Mutta riittäähän demareilla "kykyjä", on husua, al-Taeeta, lelu-ramia ja eräs Veijo.
Ja olihan Rinteelläkin oma fuskauksensa.
Heh heheh Suomella on pääministerinä aamupalahuijari....fuskaaja
Anonyymi
7
115
Vastaukset
apua kun kateellisia pönttöjä,hyi teitä
- Anonyymi
Vasemmistolaiset on kateellisia ihmisiä.
- Anonyymi
Eipäs noista aloituksessa mainituista henkilöistä kukaan ole eduskunnassa, tavallisia maallikoita.
- Anonyymi
Jaa, että Marin ei ole....heheheheheheh?
- Anonyymi
SDP, rosvopuolueiden kunkku.
- Anonyymi
Niko Ranta-aho ei ole demari.
Jos Niko olisi aito demari, hän olisi aloittanut SDP:n puh.joht. Sanna Marin -tyylisen närkästelyn siitä, että hänellä on tärkeämpääkin tekemistä kuin vastailla viranomaisten kysymyksiin. - Anonyymi
Sosialiastit pistää kaiken kansan piikkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223