys idiootti, susta kukaan ole kiinnostunut!

      • Anonyymi

        Täydeksi idiootiksi mä oonkin itseni tuntenut vähän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydeksi idiootiksi mä oonkin itseni tuntenut vähän aikaa.

        Et ole idiootti vaan ehkä enempi se flirttailija on.
        Tällä viikolla toivottavasti näen sen naisen jälleen, liian kauan edellisestä ja haluan hänen lähelleen. Ikävä on.


      • Anonyymi

        22.11 Mahtaako kukaan olla kiinnostunut sinun tietämyksestäsi ja näkemyksistäsi, jos kävisit välillä vaikka niissä pubeissa kyselemässä, että miten on, saisiko olla lisää räätälöityä huuhaata. Kun tuntuu, että joudut täälllä netissä kökkimään nykyään, kuin olisit läyrännyt itsesi piireistäsi ulos.


      • Anonyymi

        Sullako se sit on ollu tämä levy useamman vuoden jo päällänSä? Etenkin keväisin hmmm


    • Anonyymi

      Toiselle flirtti voi olla toisella normikäytöstä. Vaikea sanoa kun et kerro keneltä kysyt.

      • Anonyymi

        Meinasin sanoa ihan samaa. Oma ihan normikäytökseni tulkitaan välillä flirtiksi. Näin siis vaikka en todellakaan tarkottaisi yhtään mitään. Tuntematta toista on ihan mahdoton sanoa varmaksi.


      • Anonyymi

        Voit lukea tuolta aiemman vastauksen..


      • Anonyymi

        Se näköjään poistettiin. Hän siis näyttäisi flirttailevan muillekin. Ehkä olen tosiaan tulkinnut tän ihan väärin. Ettei ole kyse edes flirtistä, vaikka kyse ei oo pelkästä hymystä ja katseesta vaan joistain jutuista, mitä hän on sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näköjään poistettiin. Hän siis näyttäisi flirttailevan muillekin. Ehkä olen tosiaan tulkinnut tän ihan väärin. Ettei ole kyse edes flirtistä, vaikka kyse ei oo pelkästä hymystä ja katseesta vaan joistain jutuista, mitä hän on sanonut.

        Itse voisin sanoa, että joku voisi ottaa minut flirttinä vaikka en sitä olisi, en ole varma. Mutta hänelle (ketä täällä kaipaan) oikeasti flirttaillut. Ero on suuri omasta mielestäni. Muille en flirttaile, se on ystävällisyyttä, mutta hänen edessä joutunut joskus pinnistään etten flirttaa ihan sumeilematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse voisin sanoa, että joku voisi ottaa minut flirttinä vaikka en sitä olisi, en ole varma. Mutta hänelle (ketä täällä kaipaan) oikeasti flirttaillut. Ero on suuri omasta mielestäni. Muille en flirttaile, se on ystävällisyyttä, mutta hänen edessä joutunut joskus pinnistään etten flirttaa ihan sumeilematta.

        Ihan tasan samat aatteet.


      • Anonyymi

        Vastuuttomat flirttailijat pitäisi laittaa telkien taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuuttomat flirttailijat pitäisi laittaa telkien taakse.

        Ikävät kommentoijat vois kitkeä pois kokonaan.


    • Anonyymi

      Ketkä on me? Eli mieheltä naiselle?

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Hymyilen ja olen ystävällinen kaikille. Jotkut huonoitsetuntoiset naiset usein luulevat heti, ettän nyt tuo mies flirttailee minulle.

      • Anonyymi

        No kyseessä on myös jutut, joita hän on sanonut.


      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt ihmismielen väärin. Hyvä itsetuntoiset tietää että flirttailet. Huono itsetuntoisen ihmettelee miksi esität jotain pelleä.


    • Anonyymi

      Kysy häneltä suoraan eikä täällä palstalla.

      • Anonyymi

        Ehkä kysynkin vielä, että mitä hän tarkoitti niillä jutuilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kysynkin vielä, että mitä hän tarkoitti niillä jutuilla...

