Ei asiallisuuden eikä järjen hiventäkään palstan sisällössä.
Nyt se sitten on varmastikin antipersun haluamaa ja ymmärtämää sekoilua.
Hienostihan tämä trollaavan antipersun palstanmuokkaus on edistynyt.
33
133
Vastaukset
- Anonyymi
"Ei asiallisuuden eikä järjen hiventäkään palstan sisällössä."
No eikös tämä ole juuri miten persujen toimivat? Itse en ainakaan ole nähnyt heidän toiminnassaan järjen hiventäkään. :DTuntuu olevan mieltoa touhua, tämän palstan häirikkövesseliin verrattuna. Oletko ajatellut, että mitä jos vika sittenkin on vastaanottavassa päässä, niin kuin monissa kommenteissa kyllä kuva muotoutuu. Eikä ongelma itseasiassa ole edes persujen.
Ei hymiöllä typeryys älyksi muutu.- Anonyymi
Vanhojen puolueloikkarikokoomuslaisten perus-persutaktiikkaa. Mitäs uutta tässä nyt oikein on? Täh?
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Tuntuu olevan mieltoa touhua, tämän palstan häirikkövesseliin verrattuna. Oletko ajatellut, että mitä jos vika sittenkin on vastaanottavassa päässä, niin kuin monissa kommenteissa kyllä kuva muotoutuu. Eikä ongelma itseasiassa ole edes persujen.
Ei hymiöllä typeryys älyksi muutu.Saisiko saman myös suomen kielellä. En puhu "hoonoo soomee". ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko saman myös suomen kielellä. En puhu "hoonoo soomee". ;)
Ymmärrät siis asiat, vain täydellisellä suomella kirjoitettuna ? Miksi et sitten itse noudata kommentoinnissasi sellaista ? Meidän muidenko on sitten ymmärrettävä "epätäydellistä" suomen kieltä. jolla levität valheitasi perussuomalaisista, jopa niin sekavasti, että merkitykset muuttuvat.
"Neurotiede ei pysty selittämään persujen aivotoimintaa. Pitää olla aivot, että niitä voi selittää."
- Anonyymi
Kerro äidille, äiti ottaa yhteyttä ylläpitoon.
- Anonyymi
Jestas, mikä sekopää. Harvinaisen tyhmä jopa persuksi. Kuvittelee, että palstalla esiintyy vain yksi persukriittinen. Aikaisemmin se oli komuakka.
Palstalla pitäisi keskustella persujen politiikasta, mutta tämä taulapää höpäjää ihan muuta.Eiköstas se ole sinulle useita kertoja AdDicten toimesta, ja muiden toimesta selitetty, että antipersuus, se "persukriittisyys" on mielentila, ja kommenttien sisällön tasoa ja totuuspohjaa kuvaava määre, ei siis henkilö, henkilöiden lukumäärään liittyvä. Vain kyvykkyyteen, ymmärrykseen ja rehellisyyteen liittyvää.
- Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Eiköstas se ole sinulle useita kertoja AdDicten toimesta, ja muiden toimesta selitetty, että antipersuus, se "persukriittisyys" on mielentila, ja kommenttien sisällön tasoa ja totuuspohjaa kuvaava määre, ei siis henkilö, henkilöiden lukumäärään liittyvä. Vain kyvykkyyteen, ymmärrykseen ja rehellisyyteen liittyvää.
Minulle tämä on vain hauskan pitoa. Persut ovat niin herkkänahkaisia ja heti repivät pelihousut kun joku on vähänkin eri mieltä. Jatkakaa vain tätä, kyllä Suomeen sirkushuveja riittää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tämä on vain hauskan pitoa. Persut ovat niin herkkänahkaisia ja heti repivät pelihousut kun joku on vähänkin eri mieltä. Jatkakaa vain tätä, kyllä Suomeen sirkushuveja riittää. :D
Tuntuu menevän hiukan kevyeeksi "persukriittisen" antipersun hauskanpito", se kun näyttää ihan samanlaiselta kuin vähäjärkisen häiriköinti. Meitä on niin moneen junaan, ja niitä itseään fiksuina pitävien junavaunuja ei taida olla kuvinkaan monta. On täyttynyt antipersun narsistisesta egosta kaikki penkit.
