Martinan typerä rahkamainos.

Anonyymi

Siis eihän Martina itse ikinä näitä syö..Ei ainakaan "hänen" fitbymartina eikä muissa kuvissa ilinä näkynyt.Ihmetyttää tämä moraali tai olematon moraali että kaikkea mainostetaan vaikkei itse edes hyväksy tai käytä tuotteita.
Tekopyhä rahanahne on kyllä se vaikutelma minkä saa sekä hänestä että Hannusta.
Hänkin jatkuvasti yhtä tyhmän näköisenä tuijottaa kameraan ja kuvaa itseään, aikuinen mies.
On siinä pariskunta🙄🤭

156

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi luoja, olipa taas kateellinen aloitus.
      Oikein rahkasta ja sen syömisestä sait sepustettua aloituksen.
      Mahtaa sinua harmittaa.
      Martinalla ja Hannulla kaikki hyvin💞

      Toisilla vain Martina ja Hannu mielessä.

      • Anonyymi

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !

        Mistä tiedät ettei käytä itse?
        Oletko joku reijo röntgensilmä ja Martinan elämään 24/7, kun kerran tiedät ettei käytä.

        Taitaa Martinan tulotbolla sen verran hyvät, ettei tarvitse miestä elättämään itseään.

        Kovin on Martinan raha-asiat sinulla mielessä, kun niitä joka päivä pohdit.


      • Anonyymi

        Emme ole kateellisia rahkasta. Tai rahkastakaan.


      • Anonyymi

        Sun äippä ei syö rahkaa sun äippä on tyhmä äippäs on tyhmä.Sä olet myös tyhmä mä en oo tyhmä.Aivan kuin laspset olisivat nyt tällä palstalla liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei käytä itse?
        Oletko joku reijo röntgensilmä ja Martinan elämään 24/7, kun kerran tiedät ettei käytä.

        Taitaa Martinan tulotbolla sen verran hyvät, ettei tarvitse miestä elättämään itseään.

        Kovin on Martinan raha-asiat sinulla mielessä, kun niitä joka päivä pohdit.

        Taitaa Martinan tulotbolla (?) sen verran hyvät jne.
        Kovin Martinan raha-asiat sinulla mielessä jne.
        Sinähän 15:04 niitä itse arvuuttelet vai oletko sitten sinä se Reijo Röntgelsilmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !

        Mistä ja miksi ihmeessä oletat tietäväsi, että Martina ei syö rahkaa ? Lähes kaikki liikkuvat ihmiset nimittäin syövät. Ja moni moni muukin. Eihän Martina kuvaa karkkejakaan, vaikka syö niitäkin. Ts. täysin tyhjänpäiväinen aloitus jälkeen kerran, mutta pakko keksiä jotain negatiivista. So booooring.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole kateellisia rahkasta. Tai rahkastakaan.

        Te olette kateellisia kaikesta mikä tuo Martinalle töitä ja sitä kautta rahaa. Sen lisäksi, että Martina on kysytty mainoskasvo ja esiintyjä, ja arvostettu mm urheilusuoritustensa vuoksi monissa piireissä. Ja sitten vielä se rakkaus ? Oh no, se oli se viimeinen niitti kateellisten mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !

        Miksi keksit päästä jotain näin typerää ? Aviomies muka ? En ole missään nähnyt tällaista. Etkä sinäkään. Kunhan huutelet, kun niin pirukseen harmittaa se, että Martinalla menee erittäin hyvin joka saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !

        Taidat olla vähän pöpi...hullu suorastaan. Etkä varmaan ole hulluna rahkaan vaan Martinaan. Narinaa narinaa...hah hahahhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !

        Älä hyvä ihminen noin hermostu, jos toiselle tarjotaan duunia, vaiko kateus saa ohimosi poksahtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole kateellisia rahkasta. Tai rahkastakaan.

        Ihan monikossako 🙈🤣🤣🤡!


      • Anonyymi

        12 minuuttia! Nyt M-fanit terävyyttä!


      • Anonyymi

        Joo rupes naurattaan niin typerä tuo oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette kateellisia kaikesta mikä tuo Martinalle töitä ja sitä kautta rahaa. Sen lisäksi, että Martina on kysytty mainoskasvo ja esiintyjä, ja arvostettu mm urheilusuoritustensa vuoksi monissa piireissä. Ja sitten vielä se rakkaus ? Oh no, se oli se viimeinen niitti kateellisten mieleen.

        Martina esiintyjä ? ei voi kyllä hänen esiintymistä kehua, niistä kerroista, joita olen nähnyt.
        Urheilusuoritukset , ihan tavallista perussettiä !
        Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun Martina voi rakkaudesta jotain puhua, eiköhän aikaisemmat ole enemmän tai vähemmän olleet suhteita sinne ja tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina esiintyjä ? ei voi kyllä hänen esiintymistä kehua, niistä kerroista, joita olen nähnyt.
        Urheilusuoritukset , ihan tavallista perussettiä !
        Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun Martina voi rakkaudesta jotain puhua, eiköhän aikaisemmat ole enemmän tai vähemmän olleet suhteita sinne ja tänne.

        Höpö höpö. Kommentoit asioita, joista et tiedä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa ???? Saan kyllä ostettua ihan itse rahkat jos niin haluan. Tässä nyt oli kommentoitu Martinan rahkamainosta. Mainostaa vaikka ei itse käytä? Se kyllä pitää Martinan kohdalla paikkansa, että rahanahne ja tietenkin nyt pitää itse tienata joka centti, kun maksajaa ei ole eikä tule. Aviomies ? ( niin kai Martina näitä miehiään kutsuu ) ihan tyhmän oloinen ja näköinen , tuskin paljon rahaa talouteen tuo !

        Kyllä työssä käyvän on oltava rahan ahne. Mitä enemmän tekee töitä sitä enemmän tulee rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan monikossako 🙈🤣🤣🤡!

        Niinhän se oli kirjoitettu, monikossa.
        Luepa uudelleen.


      • Anonyymi

        Harmittaa sinun puolestasi kun olet työttömänä - vieläkin 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ja miksi ihmeessä oletat tietäväsi, että Martina ei syö rahkaa ? Lähes kaikki liikkuvat ihmiset nimittäin syövät. Ja moni moni muukin. Eihän Martina kuvaa karkkejakaan, vaikka syö niitäkin. Ts. täysin tyhjänpäiväinen aloitus jälkeen kerran, mutta pakko keksiä jotain negatiivista. So booooring.

        Minäkin olen ”liikkuva ihminen” mutta en voi sietää rahkaa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina esiintyjä ? ei voi kyllä hänen esiintymistä kehua, niistä kerroista, joita olen nähnyt.
        Urheilusuoritukset , ihan tavallista perussettiä !
        Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun Martina voi rakkaudesta jotain puhua, eiköhän aikaisemmat ole enemmän tai vähemmän olleet suhteita sinne ja tänne.

        Martina sanoi juuri näin entisistä suhteista.


    • Anonyymi

      Se on tuo joka on kateellinen noista yhteistyöpostauksista, koska ihmiset saavat niistä rahaa. Tottakai, koska se on heidän työtään. Tuo kirjoittaja on myös kateellinen kaikista lehtijutuista, joita heistä tehdään. Luulee että niistä kaikista tulee rahaa. Minkälainen ihminen voi olla kateellinen toisen ihmisen elinkeinolle ja yritystoiminnalle? Laiska?

      • Anonyymi

        Juu, lehtijutuista ollaan kateudesta vihreinä. Siis ihan KAIKISTA lehtijutuista, kohta 20 vuotta. Ja nyt vielä rahkastakin. Onkohan sitä vihreänä tuotevalikoimissa?


      • Anonyymi

        Kun perusvire on kateus, niin tällainen ihminen löytää kaikesta negatiivista. Itse ei huomaa kuinka naurettavaksi ajatus menee, vaan ryhtyy vimmalla kommentoimaan. Musta sukkakin on todennäköisesti väärä musta. Tällä tasollahan nämä menevät, reppanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, lehtijutuista ollaan kateudesta vihreinä. Siis ihan KAIKISTA lehtijutuista, kohta 20 vuotta. Ja nyt vielä rahkastakin. Onkohan sitä vihreänä tuotevalikoimissa?

        Vaikka olisi Martina Forbesin listalla, niin silti pysyy tyhmänä ja yksinkertaisena, sille ei vaan voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi Martina Forbesin listalla, niin silti pysyy tyhmänä ja yksinkertaisena, sille ei vaan voi mitään.

        Sinä loistat tälläkin palstalla juuri älylläsi ? Noh.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt mainosta mutta sen on pakko olla hyvä koska siinä on ikisuloinen Martina.

      • Anonyymi

        Näin on 👍


    • Anonyymi

      Mutta eihän hän syö maitotuotteita lainkaan😂

      • Anonyymi

        Joku lähes 150 000 seuraajasta varmasti syö rahkaakin.


      • Anonyymi

        Ei syö punaista lihaa eikä maitotuotteita mutta ei se sitä tarkoita että seuraajatkaan eivät söisi. Paitsi tuossa core-haasteessa jätettiin nimenomaan punainen liha ja maitotuotteet sen ajaksi pois.


      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei syö punaista lihaa eikä maitotuotteita mutta ei se sitä tarkoita että seuraajatkaan eivät söisi. Paitsi tuossa core-haasteessa jätettiin nimenomaan punainen liha ja maitotuotteet sen ajaksi pois.

        Mielestäni nämä punainen liha ja maitotuotteet pois oli nimenomaan tämän coren ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku lähes 150 000 seuraajasta varmasti syö rahkaakin.

        Jos on 150 000 seuraajaa niin miksi tulee niin vähän viestejä 😆😂

        Ostetut seuraajat ei lähetä viestejä näinhän se on 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on 150 000 seuraajaa niin miksi tulee niin vähän viestejä 😆😂

        Ostetut seuraajat ei lähetä viestejä näinhän se on 😆

        Ai no ainakin omista seuraajistani suurin osa seuraa Martinaa..


      • Anonyymi

        Juuri tämä!!! Ei syö ei mutta mainoksessa kyllä. Tyhmät uskoo


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Mikä muuten aloituksessa on tuo fitbyMartina??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni nämä punainen liha ja maitotuotteet pois oli nimenomaan tämän coren ajaksi.

        Juuri näin ja kyllä käyttää maitotuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on 150 000 seuraajaa niin miksi tulee niin vähän viestejä 😆😂

        Ostetut seuraajat ei lähetä viestejä näinhän se on 😆

        Miksi pitäisi laittaa viestiä. Seuraan Martinaa ja en ole laittanut yhtään viestiä. Tämä asia on jo käsitelty. Kyllä yhteistyökumppanit tarkistaa nämä ja sinun ei tarvitse huolehtia.


    • Anonyymi

      Hanki itsellesi elämä! Jos sinun tämän päivän murhe oli Martinan mainostama rahka, niin minun ja monen muun murheet on aika paljon isompia, ONNEKSI 😇😇

      • Anonyymi

        Hanki itsellesi elämä! Jos sinun suurin murheesi on, mitä muut kirjoittaa Martinasta ja vielä loukkaannut tyrkkyjulkkiksen puolesta, niin hyvin menee 😇😇


    • Anonyymi

      Olipa hyvä, kun aloittaja puhui Martinan rahkasta, piti heti piipahtaa hänen instaan ja nyt tekee rahkaa mieli ihan helvetisti. On muuten pikkusen freesi ja viehättävän näköinen nainen. Nyt on pakko sanoa, että Martina on kuin viini, joka paranee vanhetessaan.🌻🌻

      • Anonyymi

        Vain pikkusen freesi😂


      • Anonyymi

        Totta ! Levollisuus ja hyvä olo paistaa Martinasta. Tosi kiva katsoa tätä nykyistä Martinaa ja energistä hyvällä fiiliksellä touhuamistaan. Mä olen Iloinen hänen puolestaan.


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ! Levollisuus ja hyvä olo paistaa Martinasta. Tosi kiva katsoa tätä nykyistä Martinaa ja energistä hyvällä fiiliksellä touhuamistaan. Mä olen Iloinen hänen puolestaan.

        Kunnes joku on Maran reviirillä 😆


      • Anonyymi

        Oot vissiin moikkelis.


      • Anonyymi

        Roope, vaihda levyä.


      • Anonyymi

        Kun tarpeeksi filtteröidään kuvia, niin navetan seinästä reiväistyn näköinen nainenkin näyttää miss universumilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ! Levollisuus ja hyvä olo paistaa Martinasta. Tosi kiva katsoa tätä nykyistä Martinaa ja energistä hyvällä fiiliksellä touhuamistaan. Mä olen Iloinen hänen puolestaan.

        Martinan levollisuus.... hahhaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roope, vaihda levyä.

        Roope täällä taas näitä omia pikkutuhmia ajatuksia viljelee, voi voi Roope ressukkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan levollisuus.... hahhaaaa

        Hän on kaunis ja parisuhde niin ihanalla tolalla ❤️.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tarpeeksi filtteröidään kuvia, niin navetan seinästä reiväistyn näköinen nainenkin näyttää miss universumilta.

        Kysymys ei ole filttereistä eikä teennäisestä kauneudesta tuhat kerrosta pakkelia kasvoissa tai mitä tahansa. Kysymys on levollisuudesta ja hyvästä olosta, joka saa ihmisen hehkumaan. Kauniisti. Mutta sitä sinä tuskin ymmärrät.


      • Anonyymi

        Nainen? Mieheltähän tuo näyttää.


    • Anonyymi

      On se nainen niin perskuleen tyhmän näköinen taas kuvissa. Jokainen liike ja ilme ovat niin säälittävää "poseeraamista" että aina naurattaa. Ja sen fanit ovat ihan pellejä.

      • Anonyymi

        Voi voi - kiäh kiäh...


      • Anonyymi

        Voi, voi, onko vielä koulua, vai mikä sai sinut noin negatiiviselle tuulelle? Koita jaksaa, kohta loma alkaa. Jos hoidat itseäsi hyvin, voit olla yhtä kaunis kuin Martina vielä 25 vuoden kuluttua. ♥️♥️


      • Anonyymi

        Sulla on joku vääristynyt kuva kauniista ja rumista ihmisistä. Mitähän sä sitten sanot kauniiksi 🤭😶


      • Anonyymi

        Pelleporukka😁! Semmoset seuraajat on kuin idolikin. Jos martsa käskis hypätä järveen nämä varmasti hyppäisivät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelleporukka😁! Semmoset seuraajat on kuin idolikin. Jos martsa käskis hypätä järveen nämä varmasti hyppäisivät...

        Että tämmöisiä teinejä täällä tällä kertaa, varsinaisia isänmaan toivoja. Kannattaako tuo hölmö uhoaminen? 🍒🍒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on joku vääristynyt kuva kauniista ja rumista ihmisistä. Mitähän sä sitten sanot kauniiksi 🤭😶

        Sinä varmasti olet ihan kaunis nuori, mutta tuo ilkeily ei ole kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelleporukka😁! Semmoset seuraajat on kuin idolikin. Jos martsa käskis hypätä järveen nämä varmasti hyppäisivät...

        Aivan päin vastoin. Ihmiset jotka seuraavat Martinaa positiivisin mielin ja arvostavat hänen energiaansa ja tekemistään, ovat nimen omaan niitä jotka ajattelevat aivan omilla aivoillaan. Normaaleja aikuisia ihmisiä siis.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Martina on kaunis ja näyttää kaunistuvan ikääntyessään. Itsevarmuus ja hyvä olo näkyy kauas.
        Mitä sä tiedät ihmisistä, jotka pitävät Martinasta ? Et mitään. Joten jätäthän pellettelyt väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan päin vastoin. Ihmiset jotka seuraavat Martinaa positiivisin mielin ja arvostavat hänen energiaansa ja tekemistään, ovat nimen omaan niitä jotka ajattelevat aivan omilla aivoillaan. Normaaleja aikuisia ihmisiä siis.

        Jonkunhan on ajateltava eikä se ole Marttiina😂


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet, kun käytät fani sanaa. Aikuiset ei fanita.


    • Anonyymi

      Voi että taas ottaa päähän, voi voi. On jo porukkaa ilmoittautunut pyöräilemäänkin. Harmittaako sinua kaikessa viisaudessasi :) Hah haha.

    • Anonyymi

      Nyt meni rahkat ap:ltä väärään kurkkkuun....;)

    • Anonyymi

      Vastenmielinen on yök yök !!

      • Anonyymi

        Yök yök yök sulle vaan 😂😂


      • Anonyymi

        Martina on vastenmielisin tyyppi pitkäääään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on vastenmielisin tyyppi pitkäääään aikaan.

