Sanna vei ruokaa puoluetoveri Nurmiselle, mutta kuka maksoi?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html
Saako Suomen kansa vastauksen tähän kysymykseen?
Valtion maksamaa ruokaa.
Nämä pääministeri seikkailut nyt päin peetä ! 850 euroa valtio maksanut ruokaansa kuukaudessa.
Meidän Sannaan olen jo kyllästynyt
11
90
Vastaukset
- Anonyymi
Veronmaksajie ruokaa jakaa, hävitön.
- Anonyymi
-alkoi noi politikot kehittää omia etuja!! - mutta luiskahti vahingossa edut julkisuuteen, niinpä nyt marinkin joutuu veronmaksuun, ja tax free ateriat . liian kalliit loppuu!! sosialismi tällai puraisee rikkaita politrukkeja silloin tällöin.
Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ? eeva kallista uusi pääministeri olisi pätevämpi
- Anonyymi
Vaikuttaakin !
- Anonyymi
Monet muut ! tuollaiseen pummiin.
- Anonyymi
Minäkin olen kyllästynyt Marinin selittelyihin
- Anonyymi
Sanna kuvitteli olevansa äti Terasa varastetulla ruualla.
- Anonyymi
Maataoustuet on heti lopetettava. Sipilä ja nuorisosäätiön edellinen johto on välittömästi vietävä kakolaan.
- Anonyymi
Sanna on hupi henkilö:
Marin: Olen ymmärtänyt, että moni ei pidä ateriaetua kohtuullisena.
-ei titenkään pidä. Rosvoamistahan se on. - Anonyymi
Eeva kalli pääministerin pallille
- Anonyymi
Nyt on rva pääministerin hyvä pienentää työkuormaansa. Voi aloittaa mm. sillä että jää pois kunnallispolitiikasta ja keskittyy pelkästään valtakunnan politiikkaan. Siinä sivussa voi pari avustajaa katsoa uusia hommia.
Olisi oikein, että pääministerin puoliso kävisi kaupassa ja muuten olisi kodin askareissa kiireisen vaimonsa apuna.
Jos Sanna Marin uskoisi miehen ja naisen olevan tasa-arvoisia niin Marinin mies Markus kävisi kaupassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814