        Kannattaa! Saat ainakin selvyyden.


    • Anonyymi

      Tommosia miehiä kyllä on ap olemassa.

    • Anonyymi

      Mulle kävi silloin aikoinaan niin etten vaan päässyt sinusta yli. Tapahtumat käsittelin ja purin omalla tavallani. Sen jälkeen ymmärsin itseäni paremmin. Silti jäi tyhjyys. Meidän olisi pitänyt nähdä ja puhua yhdessä. Siihen tyhjyyden ja ikävän tunteeseen kirjoittelin tänne... Minä tykkäsin sinusta silloin. Ja vieläkin. Elämä ei vain ole yksiselitteistä.
      Lähdin mukaasi vaikka en reaalissa. Ajatuksen ja tunteen tasolla kyllä.
      En minäkään osannut päästää irti.
      En koskaan hakenut mitään egon buustausta.
      Sellainen on turhaa. Tuntui, että sinä välitit ja minä välitin takaisin.
      Tänne en ole juurikaan enää kirjoittanut. En halua käydä henk. koht. asioita täällä. Alkuajoista oon muuttunut siinä suhteessa.
      Toivotan hyvää ja levollista yötä.
      Kirjoitin tähän kuin hälle.
      💫

      • Anonyymi

        😭 😌 Sielun ja tunteen tasolla olet ollut aina mukana. En vain tiennyt aiemmin, että se olit juuri sinä tai hän. Sen vuoksi järkytyin hieman kun tajusin sen. Mutta on pakko jatkaa eteenpäin, yhdessä tai erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😭 😌 Sielun ja tunteen tasolla olet ollut aina mukana. En vain tiennyt aiemmin, että se olit juuri sinä tai hän. Sen vuoksi järkytyin hieman kun tajusin sen. Mutta on pakko jatkaa eteenpäin, yhdessä tai erikseen.

        Siis edell. sivusta.


    • Anonyymi

      No hämmennys on aika söpöä, mä peitän omani vaan vähän paremmin. Miksi ajattelet etten olisi kiinnostunut, saat hyvälle tuulelle, se on jo paljon.

      • Anonyymi

        Hyvälle tuulelle voit tulla aika monesta jutusta, tuskin hän siihen mua tarvitsee.


    • Anonyymi

      Jos ihminen on ystävällinen luonteeltaan voi tosiaankin olla vaikea sanoa, onko kyseessä sen henkilön normi ystävällisyys vaiko flirttaileva ystävällisyys.

      Voi lähteä vähän mukaan ja esim kysyä leikkisästi, että flirttailetko nyt mulle vai näenkö unta tms. Tai sanoa jotain, että jos vielä hymyilet noin, mun täytyy poistua takavasemmalle, etten suutele sua jne.

      Jos ihminen on ystävällinen, niin aina voi kysyä ihan suoraan, että esim muuten seurusteletko tai lähtisitkö ulos? Ikäänkuin vastata ystävällisyyteen rehellisellä kiinnostuksella.

      Kiinnostuksessa ei ole yhtään mitään pahaa eikä hävettävää ja ystävälliset ihmiset on ystävällisiä, ei tarvi odottaa siis tylyjä pakkeja ja jos tulee kieltävä vastaus, niin jatkaa vaan pokkana tyyliin, et sori jos tulin melkein iholle, mutta oli ihan pakko kysyä tms.

      Positiiviset ihmiset on hyvin suosittuja seittimaailmassa ja ovat lähentelyisen suhteen siis vanhoja konkareita joilta onnistuu kyllä kieltäytyä toista nolaamatta.

      Mun mielipide asiasta ja kokemuksellinen puolin toisin.

      • Anonyymi

        Voi, tämä on niin hyvin kirjoitettu ♥️. Hyviä neuvoja kunhan vaan ei itse jäädy siinä tilanteessa 😊

        Todellakin hyviä lauseita joita aionkin heti jotain käyttää ensi kerralla kun tulee hämmentynyt ja epäselvyys onko joku flirttiä. Ja en itse pahastuisi ollenkaan näistä.
        Ja todellakin kiinnostuksessa Ei ole mitään pahaa tai hävettävää.👍


      • Anonyymi

        Ehkä tuollaisia ei nyt ihan kannata kysyä suoraan. Varsinkin jos tietää että toinen on varattu. Voi olla että joutuu naurunalaiseksi pahimmassa tapauksessa voi olla että joutuu syytteeseen ahdistelusta. Oli sitten kyse miehestä tai naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuollaisia ei nyt ihan kannata kysyä suoraan. Varsinkin jos tietää että toinen on varattu. Voi olla että joutuu naurunalaiseksi pahimmassa tapauksessa voi olla että joutuu syytteeseen ahdistelusta. Oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

        Höpö höpö... Ne on kysymyksiä joilla voidaan epäselväksi jäänyt tila/tunne selvittää...
        Syytteeseen, hah 😆 kysymyksistä...


    • Anonyymi

      No mikä sua vaivaa?

      Kyselen loputtomiin.

      Mistä moinen seksuaalinen lukko??

      Voi tietysti olla, kun jotta naiset kysyy niin menet viälä enemmän lukkoon.?

      Kaipoot vain pieniä tyttöjä joita on helppo härnätä .

      Se sua sut laukomaan...

      Olet wrong person .

      Luulisin, etten sua sytytä.

      Otat vuoan multa hengen pois sillä että syljet naamalle.

      Miksi vihhoot naisia??

      Oot kyllä sanonu että sulla ei oo naisista kokemusta.

      Haluaisin kyllä olla sulle kiertopalkinto.

      🥴🧐

      Muttei se sua tyydytä.

      Sulla piteis olla semmonen satakilonen leveänaamainen eukko . Joka panee sut polvilleen.

      Kieroudellaan.

      Sitä sinä kattosit.

    • Anonyymi

      Kivan buustin kyllä sainkin. :) Mukava lähtee kesäjuhliin nyt. On cloud nine... :)👌

      • Anonyymi

        Pidä hauskaa! Varmaan kivaa kun on kesäjuhlat👍

        T.ystävällinen nainen


    • Anonyymi

      Kesäjuhlat olisi kivat!

      • Anonyymi

        Ei oo mullakaan juhlia...


    • Anonyymi

      Flirtti piristää päivää kivasti ;) Ihanan M naisen kanssa kyllä saattasin mennä myös pidemmälle ;)

      • Anonyymi

        ”Paljon puhetta, vähän villoja” 🙃


    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että joskus flirtti voi muuttua toisen manipuloimiseksi. Halutaan saada toinen uskomaan johonkin täysin toteutumattomaan. Ja se on sydämillä leikkimistä ja toista satuttavaa, ei hyväksyttävää käytöstä. Tämä on synkempi näkökulma flirtistä, mutta myös ihan todellista ja mahdollista.

      • Anonyymi

        Totta tuokin. Minusta flirttailu on leikki. Siinä leikitään sillä, onko tuo toinen kiinnostunut vai ei? Se pitää osata lopettaa ajoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Minusta flirttailu on leikki. Siinä leikitään sillä, onko tuo toinen kiinnostunut vai ei? Se pitää osata lopettaa ajoissa!

        Samaa mieltä. 👍🏽


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Jos toinen kuitenkin kiinnostuu ja ihastuu, onhan se nyt flirttaajan vika


    • Anonyymi

      Mitä flirtti on? Ei se ainakaan ole kiinnostuksen osoitus. Eikä tarkoita samaa kuin kiinnostus. Väitän ettei flirtti ole useinkaan tietoista. Jos ihminen kiinnostaa, flirtti varmasti lisääntyy, mutta voi olla muitakin syitä flirttiin.

