Is this the real life? Is this just fantasy?

Anonyymi

Miksi olen täällä taas haaveilemassa? Näin sut kaupassa sunnuntaina ja tuli pupu pöksyyn, en uskaltanut tulla ees moikkaan, hävisin vaan hyllyjen väliin ennen kuin ehdit mua nähdä. No, ehkä niin on parempi, välttelet mua somessa, joten varmaan haluat vältellä tosielämässäkin. Ihastumiseni on väärin, mutta multa ja mun mieheltä on puuttunut aina se tietty tunne. Olemme kuin kaverit, emme kuin pari. Sen takia ihastuin varmaan sinuun, kun aistin jotain sähköä ilmassa. Vaikka peitän sen hyvin, mullakin on kaksi eri puolta, ja mä kipuilen tässä parisuhteessani niin hemmetisti kun en saa olla oma itseni. Tekis mieli laittaa sulle viestiä ja tunnustaa että oon ihastunut. Pelkään, sillä en haluaisi pilata ystävyyttämme. "Ei tästä tule näin valmiimpaa, ehkä on jo aika irrottaa, kai saa nyt luovuttaa."

7

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, kun paikan perustrolli on ollut hetken hiljaa, saa tilansa tällaiset kauniit viestit.

• Anonyymi

Ja se jatkuu :
      "Nothing really matters
      Anyone can see
      Nothing really matters
      Nothing really matters to me..."

• Anonyymi

Annappa varatun olla 🤬🤬🤬

• Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

Joku kuorsaa...

• Anonyymi

Jokseenkin hämmentävää ja ristiriitaista, jos sama ihminen yhtäaikaa sekä teinimäisesti ujostelee ihastustaan että kylmäverisesti pettää henkisesti kumppaniaan. Eikä huomaa tässä mitään outoa, Ihminen on kiero olento.

• Anonyymi

Ihastumisia tapahtuu parisuhteissa. Kyllähän se harmittaa ja kaduttaa että on niin heikko ettei mahda tunteilleen mitään. Varmaan olisi tullut lähestyttyä kohdetta jos ei parisuhdetta olisi? Menisikö ujouden nimiin siksi? Kirjoittaisiko ehkä palstalle siksi että tarvitsee jonkin keinon purkaa sekavia tunteitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      10014
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      56
      1161
    3. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      984
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      924
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      61
      828
    Aihe