        Iiiiiihhhaaannnnaaa, kaunis ja rikas 👍


      • Anonyymi

        12 -vuotias?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on vastenmielisin tyyppi pitkäääään aikaan.

        Ahne, omahyväinen, karkea kielenkäyttö eikä hallitse tunteitaan. Arvostus 0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahne, omahyväinen, karkea kielenkäyttö eikä hallitse tunteitaan. Arvostus 0.

        Upea ja energinen Martina 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea ja energinen Martina 🥰

        Upeaa on ajella kännissä, energisyyttä on pahoinpidellä muita.
        Hyvä Martina!


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä siellä Martinan instassa on käyävä jos ei Martinasta tykkää ja heti tänne rääpiin mitä ikinäkin siellä näkee.

      • Anonyymi

        Moni seuraa jo lapsen takia 😳


    • Anonyymi

      Pellepariskunta! Pitää seuraajiaan ihan idiootteina!

      • Anonyymi

        No voi että sentään 🤡🤡🤡


      • Anonyymi

        Meidän yläaste ikäiset siellä on kiukkuisia😠😠


      • Anonyymi

        Sekoitat erääseen toiseen pariskuntaan, jotka teeskentelevät koko elämänsä. Siis ihan koko elämänsä.


      • Anonyymi

        Kivaa on, kun voi pummia kaikkea ilmaiseksi 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa on, kun voi pummia kaikkea ilmaiseksi 😆

        Ei tarvitse. Niitä tulee ilman ikkunoista ja ovista, kavereille kans 🤣


    • Anonyymi

      Joko taas löytyi jotain valittamista. Ammattivalittajat asialla.

    • Anonyymi

      Marahan on mainostanut kaiken maailman mehukuutioita ja samalla sössöttänyt, miten vitamiinit tulee ottaa tuoreista kasviksista ja hedelmistä. Ja sitte taas selitetty miten juiceplussa on niiiiiiin valtavan hieno juttu. Ja vähän jotain proteiinimössöä naamaan ja sit selitetään miten kanaa kannattaa syödä. Jne jne. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Jos Marttiini on myynyt itsensä ihan jokaiselle humpuukifirmalle josta tulee muutama ropo, niin ei noissa puheissa voi olettaakaan olevan mitään päätä eikä häntää, varsinkin kun Maralla ei ole mitään käsitystä ravintoasioista.

    • Anonyymi

      Kyllä Martinan profiiliin sopii rahkamainos, söi ite tai ei. Parempi se on rahkaa vetää ku suklaata. Jos oon oikein ymmärtänyt, niin Martinalla usein maidottomia haasteita jne. Mut en ymmärrä, miksei urheilija voisi mainostaa rahkaa!! Vähän sama, kun alettaus selvittää, juoko Paula Vesala teetä vai kahvia, kun on Pauligin mainoksessa.

      • Anonyymi

        Joo paremmin sopii kuin huumeet ja muut päihteet!!!


      • Anonyymi

        On rahka terveellisempää kuin huumeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo paremmin sopii kuin huumeet ja muut päihteet!!!

        Alkoholista puhumattakaan. Päihteetön pt-hyvinvointivalmentajamme juo vain rahka-jallusmoothieta.


    • Anonyymi

      Martinahan mainostaa mitä käsketään vaikka vessaharjaa suussaan.

      • Anonyymi

        Tämä oli päivän paras, mainostaako Martina myös peräpukamavoidetta ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras, mainostaako Martina myös peräpukamavoidetta ????

        Mistä rahasta sinä mainostaisit? Minä voisin jo tonnista mainostaa peräpukamavoidetta. Martina tosin taitaisi saada kuvasta paljon enemmän kuin minä tai sinä. Kyllä siis mainostaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras, mainostaako Martina myös peräpukamavoidetta ????

        Menkääpä lapsukaiset teiniangsti-palstoille. Sieltä löytyy vertaistukea ja yhteistä säveltä.


    • Anonyymi

      Kaikista ei ole mainostajiksi. Kaikkia ei siihen kelpuuteta. Sekös sitten kiukuttaa.

      • Anonyymi

        No ei siihen ainakaan älyä tarvita !!!!!! Sitähän Martinalla ei tunnetusti ole.


