Älä ota koronarokotetta Dr. Michael Yeadon

Anonyymi

Tässä on Veli Martin Keitelin tekemä suomennos tohtori Michael Yeadonin antamasta haastattelusta. Dr. Michael Yeadon on toiminut aikoinaan mm. lääkeyhtiö Pfizerin varatoimitusjohtajana. Kiitokset Veli Martin Keitel tästä käännöksestäsi tälle tärkeälle videolle. Tässä on vielä kääntäjän oma saatekirjoitus tälle videolle:

Taylor Hudakin haastateltavana on 10 v. sitten Pfizerin varajohtajana toiminut tohtori Michael Yeadon. Hän kertoo lääketutkimuksen ja -kehittämisen ammattilaisena omia näkemyksiään k-epidemiasta, virusvarianttien merkityksestä... ja ennen kaikkea siitä, miksi kenenkään terveen alle 70-vuotiaan ihmisen ei pitäisi ottaa k-rokotetta.

Ne, jotka ovat jo rokotteensa ottaneet, mitä ilmeisimmin luottavat rokotteen tarpeellisuuteen ja sen antamaan suojaan. Ja hyvä niin. Toivotaan heille pitkää ikää ja terveyttä! Mutta niille, jotka eivät vielä ole rokottautuneet, suosittelen tätä haastattelua enemmän kuin mitään muuta kriittisesti epidemiaan ja rokotteisiin paneutuvaa videota. Yeadonin argumentit ovat maallikon korvaankin järkeenkäypiä ja ymmärrettäviä.

Yeadonin suurin huoli on sama kuin mitä itsekin olen monissa puheenvuoroissa tuonut esille: Jos annamme yhteiskunnan mennä pisteeseen, jossa ihmiset voidaan käytännössä pakottaa rokotteiden ottamiseen (rokotepassijärjestelmän kautta tai muuten), siitä seuraa lääketieteellinen tyrannia, jossa kukaan ei enää itse päätä omasta terveydenhoidostaan ja siitä, millaisia lääketeollisuuden tuotteita hän on velvoitettu ottamaan kehoonsa.

Yeadon painottaa myös sitä, kuinka jopa lapset ja nuoret joutuvat kantamaan vielä 2 vuotta tästä testausvaiheessa olevien rokotteiden sisältämät vakavat riskit, vaikka itse tauti, jota vastaan rokotteet on tehty, ei ole heille senkään vertaa vaarallinen kuin kausi-influenssa. Jokainen vanhempi voi kysyä itseltään, miksi hän altistaisi lapsensa kokeellisessa vaiheessa olevalle rokotteelle suojatakseen häntä taudilta, joka ei ole lapsille lainkaan vaarallinen.

Kun valtavirtamedia ei paneudu näihin asioihin objektiivisesti, jokaisen omasta ja lähimmäistensä terveydestä vastuuta kantavan kansalaisen on itse selvitettävä ne asiat, joihin tällainen päätös nojaa.

Yeadon on yksi monista lääketieteen asiantuntijoista, jotka panevat maineensa likoon tuodessaan esiin omat huolensa kansalaisten terveydestä ja yhteiskuntamme tulevaisuudesta. Hän itse on päättänyt muuttaa pois Englannista, mikäli rokotepainostus ei hellitä. Ainakaan mitään vahinkoa ei tapahdu siitä, että kuuntelemme heitä.

Suosittelen jokaista, joka kokee asian vähänkin tärkeäksi, jakamaan tätä videota omille verkostoilleen!

Lisää ajankohtaisia videoita löytyy täältä: https://rapsodia.fi/category/asiantuntijavideot/
Kategoria
Science & Technology
Tagit
Älä koronarokotetta Michael Yeadon

3

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tietenkään ota. Enhän ottanut sika- tai lintu-piikkiäkään. Puhumattakaan mistään kausiflunnsarokotteista. En ostanut leipäkonettakaan, vaikka sitäkin kovasti aikoinaan mainostettiin.

      Jokainen tietysti päättää itse.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista paskaa. Ihmisten elinikä on kaksinkertaistunut nykyaikaisen lääketieteen avulla. Monet tappavat sairaudet on hävinneet lähes kokonaan maapallolta.

      • Anonyymi

        Elinaika on ehkä muutamalla vuodella pidentynyt, mutta elämme sairaanpina koko elämän johtuen kemiallisista lääkkeistä ja koko ajan huonontuvasta ravinnosta. Lääkeyhtiöt eivät halua meidän olevan terveitä, koska heiltä menee bisnekset, jos ihmiset parantuisivat oikeasti. Kemiallisista lääkkeillä hoidetaan vain oireita, ei sairauden syytä.

        Luontaishoidot keskittyvät nimenomaan sairauden syyn löytämiseen ja hoitoon. Ennen teollista vallankumousta ihmiset elivät terveempinä kuin nykyihminen.

        Yhden fyysisen elämän pituudella ei sinällään ole merkitystä, koska me olemme ikuisia olentoja. Olemme jokainen eläneet satoja tai tuhansia elämiä tällä pallolla ja muissakin tähtikunnissa ennen tämän kertausta inkarnaatiotamme. T: PeteK


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe