Kenenkään suunnitelma B. Anteeksi vain.
En naine aio olla
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän sä ole koskaan ollur suunnitelma B vaan A ja kaiken lisäksi nyt vähän malttia.
- Anonyymi
Mulla ei ole mitään suunnitelmia. Siltikin otan hänet.
- Anonyymi
Herra Aaaa
Tiedäthän
Se oot sinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Aaaa
Tiedäthän
Se oot sinäVastasin naiselle osoitettuun viestiin, joten outo kommentti sulla.
- Anonyymi
Et ota ketään jos ei anneta, muista tää
- Anonyymi
Etpä ole missään vaiheessa suunnitelmassa ollutkaan.
- Anonyymi
Ihan reilua toki. Oletkin varmaan liian nuori mulle muutenkin, en usko suhteemme kestävän ikäeroa ja elämäntilanteen erilaisuutta. Totta se, että joku on mielessäni vielä suakin enemmän. Anteeksi.
- Anonyymi
Olen kyllä kuunnellut sydämeni ääntä tässä hyvinkin vahvasti 💓
- Anonyymi
Miten voisit olla suunnitelma A, jos et ole kertonut edes välittäväsi minusta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849