Meidän Sannaan olen jo kyllästynyt

Sanna vei ruokaa puoluetoveri Nurmiselle, mutta kuka maksoi?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html

Saako Suomen kansa vastauksen tähän kysymykseen?
Valtion maksamaa ruokaa.

Nämä pääministeri seikkailut nyt päin peetä ! 850 euroa valtio maksanut ruokaansa kuukaudessa.

11

179

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veronmaksajie ruokaa jakaa, hävitön.

• Anonyymi

-alkoi noi politikot kehittää omia etuja!! - mutta luiskahti vahingossa edut julkisuuteen, niinpä nyt marinkin joutuu veronmaksuun, ja tax free ateriat . liian kalliit loppuu!! sosialismi tällai puraisee rikkaita politrukkeja silloin tällöin.

Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ?

• eeva kallista uusi pääministeri olisi pätevämpi

• Anonyymi

Vaikuttaakin !

• Anonyymi

Monet muut ! tuollaiseen pummiin.

• Anonyymi

Minäkin olen kyllästynyt Marinin selittelyihin

• Anonyymi

Sanna kuvitteli olevansa äti Terasa varastetulla ruualla.

• Anonyymi

Maataoustuet on heti lopetettava. Sipilä ja nuorisosäätiön edellinen johto on välittömästi vietävä kakolaan.

• Anonyymi

Sanna on hupi henkilö:
      Marin: Olen ymmärtänyt, että moni ei pidä ateriaetua kohtuullisena.
      -ei titenkään pidä. Rosvoamistahan se on.

• Anonyymi

Eeva kalli pääministerin pallille

• Anonyymi

Nyt on rva pääministerin hyvä pienentää työkuormaansa. Voi aloittaa mm. sillä että jää pois kunnallispolitiikasta ja keskittyy pelkästään valtakunnan politiikkaan. Siinä sivussa voi pari avustajaa katsoa uusia hommia.

Olisi oikein, että pääministerin puoliso kävisi kaupassa ja muuten olisi kodin askareissa kiireisen vaimonsa apuna.
      Jos Sanna Marin uskoisi miehen ja naisen olevan tasa-arvoisia niin Marinin mies Markus kävisi kaupassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3808
    2. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      54
      1219
    3. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1183
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      93
      1136
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      95
      946
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      105
      797
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      787
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      781
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      54
      766
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      122
      734
    Aihe