      • Anonyymi

        Kouluttamaton tekee mitä käsketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siihen ainakaan älyä tarvita !!!!!! Sitähän Martinalla ei tunnetusti ole.

        On teillä ongelmat 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton tekee mitä käsketään.

        Hanki ihan oma elämä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki ihan oma elämä 👍

        Olen hankkinut ja koulutuksella ja työllä. En muiden käskytyksellä. Hyvin menee.


      • Anonyymi

        Tämäpä juuri. Ne mainostaa, ketkä halutaan mainoskasvoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siihen ainakaan älyä tarvita !!!!!! Sitähän Martinalla ei tunnetusti ole.

        Martina näyttää pärjäävän oikein hyvin ja joka saralla. En sanoisi ollenkaan ryhmäksi naiseksi. Miten lie sun oma tilanteesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton tekee mitä käsketään.

        Koulutettukin tekee juuri niin kuin työntaja tai yrittäjällä toimeksiantaja haluaa hänen tekevän. Että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton tekee mitä käsketään.

        Tekee mitä vaan mistä saa rahaa tai hyötyy. Tekotisseistä se alkoi ja alaston kuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä juuri. Ne mainostaa, ketkä halutaan mainoskasvoiksi.

        Itse taitaa tyrkyttää itseään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee mitä vaan mistä saa rahaa tai hyötyy. Tekotisseistä se alkoi ja alaston kuvista.

        Rahaa on niin ettei pas..alle taivu. Töitä on vaik muille jakaa. Niin että hyvin menee 👍😂!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siihen ainakaan älyä tarvita !!!!!! Sitähän Martinalla ei tunnetusti ole.

        Vastenmielinen tyrkyttävä ja itseään jatkuvasti mainostava hirmulisko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton tekee mitä käsketään.

        Ainakin tästä huomaa ettei Martinaa halveksi tai pidä vastenmielinen vain yksi tai kaksi henkilöä. Kyllä on monta niistä jotka hänet edes tietää jotka näkevät mikä hän oikeasti on..


      • Anonyymi

        Kaikkien ei tarvitse mainostaa, kun rahaa on riittävästi muutenkin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielinen tyrkyttävä ja itseään jatkuvasti mainostava hirmulisko.

        Lisko tai paremminkin iilimato .


    • Anonyymi

      Jos Martina mainostais jotain munkkeja tai suklaafirmaa, niin saattais vähän olla, et mitäköhän ihmettä. Mut rahkaa, siis rahkaa!!! Ja siitä aloitus🤦🏼‍♀️

      • Anonyymi

        Tämä. Jos mainostaisi munkkeja, leivonnaisia, lenkkiä tai keskikaljaa, mutta protskurahkaa…on ihmisillä ongelmat 😂


      • Anonyymi

        Jatkuvasti mainostaa munkkeja 😆


      • Anonyymi

        Ei Martina syö maitotuotteita eikä varsinkaan makeutettuja...että silleen. Tai ainakin niin hän väittää, vaikka tunnetusti Martinan totuus ei aina ole aivan se oikea;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti mainostaa munkkeja 😆

        Jooo, munkkejaan, ne roikkuvat rumat.Kaikki kyllä tietää;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti mainostaa munkkeja 😆

        Jep jep. Olipa surkea läppä.


    • Anonyymi

      Nehän on tosiaan mainoksia. Ei suinkaan mitään Martina dokumenttia.

      Aloittaja taitaa luulla, että mainokset on totta.

    • Anonyymi

      Luulee, että kaikki mitä kertoo on totta!

    • Anonyymi

      Ei tuo ollut pelkkä rahkamainos. Siinähän arvotaan että arvonnan voittajat saavat osallistua Martinan vetämänä pyöräretkeen 29.6. Eli liikunta edellä mennään tuossakin asiassa. Rahkafirma mukana jutussa.

    • Anonyymi

      Kaikesta sitä ihminen mielensä pahoittaa.

    • Anonyymi

      Todella lapsellista ja naurettavia viestejä juorutädeiltä, aivan kuin lapset olis todella nyt asialla.Tyhmä ruma ja nyt taas valehtelee, eihän tietenkään näiltä voi mitään älykästä koskaan odottaakaan.

      • Anonyymi

        Mistä sä nyt mielesi pahoitit?


    • Anonyymi

      Pitkälle loistaa ahneus ja omahyväisyys .

      • Anonyymi

        Ai sulla? Jos olet tuossa ammatissa niin realiteetti on, että ansiota sillä haetaan ja itsevarmuutta pitää olla. Suomalaisen mielestä business on ahneutta ja itsevarmuus omahyväisyyttä. Jessus mitä peltohiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla? Jos olet tuossa ammatissa niin realiteetti on, että ansiota sillä haetaan ja itsevarmuutta pitää olla. Suomalaisen mielestä business on ahneutta ja itsevarmuus omahyväisyyttä. Jessus mitä peltohiiriä.

        Mitä MinnaMartina luonnolleen voi 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä MinnaMartina luonnolleen voi 😆

        Häh? Tekisin ihan samoin eli juurikin noin. Niin kauan pitää tehdä rahaa kun on mahdollista. Myyntityössä olevan sanotaan, että taotaan niin kauan kun rauta on kuumaa. Asetetaan tavoitteet ja niitä kohti mennään.


    • Anonyymi

      Mainostajan kaltainen mainos oletettavasti 🙂 (onneksi en ole nähnyt)

      • Anonyymi

        Ehdottomasti. Siinä on Martinan kilpapyörä kuvassa ja arvotaan palkinnoksi pyörälenkit Martinan kanssa. Eli kyllä, mainostajan kaltainen mainos.


    • Anonyymi

      Valmennukset ei myy tarpeeksi hyvin , pitää kerätä tuloja mainoksilla.

      • Anonyymi

        Hyvin on rahaa saanut, ostamassa sijoitusasuntoa oman asunnon vierestä 😉 Näin Instassa ilmoitti. Aikaansaava nainen 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on rahaa saanut, ostamassa sijoitusasuntoa oman asunnon vierestä 😉 Näin Instassa ilmoitti. Aikaansaava nainen 👍

        Hienoa! Pian alkaa helvetillinen tykitys, ihan hymyilyttää valmiiksi 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on rahaa saanut, ostamassa sijoitusasuntoa oman asunnon vierestä 😉 Näin Instassa ilmoitti. Aikaansaava nainen 👍

        Höpöhöpö mitään ostaa 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö mitään ostaa 😆

        Kuka mahtaa naapuriin muuttaa? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Pian alkaa helvetillinen tykitys, ihan hymyilyttää valmiiksi 🤗

        Nyt on Martina rahoissaan ja kateelliset täällä kaakattaa 😂


      • Anonyymi

        No kunhan viime ja tämän vuoden tulot taas pärähtää ilmoille niin jengi on ihmeissään! Kyllä ne sometähdet tienaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on rahaa saanut, ostamassa sijoitusasuntoa oman asunnon vierestä 😉 Näin Instassa ilmoitti. Aikaansaava nainen 👍

        Mahtavaa. Näin toimii itsenäinen työssäkäyvä nainen. Ylpeä Martinasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa. Näin toimii itsenäinen työssäkäyvä nainen. Ylpeä Martinasta!

        Hyvä, että Martina on ostanut asunnon. Oikein hyvä päätös.
        Mutta pari pointtia, hän ei ole ainoa nainen, joka käy töissä. Eikä ainoa nainen, joka ostaa/on ostanut asunnon. Eikä tuo itsenäisyyskään ole vain Martinalle varattu ominaisuus. Ei hänestä nyt mitään yli-ihmistä kannata luoda.
        Moni on muuten maksanutkin asuntonsa jo nelikymppisenä, minäkin. En toki asu Helsingissä, mutta Suomessa on muitakin hienoja ja arvostettuja kaupunkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Pian alkaa helvetillinen tykitys, ihan hymyilyttää valmiiksi 🤗

        Voi hyvät hyssykät! Hymyillyttää valmiiksi?
        On sulla hymynaiheet vähissä, jos jonkun sometähden vuoksi hymyilet. Mutta pidä nyt yöt hymyvapaana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että Martina on ostanut asunnon. Oikein hyvä päätös.
        Mutta pari pointtia, hän ei ole ainoa nainen, joka käy töissä. Eikä ainoa nainen, joka ostaa/on ostanut asunnon. Eikä tuo itsenäisyyskään ole vain Martinalle varattu ominaisuus. Ei hänestä nyt mitään yli-ihmistä kannata luoda.
        Moni on muuten maksanutkin asuntonsa jo nelikymppisenä, minäkin. En toki asu Helsingissä, mutta Suomessa on muitakin hienoja ja arvostettuja kaupunkia.

