Monenko tili on mennyt miinukselle vaikka on korttimaksun maksanut Citymarketissa ja maksu hyväksytty, kauppa kiertää vastuuta ja siirtää sen asiakkaille, hyvähän se on toista syyttää kun itse on rahat saanut.
Tili miinuksella
17
514
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että mitenkä?
- Anonyymi
Sen varmaan moni asiakas jo on kokenut
- Anonyymi
Ei kaitse kaupan vika ole, jos tilillä ei oo katetta. Aina katevaraukset ei veloitu tililtä reaaliajassa.
- Anonyymi
Jos ei oöe katetta ei voi maksaa, siis miyrn ihmeessä ostoksensa maksanut voisi olla syyllinen, kaupan on kannettava vastuu järjestelmiensä virheistä, asiakas on oikeassa ja maksanut ostoksensa koska kortilla ei voi maksaa ellei ole katetta tilillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei oöe katetta ei voi maksaa, siis miyrn ihmeessä ostoksensa maksanut voisi olla syyllinen, kaupan on kannettava vastuu järjestelmiensä virheistä, asiakas on oikeassa ja maksanut ostoksensa koska kortilla ei voi maksaa ellei ole katetta tilillä.
Höpö höpö! Kyllä asiakas on vastuussa tässä asiassa, kannattaa tutustua kuinka kortit toimii tai alkaa käyttämään vaan käteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö! Kyllä asiakas on vastuussa tässä asiassa, kannattaa tutustua kuinka kortit toimii tai alkaa käyttämään vaan käteistä.
Jos näät että tililläsi on rahaa niin ostatko ja maksatko, älä vueritä syytä ainoalle oikein tehneelle eli maksajalle. Maksujärjestelmien toimiminen kuuluu kauppojen vastuulle ei maksavien asiakkaiden, vastuutaan voi pakoilla hyvillä mielin kun on rahat adiakkaalta saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näät että tililläsi on rahaa niin ostatko ja maksatko, älä vueritä syytä ainoalle oikein tehneelle eli maksajalle. Maksujärjestelmien toimiminen kuuluu kauppojen vastuulle ei maksavien asiakkaiden, vastuutaan voi pakoilla hyvillä mielin kun on rahat adiakkaalta saanut
Kun on aina kymppitonni lompsassa, siitä on heleppo maksella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on aina kymppitonni lompsassa, siitä on heleppo maksella!
Nii eikä tarvii vastuuta pakoilla niinku tää liike
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii eikä tarvii vastuuta pakoilla niinku tää liike
Sinähän tässä vastuuta pakoilet! Ois kannattanut käyttää tämäkin aika vaikka tiedon hankintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tässä vastuuta pakoilet! Ois kannattanut käyttää tämäkin aika vaikka tiedon hankintaan.
Aika hölmö kommentti sellaisesta joka on oikein tehnyt ja maksanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hölmö kommentti sellaisesta joka on oikein tehnyt ja maksanut
Kun et näy uskovan muuten ja pysty myöntämään virhettäsi, niin toivottelen hyvää kesää:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et näy uskovan muuten ja pysty myöntämään virhettäsi, niin toivottelen hyvää kesää:)
Sinä näköjään puolustelet vastuunpakenijaa, tyypillistä porvarin käytöstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei oöe katetta ei voi maksaa, siis miyrn ihmeessä ostoksensa maksanut voisi olla syyllinen, kaupan on kannettava vastuu järjestelmiensä virheistä, asiakas on oikeassa ja maksanut ostoksensa koska kortilla ei voi maksaa ellei ole katetta tilillä.
Eiköhän se ole asiakkaan tehtävä varmistaa, että rahaa on tilillä tarpeeksi, ei se kuulu kaupalle. Sait kuitenkin ostamasi tuotteet, nytkö vaadit vielä rahojasikin takaisin?
- Anonyymi
Eikös se ole pankin asia pitää tilitiedot ja käyttövara oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole asiakkaan tehtävä varmistaa, että rahaa on tilillä tarpeeksi, ei se kuulu kaupalle. Sait kuitenkin ostamasi tuotteet, nytkö vaadit vielä rahojasikin takaisin?
Näin 1v. työttömänä ollessa olen huomannut että kerrankin jää tilille jotain. Köyhät vinkuu olisitte maksaneet eläkettä aikoinaan. Brutto tulot nyt 2600e eikä tarvinnut kuin 15v. töissä käydä.
- Anonyymi
Että sitä voi ihminen olla tyhmä 🙄
- Anonyymi
Näköjää huomasit ku peilii katoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368