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen hauskanpito, ei taida olla kaikkein parasta, jos pyrkii täysipäisten kirjoissa pysymään. Pelihousut eivät ole revenneet, muuta lkuin ihmetyksestä. Millaisilla motiiveilla olet liikenteessä, touhusi näyttää lähinnä oman tyhmyytesi ja avuttomuutesi hätähuudoilta. Sellainen ei ole kyllä kenellekjään mukavaa, toistuvasti sellaista esittävälle kaikkein vähiten.
- Anonyymi
Tosiasioiden esiintuominen voi olla joillekin raskas kokemus.
Antipersu, se "persukriittinen" ei totuudesta ja sen esittämisestä ole jyvällä eikä edes kiinnostunut.
- Anonyymi
Neurotiede ei pysty selittämään persujen aivotoimintaa. Pitää olla aivot, että niitä voi selittää.
- Anonyymi
Persu oli käynyt aivojen magneettikuvauksessa. Lääkärin lausunto oli tyhmentävä eiku tyhjentävä: Päässä ei ole mitään.
- Anonyymi
Käykääs persulit katsomassa muiden puolueiden keskusteluja ja aikaansaannoksianne siellä. Saat mitä tilaat, joten lopettakaa tuo jatkuva ruikutus.
Mitä tuo kuuluu perussuomalaisiin, ja häiriköintiisi tällä palstalla. Sinusta se on oikeutettua, koska joku itseään persuksi tituleeraava sekoilee jossain muulla palstalla.
Taas on kovinkin höllä moraalista ja lapsellista selittelysi hölmöilyillesi.- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Mitä tuo kuuluu perussuomalaisiin, ja häiriköintiisi tällä palstalla. Sinusta se on oikeutettua, koska joku itseään persuksi tituleeraava sekoilee jossain muulla palstalla.
Taas on kovinkin höllä moraalista ja lapsellista selittelysi hölmöilyillesi.Mene valittamaan äidillesi. Muita ei kiinnosta.
- Anonyymi
"Äitiiiiiiii, noi heittää hiekat takaisin mun silmille. On se niiiin väärin, kun ei saa rauhassa kiusata muita... nyyh!"
- Anonyymi
Hienosti on palstapersulla mennyt kritiikki tunteisiin.
- Anonyymi
Multinikki, kopiopersu on herkkä ihminen. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Olipahan taas tyhjänpäiväinen aloitus palsta-addiktilta. Miksi?
- Anonyymi
Ei ole järjen hiventäkään persupalstalla.
Persut kun ovat sellaisia kuin ovat - antipersuja. Antipersuja ovat sellaiset menneenajan kuuluisat persut kuin: Tony Halme, Timo Soini, Toimi Kankaanniemi, Pirkko Ruohonen-Lehrner, Ad Dicte, Matti "työtävieroksuva" Putkonen.
Kuka pyllyarska nyt persuja kannattaisi kun persuilta takki varastetaan ja persut syyttävät tästä varkaudesta tietenkin matuja.- Anonyymi
Kovinkaan korkealle et tuolla järjettömällä kommentillasi ratsasta antipersujen taivasratsastajien älykkyystaulukossa. Mikä nyt sitten olikaan pointtisi tuossa sekavassa avautumisessasi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovinkaan korkealle et tuolla järjettömällä kommentillasi ratsasta antipersujen taivasratsastajien älykkyystaulukossa. Mikä nyt sitten olikaan pointtisi tuossa sekavassa avautumisessasi ?
Yhdyin AdDicten näkemykseen persupalstan älyttömyydestä.
- Anonyymi
Persut eivät kykene hallitsemaan edes yhtä keskustelupalstaa - näillä näytöillä maata ja kuntia johtamaan?
- Anonyymi
Kyllä persut saavat jykyvoiton kuntavaaleissa ellei sitten vaaleja varasteta. Tamppitotuus on tämä ja voin vaikka valalle sen sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä persut saavat jykyvoiton kuntavaaleissa ellei sitten vaaleja varasteta. Tamppitotuus on tämä ja voin vaikka valalle sen sanoa.
Mun isä on vahvempi kuin sun isäs.
- Anonyymi
Persuvihaajalla ja maanviljelijällä yhteistä on tarve levittää paskaa.
- Anonyymi
Kun elämä vituttaa ja on paha olla silloin pitää vinkua persujen perään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872