Miksi kajaanilainen lääkäri Hannu Kemppainen ei mahtunut Teuvo Hatvan johtaman Kajaanin keskustan listoille kuntavaaleissa?
Hannulla 45 vuoden kokemus Kajaanin valtuustossa olemisesta ja 12 vuoden kokemus kansanedustajana toimimisesta.
Keskustan Teuvo Hatva
4
302
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustan Arto Okkonen suututti Hannu Kemppaisen lähtemään kristillisten ryhmään?
- Anonyymi
vanhat "jäärät" leikkii aikuisten hiekkalaatikolla niin erimielisyyksiä tulee varmasti..
- Anonyymi
Pidän kuitenkin Hannu Kemppaista Okkosta viisaampana.
- Anonyymi
Jos oma linja ja ajatus ovat vain ne oikeat niin törmäyksiä tulee politiikassa. Vaikka on vuosikausia/kymmeniä vaikkapa työelämässä ja politiikassa niin silti asiat ja maailma muuttuu eikä se sinun tapa toimia ole aina oikein. Välillä pitäisi pystyä istahtamaan peilin eteen ja miettimään ihmisenä näitä asioita itse kelläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939