Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Chihu tekee tarpeensa heti sisälle tultuaan

Anonyymi

10vk chihu ei halua mennä millään ulos eikä toimi hihnassa. Takapihalla ilman hihnaa menee ovelle vinkumaan sisälle. Ulos mentäessä lyö jarrut lukkoon jo eteisessä ja sitten kun kannettu jonkin matkaa kauemmas niin suuntaa täyttä vauhtia kotiinpäin ja sitten kun tullaan sisälle niin tekee melkeinpä heti kaikki tarpeensa. Makupalat ei lenkillä kiinnosta ja kehut menee tyhjille korville

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi! Mulla oli toi ihan sama ongelma mun pennun kanssa. Mun pentu nyt 4kk. Seisoin kylmässä vesisateessa usein jopa yli tunnin verran, mutta mitään ei tehnyt. Yritin kaikkea, mutta ei saanut pissaamaan ja vinkui vain pois. Silloin tällöin pissasi tai kakkasi vahingossa, jos ei muutakaan mahdollisuutta ollut. Hermot todellakin meni. Tämä ongelma on ainakin meillä lähtenyt vain ajan myötä. Silloin kun pissa tai kakka tuli, niin pidin oikein kunnon kehut ja yritin saada pennunkin innostumaan tästä. Siltikään ei jujua vielä tajunnut, mutta nyt vain ajan kanssa homma on ruvennut sujumaan. Ulos ei osaa vielä pyytää, mutta sinne pissaa kyllä jos hätä on. Kannattaa käyttää sitä teidän takapihaa vaan, eikä lähteä edes minnekkään lenkille ensiksi alkuun. Munkin pennulla edelleen tuo ongelma, miten saada se liikkumaan tielle, kun säntää vain takaisin kotiin. Siihen ei itsekkään ole ratkaisua keksinyt :/ No mutta tsempit sulle ja toivo vain, että ajan kanssa lähtee sujumaan. Itsekkin todellakin olin ihan hermot kireällä kun ei vain tajunnut mitä pitäisi tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe