Perustuslakivaliokunta oli Rinteen johdolla kieli keskellä suuta. Tosiasia on, että sote-ehdotuksessa on ainakin neljä kohtaa, jotka on korjattava. Ei kiirettä. Kiireellä tulee vain kusipäisiä kakaroita. Raahallisesti, raahallisesti pitää ottaa.
Sote-uudistukseen lähdettiin kestävyysvajeen takia. Nyt eilen Eduskunnassa sekä ministeri Paatero että ministeri Kiuru, Sipilän soten pääkaatajat, ylpeinä saarnasivat, että rahoitus ei pienene, vaan se kasvaa joka vuosi. Kustannukset kasvavat joka vuosi. Kestävyysvaje heikkenee joka vuosi. Sitäkö se kestävyysvajeen hoito on, kasvavia kustannuksia vuodesta toiseen?
Sosialisti-sote heikentää nykytilannetta: kustannukset kasvavat ja palvelut heikkenevät erityisesti reuna-alueilla ja muutenkin, kun yksityispuolen apu kielletään valheellisin perustein ja ideologisista syistä. Kuunnelkaa asiantuntijoita. He eivät puhu politiikkaa. He todistavat samaa. Eiköhän asiantuntijoita ole jo kuunneltu riittävästi. On päätöksenteon paikka. Ei jatkoon. Uusiksi meni joka tapauksessa tavalla tai toisella.
Sote-valiokunnan muistettava, että sote-ehdotuksessa on ainakin neljä korjattavaa kohtaa!!!
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän olisi aika lopettaa politikointi ja aloittaa hoitamaan asioita! Juha Pylvään populismi ei vakuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749