        No näinhän se on. Monella muulla on erilaiset vaiheet elämässä. Hyvä ettei ole jäänyt voivottelemaan ja valittamaan. Sitä arvostan. Ei onnistu kaikilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että Martina on ostanut asunnon. Oikein hyvä päätös.
        Mutta pari pointtia, hän ei ole ainoa nainen, joka käy töissä. Eikä ainoa nainen, joka ostaa/on ostanut asunnon. Eikä tuo itsenäisyyskään ole vain Martinalle varattu ominaisuus. Ei hänestä nyt mitään yli-ihmistä kannata luoda.
        Moni on muuten maksanutkin asuntonsa jo nelikymppisenä, minäkin. En toki asu Helsingissä, mutta Suomessa on muitakin hienoja ja arvostettuja kaupunkia.

        Nelikymppisenä on menossa jo toinen sijoitusasunto ja kolmatta etsitään.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät! Hymyillyttää valmiiksi?
        On sulla hymynaiheet vähissä, jos jonkun sometähden vuoksi hymyilet. Mutta pidä nyt yöt hymyvapaana...

        Katkerille ihmisille on niin himskatin helppoa hymyillä... 😄


    • Anonyymi

      En kyllä ikään syö mitään Martinan rahoja. Tulee pian ajettua kännissä ja vejettyä turpaan joitakin.

      • Anonyymi

        Käy koulusi loppuun ja opettele kirjoittamaan ja tule sitten takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy koulusi loppuun ja opettele kirjoittamaan ja tule sitten takaisin.

        Opettele sinä hyväksymään muutkin mielipiteet kuin omasi !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy koulusi loppuun ja opettele kirjoittamaan ja tule sitten takaisin.

        Mites on oma koulunkäyntisi? Kansalaiskoulu ja " harrastuskurssi" siinähän on jo aineksia vaikka mihin opettajasta näyttelijään.


      • Anonyymi

        Miten sun asiat oikeastikin on ,ei vaikuta oikein terveen ihmisen kommentilta ollenkaan nyt. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun asiat oikeastikin on ,ei vaikuta oikein terveen ihmisen kommentilta ollenkaan nyt. ?

        05:45- tarkoitan hänen viestiä siis.👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sinä hyväksymään muutkin mielipiteet kuin omasi !!

        Ei tuossa mielipiteestä ollut kysymys vaan siitä että kirjoittajalla on jäänyt peruskoulu kesken kun tekee kirjoitusvirheitä. Eikös se ole ollut päivän sana täällä ainakin kymmenen vuoden ajan.


      • Anonyymi

        En valitettavasti ymmärtänyt kommentin sisältöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites on oma koulunkäyntisi? Kansalaiskoulu ja " harrastuskurssi" siinähän on jo aineksia vaikka mihin opettajasta näyttelijään.

        Kansakoulussa ei ollut mitään isompaa vikaa. Meidän vanhemmat, isovanhemmat, jne ovat käyneet kansakoulun ja ovat kelpo ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansakoulussa ei ollut mitään isompaa vikaa. Meidän vanhemmat, isovanhemmat, jne ovat käyneet kansakoulun ja ovat kelpo ihmisiä.

        Entäs kansalaiskoulu? Sinne ei kaikki päässeetkään opiskelemaan.


    • Anonyymi

      Kummasti vaan mainoksilla instatähdet tienaa. Tänä vuonna voi mennä jo 500 000€ rikki 👍

      • Anonyymi

        Ainakin äitylin mielestä. On se hienoa siellä kaupungin vuokra-asunnossa olla, ku likka tienaa ikeniä kutittaa ja puol miljoonaa ois hyvä valhe.


    • Anonyymi

      Noita juttuja sepitetään, että pysyisi Martinassa mielenkiinto. Taitaa vaan kiinnostus hiipua tätä naista kohtaan.

    • Anonyymi

      Joopa joo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe