Tahdon 29 euroa takaisin

EU-vastustaja

Tämän päivän uutisissa:

EU:n jäsenmaksu on maksanut 29 euroa/henkilö. Olen itse työtön pummi ja sosiaaliturvan varassa elävä. Minä en ole hyötynyt EU:sta mitään, vaikka uutiset väittävät Suomen talouden hyötyneen jäsenyydestä.

Tämän vuoksi vaadin valtiolta korvausta omasta henkilökohtaisesta jäsenmaksustani. Palauttaakaa se 29 euroa minulle ja nopeasti.

9

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soini Pressaksi

      Uusi pressa, uudet aatteet. Soini tuo pressanvaalein EU-kriitisen linjan. Kaikki muut ehdokkaat ovat rähmällään Brysselin edessä.

      • EU-vastustaja

        Äänestän ihan ketä vaan kunhan saan rahani käteen ja korkojen kanssa ja sassiin!


      • Junailija
        EU-vastustaja kirjoitti:

        Äänestän ihan ketä vaan kunhan saan rahani käteen ja korkojen kanssa ja sassiin!

        Lähetä lasku valtiokonttorille ja laita maksukuitti liitteeksi. Olet kai säilyttänyt sen?


      • missä on se Brysselin edessä, jossa ollaan rähmällään?
        wanhat puolueet, vanhat puolueet, rähmällään rähmällään vahat puolueet jne
        Miettikää nyt hyvät ihmiset tuoreempia sanontoja!
        Nämä olivat jo V.V:n keksimiä.

        Mutta, valitettavasti luovuus on harvojen etuoikeus. Loput kaljoittelee ja hakee sossusta eläntonsa, vaikka maassa kova kysyntä tekijöistä.


      • perusduunari
        VempelKolli kirjoitti:

        missä on se Brysselin edessä, jossa ollaan rähmällään?
        wanhat puolueet, vanhat puolueet, rähmällään rähmällään vahat puolueet jne
        Miettikää nyt hyvät ihmiset tuoreempia sanontoja!
        Nämä olivat jo V.V:n keksimiä.

        Mutta, valitettavasti luovuus on harvojen etuoikeus. Loput kaljoittelee ja hakee sossusta eläntonsa, vaikka maassa kova kysyntä tekijöistä.

        elantosi haet?


      • perusduunari kirjoitti:

        elantosi haet?

        Yrittäjä olen ja harvinaista kyllä:
        Tyytyväinen yrittäjä!
        Koskaan en ole työttömänä ollut, enkä suoranaisia sossun rahoja hakenut. Eivät olisi antaneetkaan!
        Tietysti joitain muita yhteiskunnan apuja olen saanut, kuten mm Maailman Parasta koulutusta lapsille, erityisesti kielten oppiminen hyvää!

        Haluisin yrittäjänä maksaa ainakin sata tuhatta euroa vuodessa veroja! Vielä olen kaukana siitä!

        Mutta, työhön tarvitsisin henkilöitä, jotka tuntevat kellon ja almanakan!


    • paikallaan!

      Pitäisi kerätä vetoomukseen nimiä, jossa vaaditaan rahat takaisin!

      • EU-vastustaja

        Parempi olisi tehdä valitus presitentille. Voisko joku lähettää mulle esitäytetyn valituslomakkeen.


      • EU-vastustaja kirjoitti:

        Parempi olisi tehdä valitus presitentille. Voisko joku lähettää mulle esitäytetyn valituslomakkeen.

        se juna meni jo!
        Samalla voit vastustaa kaikkea muutakin tapahtunutta kehitystä!
        Kuten tonnille maksetut palkat ja palkkiot takaisin, saamasi osuuden Nokia töistä, sen osuuden, kun jätit opiskelematta, mutta koulutus silti maksettu minunkin verovaroista, sen osuuden joka sulle kuuluu työttömyysmaksuista, kun et niitä käyttänyt jne jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe