Chihu tekee tarpeensa heti sisälle tultuaan

Anonyymi

10vk chihu ei halua mennä millään ulos eikä toimi hihnassa. Takapihalla ilman hihnaa menee ovelle vinkumaan sisälle. Ulos mentäessä lyö jarrut lukkoon jo eteisessä ja sitten kun kannettu jonkin matkaa kauemmas niin suuntaa täyttä vauhtia kotiinpäin ja sitten kun tullaan sisälle niin tekee melkeinpä heti kaikki tarpeensa. Makupalat ei lenkillä kiinnosta ja kehut menee tyhjille korville

1

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi! Mulla oli toi ihan sama ongelma mun pennun kanssa. Mun pentu nyt 4kk. Seisoin kylmässä vesisateessa usein jopa yli tunnin verran, mutta mitään ei tehnyt. Yritin kaikkea, mutta ei saanut pissaamaan ja vinkui vain pois. Silloin tällöin pissasi tai kakkasi vahingossa, jos ei muutakaan mahdollisuutta ollut. Hermot todellakin meni. Tämä ongelma on ainakin meillä lähtenyt vain ajan myötä. Silloin kun pissa tai kakka tuli, niin pidin oikein kunnon kehut ja yritin saada pennunkin innostumaan tästä. Siltikään ei jujua vielä tajunnut, mutta nyt vain ajan kanssa homma on ruvennut sujumaan. Ulos ei osaa vielä pyytää, mutta sinne pissaa kyllä jos hätä on. Kannattaa käyttää sitä teidän takapihaa vaan, eikä lähteä edes minnekkään lenkille ensiksi alkuun. Munkin pennulla edelleen tuo ongelma, miten saada se liikkumaan tielle, kun säntää vain takaisin kotiin. Siihen ei itsekkään ole ratkaisua keksinyt :/ No mutta tsempit sulle ja toivo vain, että ajan kanssa lähtee sujumaan. Itsekkin todellakin olin ihan hermot kireällä kun ei vain tajunnut mitä pitäisi tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      109
      1974
    2. 254
      1729
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1106
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      68
      860
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe