Tiedän asioita ennenkuin ne tapahtuvat

Anonyymi

Ätilläni on myös tämä kyky ja niin oli myös isäni äidillä. Numerot ja numerologia on antanut paljon vastauksia ja tietyt numerot seuraavat minua kaikkialle.

5

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni on sellainen erikoinen, että tiedän usein lähtiessä ulos, millaisena tulen takaisin. Tätä kokemusta olen usein kyseenalaistanut ja sitten joku yllätys reissulla (vaikka kauppa) on todellakin paljastanut aavistuksen oikeaksi. Joskus myös tiedän milloin kannattaa lähteä ja silloin joku asia hoituu hyvin tai tapaan jonkun ihmisen jonka halusin tavata. Voi kuulostaa neuroottisuudelta, mutta sitä se ei ole, koska olen muulla tapaa neuroottinen. Kerran lahjoitin rahaa pari kymppiä hyvään tarkoitukseen ja sitten päätin että tuplaankin lahjoituksen. Vähän aikaa sen jälkeen tuli kaupassa voimakas halu pelata pelikonetta ja voitin heti 40 euroa. Myyjät puhuivat että tuo ei koskaan pelaa ja nyt kun pelaa niin heti voittaa. Sitten muutama viikko myöhemmin töistä tullessa kävin grillillä missä en yleensä käy enkä muutenkaan käynyt normaalisti koskaan töiden jälkeen grillillä ja odotellessa päätin pelata pelikonetta ja voitin taas 40 euroa. Tuli siis tuplaus - tuplana takaisin. Minusta se oli aika hassu yhteensattuma. Mutta en mitenkään anna kovin suurta painoarvoa näille asioille, paitsi joskus ne ovat aivan selkeitä. Pitää seurata sydäntään, kai.

• Anonyymi

Mooseksen aikaiset rahapelit Jumalan kanssa kaupankäynti loppui kun Jeesus tuli . NS.kymmenyslaki . Olet ihan vapaa .

• Anonyymi

> Tiedän asioita ennenkuin ne tapahtuvat

Olen sitä mieltä, että jokaisen normaalin ihmisen pitäisi tietää. Riittää kun tuntee syy ja seuraussuhteet.

• Anonyymi

Ei riitä. Kaaosteoria puuttuu peliin.

• Anonyymi

Voisit pyytää Jeesusta vapauttamaan sinut noituudesta kabbalasta logioista sillä ihmisen kuuluu elää elämää tänään. Hävitä noitakirjat ja selvänäkijä sekä reikijutut . Voit elää rauhassa han vapaana okkulttismista . Ihmisillä on silti terve vaisto ja huomiokyky sekä hengellinen puoli . Se on tervettä jos siihen ei liity hindut eikä noituus. Oo siunattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      66
      5201
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      129
      3787
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3194
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2267
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      450
      1974
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1678
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1375
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      64