Tili miinuksella

Anonyymi

Monenko tili on mennyt miinukselle vaikka on korttimaksun maksanut Citymarketissa ja maksu hyväksytty, kauppa kiertää vastuuta ja siirtää sen asiakkaille, hyvähän se on toista syyttää kun itse on rahat saanut.

17

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin että mitenkä?

      • Anonyymi

        Sen varmaan moni asiakas jo on kokenut


    • Anonyymi

      Ei kaitse kaupan vika ole, jos tilillä ei oo katetta. Aina katevaraukset ei veloitu tililtä reaaliajassa.

      • Anonyymi

        Jos ei oöe katetta ei voi maksaa, siis miyrn ihmeessä ostoksensa maksanut voisi olla syyllinen, kaupan on kannettava vastuu järjestelmiensä virheistä, asiakas on oikeassa ja maksanut ostoksensa koska kortilla ei voi maksaa ellei ole katetta tilillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei oöe katetta ei voi maksaa, siis miyrn ihmeessä ostoksensa maksanut voisi olla syyllinen, kaupan on kannettava vastuu järjestelmiensä virheistä, asiakas on oikeassa ja maksanut ostoksensa koska kortilla ei voi maksaa ellei ole katetta tilillä.

        Höpö höpö! Kyllä asiakas on vastuussa tässä asiassa, kannattaa tutustua kuinka kortit toimii tai alkaa käyttämään vaan käteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Kyllä asiakas on vastuussa tässä asiassa, kannattaa tutustua kuinka kortit toimii tai alkaa käyttämään vaan käteistä.

        Jos näät että tililläsi on rahaa niin ostatko ja maksatko, älä vueritä syytä ainoalle oikein tehneelle eli maksajalle. Maksujärjestelmien toimiminen kuuluu kauppojen vastuulle ei maksavien asiakkaiden, vastuutaan voi pakoilla hyvillä mielin kun on rahat adiakkaalta saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näät että tililläsi on rahaa niin ostatko ja maksatko, älä vueritä syytä ainoalle oikein tehneelle eli maksajalle. Maksujärjestelmien toimiminen kuuluu kauppojen vastuulle ei maksavien asiakkaiden, vastuutaan voi pakoilla hyvillä mielin kun on rahat adiakkaalta saanut

        Kun on aina kymppitonni lompsassa, siitä on heleppo maksella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on aina kymppitonni lompsassa, siitä on heleppo maksella!

        Nii eikä tarvii vastuuta pakoilla niinku tää liike


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii eikä tarvii vastuuta pakoilla niinku tää liike

        Sinähän tässä vastuuta pakoilet! Ois kannattanut käyttää tämäkin aika vaikka tiedon hankintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tässä vastuuta pakoilet! Ois kannattanut käyttää tämäkin aika vaikka tiedon hankintaan.

        Aika hölmö kommentti sellaisesta joka on oikein tehnyt ja maksanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hölmö kommentti sellaisesta joka on oikein tehnyt ja maksanut

        Kun et näy uskovan muuten ja pysty myöntämään virhettäsi, niin toivottelen hyvää kesää:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et näy uskovan muuten ja pysty myöntämään virhettäsi, niin toivottelen hyvää kesää:)

        Sinä näköjään puolustelet vastuunpakenijaa, tyypillistä porvarin käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei oöe katetta ei voi maksaa, siis miyrn ihmeessä ostoksensa maksanut voisi olla syyllinen, kaupan on kannettava vastuu järjestelmiensä virheistä, asiakas on oikeassa ja maksanut ostoksensa koska kortilla ei voi maksaa ellei ole katetta tilillä.

        Eiköhän se ole asiakkaan tehtävä varmistaa, että rahaa on tilillä tarpeeksi, ei se kuulu kaupalle. Sait kuitenkin ostamasi tuotteet, nytkö vaadit vielä rahojasikin takaisin?


      • Anonyymi

        Eikös se ole pankin asia pitää tilitiedot ja käyttövara oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole asiakkaan tehtävä varmistaa, että rahaa on tilillä tarpeeksi, ei se kuulu kaupalle. Sait kuitenkin ostamasi tuotteet, nytkö vaadit vielä rahojasikin takaisin?

        Näin 1v. työttömänä ollessa olen huomannut että kerrankin jää tilille jotain. Köyhät vinkuu olisitte maksaneet eläkettä aikoinaan. Brutto tulot nyt 2600e eikä tarvinnut kuin 15v. töissä käydä.


    • Anonyymi

      Että sitä voi ihminen olla tyhmä 🙄

      • Anonyymi

        Näköjää huomasit ku peilii katoit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe