Tsekki nöyryyttää leijonan poikasia ja siitä tulee ilonpäivä 😁
Suomen MM-pelit loppuvat torstaina
18
243
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkö, harmittaako sua nyt ku suomi vähä koulutti tsekkejä😂🏒
Saksa lauantaina. Eli tarkoittaa sitä että sunnuntaina pelataan mestaruudesta. Huh huh, mut onpa Suomella huippu veska. Mahdollisti voiton.
- Anonyymi
Ilonpäivä siitä tuli, kun Kanada tiputti Putinin porukan.
- Anonyymi
Pelataan nyt ensin ne loppupelit ja katsotaan sitten vasta lopullinen sijoitus jookosta? Jalonen on rautaa ja ruutia, yksi maali riitti tänään, hyvä pojat! Isoveli Ruotsi joutui heti kättelyssä kotimatkalle, suurin ilon aihe ......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelataan nyt ensin ne loppupelit ja katsotaan sitten vasta lopullinen sijoitus jookosta? Jalonen on rautaa ja ruutia, yksi maali riitti tänään, hyvä pojat! Isoveli Ruotsi joutui heti kättelyssä kotimatkalle, suurin ilon aihe ......
Ei se Venäjä sieltä nouse loppupeleihin vaikka putte kuinka raivoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Venäjä sieltä nouse loppupeleihin vaikka putte kuinka raivoaa.
Putte kun tarpeeksi suuttuu niin järjestää vaikka hermokaasuiskun Riian MM-areenalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putte kun tarpeeksi suuttuu niin järjestää vaikka hermokaasuiskun Riian MM-areenalle.
Jännä katsoa, kuinka monta venäjäkiekkoilijaa putoaa selittämättömästi pukukopin ikkunasta tai katoaa lennolla.
Valko-Venäjän kisajoukkueestahan ei edes puhuta missään, ovatko päässet lennolla kotiinsa, ovat kadonneet kuin maan alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä katsoa, kuinka monta venäjäkiekkoilijaa putoaa selittämättömästi pukukopin ikkunasta tai katoaa lennolla.
Valko-Venäjän kisajoukkueestahan ei edes puhuta missään, ovatko päässet lennolla kotiinsa, ovat kadonneet kuin maan alle.Valkovenäjän porukka joutui menemään bussilla. Tietyistä syistä eivät voineet mennä lentokoneella, vaan saivat istua jytyyttää 500 km toivottavasti kuoppaista tietä.
- Anonyymi
Mitenkäs suu nyt pannaan?
- Anonyymi
Kalpeana hiljaa taitaa olla.
- Anonyymi
Mun veikkaus on että USA voittaa koko paskan.
- Anonyymi
Semmonen kutina on mullakin :(
- Anonyymi
Suomi on taas uusi maailmanmestari, eli kultaa tulee. Usa toinen, Kanada pronssia ja Saksa pistesijoilla neljäs.
- Anonyymi
Lisää vettä suihkukaivoihin !!!
- Anonyymi
Ruotti tulee ja voittaa!!
- Anonyymi
Onneks on lämmintä, kelpaa sunnuntai-iltana hypätä suihkulähteeseen. Suomi voittaa kultaa.
- Anonyymi
Suomi voitti maailmanmestaruuden! Saksa jäi toiseksi. Sitä olen juhlinut sanomalla ja kossua juomalla. Suomi voitti Saksan ja Saksa voitti Kanadan. Lisäksi Suomi voitti Kanadan.
- Anonyymi
Oli miten oli ja kävi miten kävi niin Suomi on lätkän Euroopan mestarijoukkue!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994