10vk chihu ei halua mennä millään ulos eikä toimi hihnassa. Takapihalla ilman hihnaa menee ovelle vinkumaan sisälle. Ulos mentäessä lyö jarrut lukkoon jo eteisessä ja sitten kun kannettu jonkin matkaa kauemmas niin suuntaa täyttä vauhtia kotiinpäin ja sitten kun tullaan sisälle niin tekee melkeinpä heti kaikki tarpeensa. Makupalat ei lenkillä kiinnosta ja kehut menee tyhjille korville
Chihu tekee tarpeensa heti sisälle tultuaan
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Mulla oli toi ihan sama ongelma mun pennun kanssa. Mun pentu nyt 4kk. Seisoin kylmässä vesisateessa usein jopa yli tunnin verran, mutta mitään ei tehnyt. Yritin kaikkea, mutta ei saanut pissaamaan ja vinkui vain pois. Silloin tällöin pissasi tai kakkasi vahingossa, jos ei muutakaan mahdollisuutta ollut. Hermot todellakin meni. Tämä ongelma on ainakin meillä lähtenyt vain ajan myötä. Silloin kun pissa tai kakka tuli, niin pidin oikein kunnon kehut ja yritin saada pennunkin innostumaan tästä. Siltikään ei jujua vielä tajunnut, mutta nyt vain ajan kanssa homma on ruvennut sujumaan. Ulos ei osaa vielä pyytää, mutta sinne pissaa kyllä jos hätä on. Kannattaa käyttää sitä teidän takapihaa vaan, eikä lähteä edes minnekkään lenkille ensiksi alkuun. Munkin pennulla edelleen tuo ongelma, miten saada se liikkumaan tielle, kun säntää vain takaisin kotiin. Siihen ei itsekkään ole ratkaisua keksinyt :/ No mutta tsempit sulle ja toivo vain, että ajan kanssa lähtee sujumaan. Itsekkin todellakin olin ihan hermot kireällä kun ei vain tajunnut mitä pitäisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196