      Jos ihminen on hymyilevä, leikkisä, hän tykkää ihmisistä ja silmät loistaa innosta, se tulkitaan usein flirtiksi. Yhtä hyvin kuin introvertin tai asperger pitää saada olla oma itsensä, on hymyilevillä ekstroverteillä oikeus olla oma itsensä. Maailma olisi aika huonompi, jos hymyä pitää varoa, jotta toinen ei ajattele. Yleensä ottaen ylitulkinta, on tulkitsijan virhe. Viattoman flirtin lisäksi, kiinnostunut antaa muitakin merkkejä mm: sanallisesti ja lähestymällä. Jos fiksu huomaa, että toinen tulkitsee väärin ja hän ei itse ole kiinnostunut, hän toki ottaa askeleen taaksepäin ja peruuttaa. Flirtti loppuu tai huomattavasti laimenee. Silti on tulkitsijoita, jotka jäävät hymyyn kiinni kuin hukkuva oljenkorteen. On kiva ajatella, että joku on kiinnostunut.

      Flirtti on myös tapa osoittaa, että olet kiva tyyppi ja viihdyn kanssasi. Tai olet viehättävä. Kun ihminen vaistoaa, että hän on hyväksytty, on asioiden hoitaminen paljon helpompaa. Asia on sama, jos sanoisi, että olet fiksu tai kaunis/komeaa, ei nuokaan ole sama kuin ikuisen rakkauden tunnustus. Flirtti on kohteliaisuus.

      On inhimillistä, että ihastumme tai rakastumme. Se ei ole kohteen syy, sellaista vaan tapahtuu. On kurjaa, kun vastatunteita ei synny, mutta minkä sille kumpikaan voi. Rakkautta ei voi pakottaa! Ei siinä tilanteessa voi kuin niellä pettymys, käsitellä asia omassa tahdissaan ja jatkaa elämäänsä sitten kun on siihen valmis.

      • Anonyymi

        Hieno analyysi 👍jotenkin näin näen omankin "flirtin". Kiinnostusta ei voi enempää osoittaa kun toinen on varattu. Mut ainahan voi osoittaa että tykkää tyypistä ja on mielellään hänen kanssaan tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno analyysi 👍jotenkin näin näen omankin "flirtin". Kiinnostusta ei voi enempää osoittaa kun toinen on varattu. Mut ainahan voi osoittaa että tykkää tyypistä ja on mielellään hänen kanssaan tekemisissä.

        Juuri näin 👍 se tuo hyvää mieltä molemmille


      • Anonyymi

        No huh-huh 🥵

        On vähän vanha tämä ketju, mutta pakko kommentoida.

        Oma käsitykseni flirttailevista miehistä on seuraava: Heidän mielestään flirttiä on kiva harrastaa, koska siinä on kielletyn hedelmän maku, kun itse on jo parisuhteessa. Voi ”naamioida” himonsa muka flirtiksi. Todellisuudessa mies kaipaa piristystä, koska parisuhde junnaa paikoillaan. Sitä hän ei kuitenkaan osaa piristää mitenkään vaan hakee jännitystä elämäänsä katsomalla vieläkö flaksi kävisi. Tätä flirttiä voi jatkaa loputtomiin ja aina voi teeskennellä, että sehän oli vaan viatonta flirttiä. Mitä se ei koskaan ole. Mies ei ehkä osaa tyydyttää vaimoaan seksuaalisesti (kulissit voi olla ulospäin kunnossa), johon vaimo reagoi niin, ettei ole kiinnostunut seksistä lainkaan. Koska mikäs sen kurjempaa, kuin huono seksi.

        Hyvä tulkinta on se, että jos pystyt heittämään samat jutut flirttisi kohteelle, kun vaimosi / avovaimosi on paikalla, niin silloin se on viatonta.

        Kaikki seksuaalinen flirtti on miesten keino pönkittää egoaan. Varsinkin, kun flirtin kohde on sinkku. Naiset hakevat toki samaa, jos ovat parisuhteessa. Tai lähinnä edes jotain huomiota, jos oma puoliso ei ole enää vaikkapa 20 liikakilon myötä niin kiinnostunut. En tarkoita, että miehenkään 20 liikakiloa sen eroottisempaa latausta naisessa saa aikaan.

        Paras huulenheitto miehen ja naisen välillä ei vaadi seksuaalista virittyneisyyttä. Siitä tulee myös noloa, kun mennään asioihin, jotka kuuluvat vain omaan parisuhteeseen.

        Sekä naiset, että miehet kaipaavat kehuja, ne piristävät päivää. Mutta huumori on parhaimmillaan, kun siihen ei liity vihjauksia seksistä. ”Siitä puhe, mistä puute.” Eli mies, joka jaksaa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen toistaa samoja kuluneita alapään vihjailuitaan / juttujaan on valitettavasti yleensä onnettomassa parisuhteessa. Hänellä ei ole rohkeutta siitä lähteä, koska tuntisi itsensä epävarmaksi, kun vaimo ei olisi enää ”taustajoukoissa”.

        Moni mies tuntee itsensä varmaksi vain parisuhteessa. Jos parisuhdetta ei ole, mies menettää itseluottamuksensa.

        Ja ei, en vihaa miehiä, mikäli joku vetää tästä heti näin yksinkertaisen päätöksen. En vain pidä naimisissa olevista flirttailevista miehistä, jotka eivät millään tajua lopettaa. He pilaavat sinkkumiesten mahdollisuuksia saada seurustelukumppani, koska naiset eivät pysty erottamaan koska mies on tosissaan ja koska ei.

        Toisaalta paras merkki on ehkä juuri se, että tosissaan oleva mies ei flirttaile, vaan aloittaa keskustelun ihan muulla tavalla kuin kiusoittelulla ja kaksimielisillä jutuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh-huh 🥵

        On vähän vanha tämä ketju, mutta pakko kommentoida.

        Oma käsitykseni flirttailevista miehistä on seuraava: Heidän mielestään flirttiä on kiva harrastaa, koska siinä on kielletyn hedelmän maku, kun itse on jo parisuhteessa. Voi ”naamioida” himonsa muka flirtiksi. Todellisuudessa mies kaipaa piristystä, koska parisuhde junnaa paikoillaan. Sitä hän ei kuitenkaan osaa piristää mitenkään vaan hakee jännitystä elämäänsä katsomalla vieläkö flaksi kävisi. Tätä flirttiä voi jatkaa loputtomiin ja aina voi teeskennellä, että sehän oli vaan viatonta flirttiä. Mitä se ei koskaan ole. Mies ei ehkä osaa tyydyttää vaimoaan seksuaalisesti (kulissit voi olla ulospäin kunnossa), johon vaimo reagoi niin, ettei ole kiinnostunut seksistä lainkaan. Koska mikäs sen kurjempaa, kuin huono seksi.

        Hyvä tulkinta on se, että jos pystyt heittämään samat jutut flirttisi kohteelle, kun vaimosi / avovaimosi on paikalla, niin silloin se on viatonta.

        Kaikki seksuaalinen flirtti on miesten keino pönkittää egoaan. Varsinkin, kun flirtin kohde on sinkku. Naiset hakevat toki samaa, jos ovat parisuhteessa. Tai lähinnä edes jotain huomiota, jos oma puoliso ei ole enää vaikkapa 20 liikakilon myötä niin kiinnostunut. En tarkoita, että miehenkään 20 liikakiloa sen eroottisempaa latausta naisessa saa aikaan.

        Paras huulenheitto miehen ja naisen välillä ei vaadi seksuaalista virittyneisyyttä. Siitä tulee myös noloa, kun mennään asioihin, jotka kuuluvat vain omaan parisuhteeseen.

        Sekä naiset, että miehet kaipaavat kehuja, ne piristävät päivää. Mutta huumori on parhaimmillaan, kun siihen ei liity vihjauksia seksistä. ”Siitä puhe, mistä puute.” Eli mies, joka jaksaa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen toistaa samoja kuluneita alapään vihjailuitaan / juttujaan on valitettavasti yleensä onnettomassa parisuhteessa. Hänellä ei ole rohkeutta siitä lähteä, koska tuntisi itsensä epävarmaksi, kun vaimo ei olisi enää ”taustajoukoissa”.

        Moni mies tuntee itsensä varmaksi vain parisuhteessa. Jos parisuhdetta ei ole, mies menettää itseluottamuksensa.

        Ja ei, en vihaa miehiä, mikäli joku vetää tästä heti näin yksinkertaisen päätöksen. En vain pidä naimisissa olevista flirttailevista miehistä, jotka eivät millään tajua lopettaa. He pilaavat sinkkumiesten mahdollisuuksia saada seurustelukumppani, koska naiset eivät pysty erottamaan koska mies on tosissaan ja koska ei.

        Toisaalta paras merkki on ehkä juuri se, että tosissaan oleva mies ei flirttaile, vaan aloittaa keskustelun ihan muulla tavalla kuin kiusoittelulla ja kaksimielisillä jutuilla?

        ” Voi ”naamioida” himonsa muka flirtiksi. ” Mut siis?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Voi ”naamioida” himonsa muka flirtiksi. ” Mut siis?🤔

        Tarkennatko kysymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 👍 se tuo hyvää mieltä molemmille

        Se tuo valitettavasti hyvää mieltä vain sille varatulle osapuolelle. Toinen jää tyhjän päälle. Eli leikit sen toisen tunteilla, jos hän on sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Voi ”naamioida” himonsa muka flirtiksi. ” Mut siis?🤔

        Nii i.. eli tekismieli mut ei uskolla aukasta suutaan🤔


    • Anonyymi

      Voisiko joku flirttaileva mies heittää tänne vielä esimerkkejä sanasta sanaan millä tavalla he flirttailevat. Eli millä tavalla sitä viatonta flirttiäsi heität, jolla uskot toiselle hyvän olon tuovan, ilman että tulee väärinkäsityksiä siitä, että olisit kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Lopeta se imitointi

      • Anonyymi

        Vastasitko aloittajalle va viimeisern konmenttiin?


      • Anonyymi

        Ketä sinä koet trollaajaätmin ikäänkuin imitoivan ja millä tavalla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä koet trollaajaätmin ikäänkuin imitoivan ja millä tavalla🤔

        En koe itseäni trollina. Minua kiinnostaa aiheeseen liittyvät näkemykset. Itselläni on tietenkin oma mielipiteeni asiasta.

        Olisin voinut kirjoittaa koko jutun ilman mies ja nais -sanojakin. Tämä ei ole siis mikään sinuun itseesi kohdistuva syytös, vaikka sen niin ilmeisesti koet, koska käytät sanaa trollaajaätmi.

        Tämä on keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe itseäni trollina. Minua kiinnostaa aiheeseen liittyvät näkemykset. Itselläni on tietenkin oma mielipiteeni asiasta.

        Olisin voinut kirjoittaa koko jutun ilman mies ja nais -sanojakin. Tämä ei ole siis mikään sinuun itseesi kohdistuva syytös, vaikka sen niin ilmeisesti koet, koska käytät sanaa trollaajaätmi.

        Tämä on keskustelupalsta.

        Kunhan johdattelin tiettyjä fanaattisia lukijoitasi


    • Anonyymi

      Naiset flirttailee jokaiselle, pitää testata vieläkö kelpaa kenellekkään. Sitten kun kysyy suoraan onko jtn menossa, nii sanotaan että ollaan vai kavereita. Tuo sama flirtti jatkuu kuitenkii, et ei boi todella rietää mikä on homman nimi. Onko pelkkää hyväksynttää haussa vai ,onko kuitenkii jonkuun asteista kiinnostusta.. mene ja tiedä.. m/e-k

      • Anonyymi

        Onko kyseessä tosiaan se, että omalta mieheltä ei saa mitään huomiota ja huomiota tosiaan kaipaa ja monelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä tosiaan se, että omalta mieheltä ei saa mitään huomiota ja huomiota tosiaan kaipaa ja monelta.

        Mistä tuon tietää, tossa tapauksessa tää flirttailia vehkeklee jokasenukon kanssa ...🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Kannattaa tarkkailla, flirttaileeko kohde myös muille. Olen haksahtanut ihastumaan sarjaflirttaajaan. En tajunnut ennen kuin huomasin vaihtavan kohteita oman mielenkiintonsa mukaan. Teki tätä vielä hyvin näkyvästi.

      • Anonyymi

        Kaisu.. sarja flirttailia, huomion/hyväksynnän hakija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisu.. sarja flirttailia, huomion/hyväksynnän hakija.

        Eli tämä Kaisu antoi sulle ätmi pakit ja mielestäsi on kohtuullista latoa netti täyteen hänestä kertovaa puppua tai esiintyä hänenä kuten muutaman naisen kohdalla on käynyt. En mainitse nimeä esimerkiksi, jos et vaikka muistaisi sitä itse kun pääs on mitä on, mutta sanotaan vaikka että massapostausta massapostauksen perään


    • Anonyymi

      Tää selvisi. Tai no, selvisi ja selvisi. Mies ei kuitenkaan ollut oikeasti kiinnostunut, flirttaili jostain syystä muuten vain. Luulen, että se on hänen tapansa nostaa itsetuntoaan. En ole enää ihastunut häneen eikä me olla enää tekemisissä.

      • Anonyymi

        Aloitus on siis minun, parin vuoden takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on siis minun, parin vuoden takaa.

        Nii ja parissavuodessa ei mikään ole muutunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on siis minun, parin vuoden takaa.

        Hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja parissavuodessa ei mikään ole muutunu

        Sinun juttujen suhteen ei ole ätmi parissakymmenessä vuodessa mikään muuttunut


    • Anonyymi

      Ystäväni mies flirttailee muille naisille avoimesti myös silloin, kun ovat yhessä ulkona. Nainen on ottanu asian esille useamman kerran. Mies kuittaa sen naisen mustasukkaisuutena. Pitää siis omaa käytöstään normaalina. Tunnen pahaa mieltä kaverini puolesta ja pidän miestä täysin aivottomana. En kyllä jaksaisi katsella päivääkään tuollaista miestä. Joku kirjoitti tuolla aiemmin, että ei itse huomaa edes flirttailuaan ja se on vaan tapa, joka tulee luonnostaan. Ikävä olisi sellaisen miehen kanssa olla yhdessä, joka flirttaa kaikkien kanssa koko ajan. :( Tuntisin itseni täysin turhaksi ja mies on vain kiinnostunut kaikista muista. Koska jokuhan kirjoitti myös, että se on tapa ilmaista, että pitää toisesta, mutta ei avioliittonsa takia voi tämän pidemmälle mennä. Eli esteenä siinä sitten vaan olisi, kun toisella kerran halut ihan muualle.

      • Anonyymi

        Jos tuosta on jo miehelle sanottu niin tuo mies saa jotain sairasta nautintoa siitä että nainen on mustasukkainen. Tervettä tuo ei ole eikä kunnioittavaa aikuisen miehen käytöstä.


    • Anonyymi

      Vielä lisänä tähän, että käsitykset siitä, mitä flirtti on ja mikä on sen tarkoitus, eroavat ilmeisesti todella paljon.

      Netissä flirtti nimenomaan kuvataan keinoksi näyttää mielenkiinnonkohteelleen, että on tästä kiinnostunut. ”Mistä tiedät, että mies flirttailee sinulle?” Yhtä hyvin myös nainen.

      Ja tilanteet, jolloin flirtti on mennyt yli tai ylipäätään olisi pitänyt olla flirttailematta, jos olet jo varattu.

      https://www.terve.fi/artikkelit/milloin-flirttailu-menee-yli-9-varoitusmerkkia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se mitään. Katsos tututar, kortilla tai piikillä.

      • Anonyymi

        Kerää iso ihminen ittes


    • Anonyymi

      Joillain ihmisillä on kunnianhimoa.

    • Anonyymi

      Peräruiskeen mahdollisuus on.

    • Anonyymi

      Aito sellainen luvassa?

    • Anonyymi

      Flirttailijat kantsii jättää huomiotta, ette kuitenkaa tuu häviimää yhtään mitää. Näitä elämän pellejä löytyy kummastakii sukupuolesta , mutta järki päähän jokane. Nää flirtti pellret ei et kun pelkkää hyväksyntää , ja sitte kun ei onnistu, nii siirrytään seuraavaa siinä toivossa et vois jotenkii hyötyy ko hlöstä.

      • Anonyymi

        Huomattu on, varsinkii nää sarjottajat. Ajaisivatte ittesä hengiltä,niin moni pysyis järissää.


    • Anonyymi

      Miten vois kostaa parhaiten sarja flirttailijoille, en putois maapallolle takasi?

    • Anonyymi

      Buustia omantunnonkohotusta.. sitä naiset hakee, pitää testata et vieläkö on vientiä. Sitten ku kaiken jälkee saa itteensä ihastumaa , nii kylmän viileesti ilmotetaan ettet ole hänen tyyppiä.( mielen vikainen tapaus) narsisti,kusettaja, rahanperässä juoksia. Jollai tavoin näillä on joku tarkotus,kotona,töisdä. Eli halutaa vai hyväksikäyttää siuta, tai muita saman kaltaisia. .ohje pistä täysin välut poikki,kun et vara siaa pidemmalle tuu pääsemää.

    • Anonyymi

      Mun mielestä flirttailun kyllä erottaa ystävällisyydestä, ainakin jos tuntee ihmisen paremmin. Ihmiset nyt vaan on erilaisia. Osa on sisäänpäinkääntyneempiä, jopa jurottavia ja osa ulospäinsuuntautuneita ja ystävällisiä muille. Joku tuolla ohjeistaa, että ei kannata kumppaniksi valkata ns. flirttaavaa, siis osin ystävällistä ihmistä. En usko, että tämä sopii kaikille, sillä kaikki ei välttämättä halua jurottavaa ihmistä. Ite en näe flirttiä tai ystävällisyyttä pahana, mutta muutkin piirteet ihmisessä toki vaikuttavat. Ihmisellä on hyvä olla tunneälyä eli jos jollekin flirttaa josta on kiinnostunut niin ei varmaan halua tämän mieltä pahoittaa ja tämän silmien alla flirtata muille. Tosin varoituksena liian mustasukkaiset ihmiset, jotka tosiaan ystävällisyydenkin näkee flirttinä. Tommosestahan ei tulis mitään, jos ihmisen pitäis oma luonteensa ja ystävällisyytensä painaa vakan alle.

      • Anonyymi

        Flirtti naiselta? Antaa ymmärtää, mut ei ymmärrä antaa.. vai kaveri/ystäväsuhdetta jaellaa( muidenbukkojen kanssa sitten viihdytää tms).. 2 viimesintä suhdetta naisiin on päättyny täysin, siihen ettei oo paljoo rahaa( siis oikeesti ) ei tammoille riitä et oot vaki töissä tienaamassa, en ymmärrä en vaikka mikä olis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirtti naiselta? Antaa ymmärtää, mut ei ymmärrä antaa.. vai kaveri/ystäväsuhdetta jaellaa( muidenbukkojen kanssa sitten viihdytää tms).. 2 viimesintä suhdetta naisiin on päättyny täysin, siihen ettei oo paljoo rahaa( siis oikeesti ) ei tammoille riitä et oot vaki töissä tienaamassa, en ymmärrä en vaikka mikä olis..

        Naiset on menettäny kaiken, tai tulee menettämään. Mut itepahan karmansa luo, sekä maineensa.


    • Anonyymi

      Ihminen menettää ohjenuorana luopuu kaikesta kivasta ... syitä takaboksista.

    • Anonyymi

      Boksissa on ruumiita menneiltä ajoilta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe