Olen pitkään ollut jo yksin, enkä ole kavereita saanut. Osittain jopa yksinäinen. Kerron vähä itsestäni. Elikkä olen aikunen mies. Työelämässä olen kyllä. Olen vähän ujo ihminen ja näin aikusena vaikea saada kavereita. Harrastan kävelyä, pyöräilyä ja salilla käyn. Etsin kaveria ihan lenkille vaikka pyöräileen tai kahville. Oisko ketään vailla uutta kaveria?
Saisinko kaverin?
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kumman hiljasta on.. eikö kukaa muka etsi kaveria?
- Anonyymi
Ei täältä näköjään kavereita saa. No täytyy etsiä muualta.
- Anonyymi
Ei saakaan ainakaan noin lyhyellä pinnalla...
Minkä ikäinen ja ennenkaikkea mistä päin suomea haikailet kaveria?- Anonyymi
Olen 36 ja mielellään täältä Pk-seudulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 36 ja mielellään täältä Pk-seudulta.
Satut vaan olee saman ikäinen kuin tämä yksi samanikäinen mies joka haluaa naisen joka saa olla ruma ja lihava.
- Anonyymi
Tämä on Allun 289765:s aloitus samasta asiasta.
Allu jankuttaa ja toistaa tätä samaa, uudelleen ja uudelleen.
Allulla on mt-ongelmia sekä heikkolahjaisuus. On erittäin vaikea ihminen ja pinna palaa heti jos et oitis vastaa.
Allu on 36-vuotias, asuu Vantaalla.
Kehuskelee loistavalla ulkonäöllään, hienolla asunnollaan ja suurilla tuloillaan. (Postissa jossain aputöissä 3-4 yötä viikossa.)
Allun mieliala vaihtelee rajusti johtuen epävakaan persoonallisuuden piirteistä. Lisäksi hänelle on diagnosoitu joku passiivis-vihamielinen luonne mikä kyllä välillä näkyy hyvinkin selkeästi.
Välillä liitelee pilvissä ja velat muuttuu saataviksi, välillä on ajamassa rekkaa päin tai junan alle tms. Ei ole kaksisuuntainen vaikka oireet muistuttavat, tämä johtuu epävakaista persoonallisuuden piirteistä.
Allu on joskus seurustellut hetken mutta nainen jätti ja Allu ei ole siitä koskaan päässyt yli. Erosta aikaa ainakin kolme vuotta mutta edelleen haikailee naisen perään.
Ero oli ollut aika raju, nainen joutui pyytämään apua veljeltään joka oli uhannut hakata Allun jos ei jättäisi naista rauhaan.
Tämän kaikki on itse vapaaehtoisesti kertonut näissä tuhansissa postauksissaan vaikka välillä väittää ettei ole totta. Todisteet kuitenkin löytyy viesteistä.
Allu käy psykoterapiassa. Epäilyttää osaako siitäkään mitään hyötyä ottamaan. Tuskin. - Anonyymi
En ole mikään Allu. Kuinka ihmiset ovat noin vittumaisia ja ilkeitä. En ymmärrä
- Anonyymi
Niin olisko ketään vailla kaveria? Lähdettäis kahville tai lenkille?
- Anonyymi
Antaa olla.. ihmiset on mitä on.. ehkä olen koko elämäni erilainen ja yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633772Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821