Is this the real life? Is this just fantasy?

Anonyymi

Miksi olen täällä taas haaveilemassa? Näin sut kaupassa sunnuntaina ja tuli pupu pöksyyn, en uskaltanut tulla ees moikkaan, hävisin vaan hyllyjen väliin ennen kuin ehdit mua nähdä. No, ehkä niin on parempi, välttelet mua somessa, joten varmaan haluat vältellä tosielämässäkin. Ihastumiseni on väärin, mutta multa ja mun mieheltä on puuttunut aina se tietty tunne. Olemme kuin kaverit, emme kuin pari. Sen takia ihastuin varmaan sinuun, kun aistin jotain sähköä ilmassa. Vaikka peitän sen hyvin, mullakin on kaksi eri puolta, ja mä kipuilen tässä parisuhteessani niin hemmetisti kun en saa olla oma itseni. Tekis mieli laittaa sulle viestiä ja tunnustaa että oon ihastunut. Pelkään, sillä en haluaisi pilata ystävyyttämme. "Ei tästä tule näin valmiimpaa, ehkä on jo aika irrottaa, kai saa nyt luovuttaa."

7

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa, kun paikan perustrolli on ollut hetken hiljaa, saa tilansa tällaiset kauniit viestit.

    • Anonyymi

      Ja se jatkuu :
      "Nothing really matters
      Anyone can see
      Nothing really matters
      Nothing really matters to me..."

    • Anonyymi

      Annappa varatun olla 🤬🤬🤬

      • Anonyymi

        Juurikin näin


    • Anonyymi

      Joku kuorsaa...

    • Anonyymi

      Jokseenkin hämmentävää ja ristiriitaista, jos sama ihminen yhtäaikaa sekä teinimäisesti ujostelee ihastustaan että kylmäverisesti pettää henkisesti kumppaniaan. Eikä huomaa tässä mitään outoa, Ihminen on kiero olento.

      • Anonyymi

        Ihastumisia tapahtuu parisuhteissa. Kyllähän se harmittaa ja kaduttaa että on niin heikko ettei mahda tunteilleen mitään. Varmaan olisi tullut lähestyttyä kohdetta jos ei parisuhdetta olisi? Menisikö ujouden nimiin siksi? Kirjoittaisiko ehkä palstalle siksi että tarvitsee jonkin keinon purkaa sekavia tunteitaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe